موضوع :
فایل فلش فارسیsamsung e1232b سامسونگ ورژن jple1 با لینک مستقیم
فایل فلش فارسی
ورژن jple1
samsung e1232b
ترانسفورماتور یا ترانسفورمر (به انگلیسی: transformer) وسیلهای است که انرژی الکتریکی را به وسیلهٔ دو یا چند سیمپیچ و از طریق القای الکتریکی از یک مدار به مداری دیگر منتقل میکند. به این صورت که جریان جاری در مدار اول (اولیهٔ ترانسفورماتور) موجب به وجود آمدن یک میدان مغناطیسی در اطراف سیمپیچ اول میشود، این میدان مغناطیسی به نوبهٔ خود موجب به وجود آمدن یک ولتاژ در مدار دوم میشود که با اضافه کردن یک بار به مدار دوم این ولتاژ میتواند به ایجاد یک جریان ثانویه بینجامد. ولتاژ القا شده در ثانویه VS و ولتاژ دو سر سیمپیچ اولیه VP دارای یک نسبت با یکدیگرند که به طور آرمانی برابر نسبت تعداد دور سیم پیچ ثانویه به سیمپیچ اولیهاست: \frac{V_{S}}{V_{P}} = \frac{N_{S}}{N_{P}} به این ترتیب با اختصاص دادن امکان تنظیم تعداد دور سیمپیچهای ترانسفورماتور، میتوان امکان تغییر ولتاژ در سیمپیچ ثانویهٔ ترانس را فراهم کرد. یکی از کاربردهای بسیار مهم ترانسفورماتورها کاهش جریان پیش از خطوط انتقال انرژی الکتریکی است. دلیل استفاده از ترانسفورماتور در ابتدای خطوط این است که همه هادیهای الکتریکی دارای میزان مشخصی مقاومت الکتریکی هستند، این مقاومت میتواند موجب اتلاف انرژی در طول مسیر انتقال انرژی الکتریکی شود. میزان تلفات در یک هادی با مجذور جریان عبوری از هادی رابطهٔ مستقیم دارد و بنابر این با کاهش جریان میتوان تلفات را به شدت کاهش داد. با افزایش ولتاژ در خطوط انتقال به همان نسبت جریان خطوط کاهش مییابد و به این ترتیب هزینههای انتقال انرژی نیز کاهش مییابد، البته با نزدیک شدن خطوط انتقال به مراکز مصرف برای بالا بردن ایمنی ولتاژ خطوط در چند مرحله و باز به وسیله ترانسفورماتورها کاهش مییابد تا به میزان استاندارد مصرف برسد. به این ترتیب بدون استفاده از ترانسفورماتورها امکان استفاده از منابع دوردست انرژی فراهم نمیآمد. ترانسفورماتورها یکی از پربازدهترین تجهیزات الکتریکی هستند به طوری که در برخی ترانسفورماتورهای بزرگ بازده به ۹۹٫۷۵٪ نیز میرسد. امروزه از ترانسفورماتورها در اندازهها و توانهای مختلفی استفاده میشود از یک ترانسفورماتور بند انگشتی که در یک میکروفن قرار دارد تا ترانسفورماتورهای غولپیکر چند گیگا ولت-آمپری. همه این ترانسفورماتورها اصول کار یکسانی دارند اما در طراحی و ساخت متفاوت هستند. شکل-۱ یک ترانسفورماتور توزیع نصب شده بر روی دو تیر.
