دانلود فایل فلش هواوی huawei c8150-1 بیلد نامبر c126b837 با لینک مستقیم

موضوع :

دانلود فایل فلش  هواوی huawei c8150-1 بیلد نامبر c126b837 با لینک مستقیم 

مشخصه فایل : 

c8150-1 (android 2.2.1)v100r001c126b837(indonesia aha).zip

اندروید:2.2.1

تست شده و بدون اشکال

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 



خرید و دانلود دانلود فایل فلش  هواوی huawei c8150-1 بیلد نامبر c126b837 با لینک مستقیم


پاورپوینت پل روگذر بزرگراه امام خمینی شهر اصفهان

پاورپوینت پل روگذر بزرگراه امام خمینی شهر اصفهان

این پاور حاوی بررسی پروژه پل روگذر بزرگراه امام خمینی شهر اصفهان می باشد که توسط شرکت ساختمانی و راهسازی دقیق در سال های 85-87 در 28 اسلاید تهیه شده است.

 

 

 

 

فهرست
معرفی پروژه
شرخ مختصر پروژه
نقشه سایت پلان فاز سوم
پلان و نمای جانبی ستون و شمع ها
مقطع عرضی از عرشه و ستون و پی و شمع ها
مقطع طولی تیرهای پس تنیدگی دهانه 45 متری
تصاویر پروژه
- عملیات حفاری شمع ها
- نصب سبد شمع ها و عملیات نصب لوله ترمی جهت بتن ریزی شمع
- اجرای ستون ها اصلی
- اجرای داربست بندی جهت اجرای تیرهای طولی
- داربست بندی جهت اجرای تیر طولی
- باند تولید تیرهای پیش ساخته و پریدالها
- حمل وتخلیه تیرهای پیش ساخته 22 متری در محل دپو
- نصب تیرهای پیش ساخته عرضی روی تیرهای طولی درجا ریخته شده
- اجرای ستون های اصلی و داربست بندی جهت اجرای تیرطولی پل
- نصب پریدالهای پیش ساخته بر روی تیرهای عرضی نصب شده
- اجرای تیرهای طولی ، نصب تیرعرضی و پریدال و اجرای عرشه
- نمای سر ستون و نمای اکسپوز زیر عرشه
- نمای زیر رمپ های ورودی و خروجی

 

تصویر محیط برنامه



خرید و دانلود پاورپوینت پل روگذر بزرگراه امام خمینی شهر اصفهان


دانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال دانشگاه پیام نور

دانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال دانشگاه پیام نور

دانلود نمونه سوالات دانشگاه پیام نور همراه با جواب دانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال دانشگاه پیام نورسوالات مبانی الکترونیک دیجیتال پیام نورعنوان درس: مبانی الکترونیک دیجیتالکد درس: ۱۵۱۱۰۰۵رشته تحصیلی/ کد درس: مهندسی فناوری اطلاعات ، مهندسی فناوری اطلاعات (چند بخشی) ۱۵۱۱۰۰۵

 

این محصول شامل دانلود  تمامی نمونه سوالات زیر می‌باشد.سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال پیام نوردانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال نیمسال اول ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستیدانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال تابستان ۹۴ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستیدانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال نیمسال دوم ۹۴-۹۳ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستیدانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال نیمسال اول ۹۴-۹۳ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستیدانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال تابستان ۹۳ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستیدانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال نیمسال دوم ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستیدانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال نیمسال اول ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستیدانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال تابستان ۹۲ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستیدانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستیدانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال نیمسال اول ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستیدانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال نیمسال دوم ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستیدانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال نیمسال اول ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور با پاسخ تستی

 

لطفاً‌ جهت دانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال دانشگاه پیام نور محصول را خریداری نمائیدتشکر از خریدتان

خرید و دانلود دانلود نمونه سوالات مبانی الکترونیک دیجیتال دانشگاه پیام نور


دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه f761k-mainboard-v3.0.0 و مدل پردازنده allwinner a13

موضوع :

دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه زیر و مدل پردازنده allwinner a13

f761k-mainboard-v3.0.0

مدل پردازنده : allwinner a13

کاملا سالم و تست شده



توجه ویژه : با اینکه تمامی فایلهای فلش قرار گرفته در فروشگاه تست شده و سالم هستن اما با توجه به عدم پایداری و کیفیت ساخت پایین ( چه نرم افزاری و چه سخت افزاری ) گوشی ها و تبلت های چینی این فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال خرابی و مشکلات ناشی بعد از فلش زدن ندارد ، عاقلانه هست که قبل از اقدام به تعمیر به مشتریان خود در مورد ریسک تعمیر محصولات ساخت چین آگاهی لازم را بدهید 

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر



خرید و دانلود دانلود فایل فلش تبلت چینی با مشخصه f761k-mainboard-v3.0.0 و مدل پردازنده allwinner a13


تحقیق درباره مبانی نظری معماری

تحقیق درباره مبانی نظری معماری

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:20
فهرست و توضیحات:

مبانی نظری معماری

‌کامران دیبا، معمارِ موزه هنرهای معاصر تهران، فرهنگ‌سرای نیاوران، شهرک نوین شوشتر و پروژه‌های مختلف دیگر است. این مورد آخر، برنده جایزه آقاخان شد و برخی دیگر از کارهایش جزو میراث ملی ایران ثبت شده‌اند. خودداری کامران از ساخت ویلاهای خصوصی، بناهای یادبود، درک و دریافتش از معماری به عنوان مقوله‌ای مردمی، ترکیب معماری مدرن با معماری بومی ایران و استفاده خاص از مصالح محلی، ویژگی‌های منحصر به فردی به آثارش می‌دهد.