دانلود پایان نامه اماده
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی استاندار ساختن آزمون اوتیسم (AQ) برروی دانش آموزان دبیرستانی بافرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات 70
چکیده پژوهش
پژوهش حاضر بر پایه هدف اصلی استاندار ساختن آزمون اوتیسم (AQ) بر روی دانش آموزان دبیرستانهای شهر تهران به اجرا در آمده است.لذا از میان جامعه آماری نمونه ای با حجم 600 نفر به روش نمونه برداری تصادفی چند مرحله ای انتخاب و آزمون مورد نظر اجرا گردید که در نهایت 534 پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.اعتبار آزمون از طریق آلفای کرونباخ محاسبه و مقدار آن 601/0 برآورد گردید ، برای بررسی روایی سازه آزمون از روش تحلیل مولفه های اصلی (PC) با استفاده از چرخش واریماکس استفاده شد.نتایج نشان داد که پرسشنامه مورد نظر با استخراج 10 عامل ، علاقه اجتماعی تمرکز بر جزئیات ، درک اجتماعی ، خلاقیت اجتماعی ، توانایی بازی نما ، فراست و هوشیاری ، فراست اجتماعی ، درک دیگران ، رود رویی اجتماعی و علاقه به تنهایی و تفکر ، جمعاً 944/42 درصد از کل واریانس را تبیین می کند و از روایی کافی برخوردار است.سپس برای نمره های اوتیسم دانش آموزان دبیرستان های شهر تهران جداول نرم تهیه گردید.
مقدمه
اوتیسم یا در خود ماندگی یک نوع اختلال فراگیر رشدی است.اختلال های فراگیر رشدی اختلالهایی هستند که در آن ها مهارتهای اجتماعی ، رشد زبان و خزانه رفتاری به صورت مناسبی گسترش نمی یابند.این اختلال ها در اوان کودکی آشکار می شوند و مشکلات ثابت و پایداری را به وجود می آورند. در مورد اوتیسم و علل آن ناشناخته های بسیاری وجود دارد.تاکنون هیچ درمان خاصی و قطعی برای اوتیسم پیشنهاد نشده است.آنچه مسلم است ، تحقیقات بسیاری در راستای شناسایی و درمان اوتیسم تاکنون صورت گرفته است.هدف پژوهش حاضر نیز تعیین روایی ، اعتبار و نرم یابی آزمون اوتیسم (AQ) که توسط بارون ساخته شده ، در جامعه دانش آموزان دبیرستان های شهر تهران می باشد.این آزمون به منظور تشخصی اوتیسم در حد یک صفت شخصیتی در بزرگسالان تنظیم گردیده است.
عنوان گزارش:
گزارش کارورزی 1 گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان
این گزارش توسط یکی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهیه گردیده و با استقبال بسیاری همراه بوده است .
این گزارش یک گزارش عالی بوده و دانشجویان این رشته میتوانند با پر کردن جاهای خالی که در
مقاله تنظیم گردیده است به راحتی آن را ارائه دهند.
از آنجایی که سازمان دهی آموزش و پرورش بر اساس رتبه های علمی دانشجویان خواهد بود نمرات بالا سبب ایجاد این امر خواهند بود که در
نقاط بهتر کشور خدمت کنند. همچنین این گزارش که هم در نمره و علاوه بر آن امتیاز خاص خود را داردو در هیچ
سایت اینترنتی راجع به آن مطلبی یافت نمیشود.اینجانب مقاله را تهیه و برای استفاده ی عموم گذاشته ام باشد کهسبب راحتی دانشجویان عزیز گردد.
قیمت این مقاله نیز به نسبت مطالب آن خیلی ارزان گفته شده است .
باتضمین 100%
همچنین فهرست این محصول شامل موارد زیر است:
فصل1: گزارش فیزیکی مدرسه
فصل2:گزارش عوامل انسانی
فصل3:وضعیت آموزشی
فصل4:انتقادات و پیشنهادات
منابع
طب جایگزین یا Alternetive medicine از جمله مباحث جالب حال حاضر دنیای پزشکی بحساب می آید که قدمت آن را شاید بتوان به اندازه تاریخ بشری تخمین زد. بشر از بدو تولد خود بر روی این کره خاکی به دنبال راهی برای درمان بیماری خود و تسکین دردهای خود بوده است و روشهایی نظیر طب سوزنی و استفاده از گیاهان و سایر روشهای طب جایگزین از قدیم الایام با بشر همراه بوده است.
در حال حاضر نیز بر روی این کره خاکی بنا به آمار و مطالعات صورت گرفته، بسیاری از مردم از روشهای طب جایگزین بعنوان وسیله ای برای تسکین اضطراب و استرسهایی که در ارتباط با بیماری آنها وجود دارد، استفاده می کنند. (1)
در دنیای کنونی و علیرغم پیشرفتهای قابل ملاحظه در زمینه های مختلف پزشکی همانطور که ذکر شد بعضی بیماران از روشهای طب جایگزین بعنوان یکی از روشهای درمانی خود استفاده می کند و همین امر سبب شده است که روشهای مختلف طب جایگزین مورد توجه بسیاری از محققین و دانشمندان دنیای پزشکی قرار بگیرد و در کشوری اروپایی و آمریکا و حتی بعضی از کشورهای در حال توسعه نظیر آسیای جنوب شرقی که خود مهد بعضی از این روشها هستند، بطور کلاسیک و آکادمیک، کار بر روی روشهای مختلف طب جایگزین آغاز شود.
در حال حاضر دانش مردم و کسانیکه در کادر درمانی مشغول به فعالیت هستند نسبت به طب جایگزین تا حدی افزایش یافته است. بعضی از این روشها نظیر Tai chi و Meditation در کشورهای غربی و نیز جنوب شرقی آسیا به خوبی جا افتاده است و اطلاعات قابل ملاحظه ای در ارتباط با آنها در دسترس می باشد ولی بعضی دیگر مثل هومیوپاتی و الکترومغناطیس هنوز نکات مبهم زیادی دارند. (2)
طب جایگزین نه تنها در مورد بزرگسالان قابل استفاده می باشد بلکه می توان بعضی از روشها را در مورد اطفال نیز بکار برد. اما در مورد اطفال کار بسیار ظریف و دقیق می باشد. بنابراین تمامی کسانیکه می خواهند از روشهای طب جایگزین برای درمان بیماری در اطفال استفاده کنند، باید اطلاع دقیق از آن روش درمانی خاص داشته باشند و خود در آن زمینه تجربه کافی داشته باشند. (3)
از جمله روشهای درمانی طب جایگزین هومیوپاتی می باشد که در حقیقت موضوع اصلی مورد بحث در این مقاله می باشد. هومیوپاتی اثرات درمانی مختلفی می تواند داشته باشد و در این مقاله نقشی را که این روش درمانی طب جایگزین در درمان سرطان می تواند داشته باشد بصورت یک نمای کلی مورد بحث قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که این مقاله در پی اثبات اینکه واقعاً هومیوپاتی یک روش مفید برای درمان سرطانها می باشد، نیست زیرا در مورد هومیوپاتی و اثر آن بر سرطان نکات ضد و نقیض زیادی وجود دارد. این مقاله فقط در پی بیان کارهای انجام شده در ارتباط با اثر این روش بر درمان سرطانها یا علایم ناشی از آنها می باشد.
در مطالعه ای که در پاکستان انجام شده است بیان می شود که استفاده از روشهای درمانی غیرمرسوم در بیماران سرطانی بیشتر در کشورهای در حال توسعه رواج دارد به گونه ای که در این مطالعه حدود 70.2% افراد سرطانی مورد مطالعه از گیاه درمانی و 64.4% از هومیوپاتی برای درمان استفاده کرده بودند. در این مطالعه میزان کارایی هومیوپاتی در درمان سرطانها مور شک و تردید قرار گرفته بود و علت گرایش مردم به این روشها را در اصل مسائل اقتصادی و اجتماعی ذکر کرده بودند. (4)
از طرف دیگر در مطالعه ای که در آمریکا انجام شده است نتایج نشان می دهد که استفاده از روشهای طب جایگزین در درمان سرطانها و اثرات تسکینی این روشها بر روی مشکلات ناشی از سرطانها می تواند مفید باشد و لذا انجام تحقیقات بیشتر و یافتن راهکارهای بهتر در این مطالعه توصیه شده بود. (5)
در مطالعه ای دیگر استفاده از طب جایگزین بصورت طب سوزنی، هومیوپاتی و گیاه درمانی، در درمان درد بعنوان اصلی ترین تظاهر بالینی بعضی سرطانها ، مفید دانسته شده بود. (6)
در کل بعنوان یک نتیجه باید گفت که انجام روشهای طب جایگزین برای درمان سرطانها وعلامتهای ناشی از سرطانها باید حتماً توسط افراد متخصص و پزشکانی که آگاهی و تجربه کافی نسبت به این روشها دارند صورت بگیرد و به بیمار نیز تا حدی آگاهیهای لازم در مورد انجام این روشها داده شود زیرا ایجاد یک رابطه صحیح بین پزشک و بیمار، شانس درمان بیماری را افزایش می دهد. (7)
پیش زمینه تاریخی هومیوپاتی:
هومیوپاتی از ریشه یونانی Omeos بمعنای مشابه و Pathos بمعنی رنج بردن، یک نظام طبابت است که اولین فراز آن اصل مشابهت می باشد. اگر ماده ای قادر باشد در فرد سالم علایمی ایجاد کند احتمالاً خواهد توانست در فردی که به دلیل بیماری به چنین علایمی دچار شده است سبب بازیابی سلامت گردد. این اصل در قرن 19 میلادی توسط Hahneman پزشک مشهور آلمانی در قالب یک نظام طبابت تشکیل یافت. وی در سال 1796 «رساله ای در اصل درمانی» را منتشر کرد و در آن تجربیاتش را در باب اصل مشابهت نوشت. در همان سال ادواردجنر نشان داد که تجویز دوزهای اندک ترشحات آبله گاوی به بیماران آنها را در مقابل ابتلا به آبله مصون می سازد. کارهای جنر نهایتاً با طی مسیر کوتاهی به موفقیت منجر شد.
بنیاد فلسفی:
هومیوپاتی در اصل بر فرضیه حیات گرایی استوار است. همانند طبابت اورودا (Aurveda) و طب سنتی چینی، هومیوپاتی در توان بالقوه بدن آدمی در بهبود خویشتن و ارتباط نزدیک جسم و روان تاکید دارد. اساس این فرضیه آن است که بیماری حاصل بر هم خوردن تعادل نیروی حیات یک فرد یا توان انرژی زایی پایه اوست. درمانی که به درستی تجویز شده باشد سبب بازیابی تعادل و نهایتاً علاج قطعی بیماری می شود. هومیوپاتی را می توان بر دو بنیاد علمی دانست: اصل مشابهت و ادعای وجود آثار بیولوژیکی برای رقتهای بسیار بالای مواد.
اصل مشابهت:
اصل مشابهت بیان می دارد که روند بیماری را می توان توسط نوع رقیق شده ماده ای که علایم مشابه بیماری را در افراد سالم ایجاد می کند متوقف نمود.
این اصل را می توان به گونه ای دیگر بیان کرد: یک غلظت معین (یا رقت هومیوپاتیک) از یک ماده ممکن است در شرایط فیزیولوژیک متفاوت (مثلاً فرد سالم و بیمار) آثار متضاد (و نه تنها متفاوت) داشته باشد. همچنین ممکن است دو غلظت (یا رقت هومیوپاتیک) متفاوت از یک ماده، آثار متضاد در یک وضعیت فیزیولوژیک خاص در یک موجود زنده از خود نشان دهند. مشاهدات متعددی در علوم زیست پزشکی با این تعریف از اصل مشابهت سازگاری دارند: مثلاً:
شامل 7 صفحه word