به این موارد باید شناخت کامران دیبا از نقاشی را هم اضافه کرد. آثار او در چندین نمایشگاه اروپایی، به نمایش درآمدند و از چندی پیش نمایشگاه کارهای جدید اودر گالری «آو» تهران با موفقیت ادامه دارد. از آن‌جایی که گفتگو درباره موزه هنرهای معاصر تهران می‌تواند خیلی از این جنبه‌ها را در بر بگیرد، گفتگو با کامران دیبا در همین باره‌ آغاز می‌شود:

پیش از هر چیز می‌خواستم خواهش کنم بگویید که ایده ساخت موزه هنرهای معاصر برای ایران چگونه به ذهن شما رسید؟

موزه در درجه اول یک احتیاج شهروندی است. وقتی ما محصل دبیرستان بودیم، فکر می‌کنم شهر تهران حدود ۱.۵ میلیون جمعیت داشت و این شهر خیلی گسترش پیدا کرد و با مهاجرت مردم از شهرستان‌ها خیلی گسترده شده بود. بعد از ۹ سال که من به ایران مراجعه کردم، مملکت خیلی پیشرفت کرده بود و تعداد شهروندان زیاد شده بود. بخشی هم به عنوان بخش هنری و فرهنگی بود که این‌ها فعالیت‌هایی در سطح شهر داشتند؛ ولی کمبودی که داشت، وجود یک موزه بود.

چرا به موزه نیاز بود؟ چون تفریحات شهروندی منحصر به سینما و پیک‌نیک در پارک‌ها و رفتن به کافه نیست. خود موزه هم نوعی سرگرمی برای شهروندان است. مسأله‌ی بعد عملکرد واقعی این موزه است که آثار هنرمندان را جمع‌آوری می‌کند و به نوعی تاریخ هنر را ثبت می‌کند.

اگر فرض کنیم که آثار هنرمندان جمع‌آوری نشوند و طبیعتاً از بین بروند و کسی به آن‌ها توجه نکند، پس تاریخ هنری هم وجود ندارد. تاریخ هنر را مجموع تابلوهایی که هنرمندان در دوره‌های مختلف به وجود آوردند، تشکیل می‌دهد. پس عملا ثبت تاریخ هنر یک ارتباطی با وجود موزه دارد.

می‌توان گفت که موزه یک ضرورت شهروندی است و یک نهاد ضروری برای جمع‌آوری و ثبت تاریخ هنر است. مسأله‌ی بعدی که خیلی مهم است، ایجاد موزه به عنوان نهادی است که پر رفت و آمد است و با مردم رابطه پیدا می‌کند و ازاین طریق مردم از آثار هنرمندان آگاهی پیدا می‌کنند.

آیا وجود موزه برای هنرمندان بومی هم مؤثر است؟ و چگونه نقشی دارد؟

مسأله بعدی که می‌خواستم به آن برسم، همین موضع هنرمندان در جامعه است. در جامعه قدیم، هنرمندان، به عنوان شغل، نقاش و کفاش و خیاط و معلم بودند - منظورم این نیست که بگویم هنرمندان موجودات والایی هستند؛ ولی هنر به نوعی نمایش‌گر وجدان جامعه است و هنرمندان یک نوع سخنگوی جامعه و فرهنگ هستند - در ایران و در آن زمان هنرمندان از موضع به‌خصوصی بهره‌مند نبودند؛ برای این‌که این حرفه به صورت حرفه‌ای انجام نمی‌شد و اصلاً این حرفه نبود.

البته یادم می‌آید که در چند مغازه تابلوهایی می‌فروختند؛ نه به صورت گالری که ما امروز می‌شناسیم، مقداری منظره کشیده بودند واسمش نقاشی بود. در خیابان لاله‌زار که ما رد می‌شدیم، می‌دیدیم که نقاش گاهی هم پرتره بعضی‌ها را می‌کشید؛ ولی هنرمندی که مغازه‌دار نباشد و در آتلیه خصوصی‌اش کارهایی انجام دهد و بتوان آثارش را در اختیار مردم قرار گذاشت، این به صورت کوچک در گالری‌های تجاری انجام می‌شد. با ایجاد موزه طبیعتاً این ساختمان منعکس‌کننده ارزش والای هنر در یک جامعه است و به نوعی خانه هنرمندان است.

موزه مکانی است که ما مکاتب و اساتید و دوره‌های مختلف را درآن‌جا گردآوری می‌کنیم. اول که ما شروع کردیم، خیلی آهسته آهسته و باحیا بودیم و فکر نمی‌کردیم که بتوانیم یک مجموعه هنری بین‌المللی را در این ساختمان جا دهیم و صرفاً این موزه را برای هنر ملی درست کردیم.

ولی خوب همان طور که می‌دانید، هنر در انزوا نیست. مخصوصاً اگر به قرن ۲۱ نگاه کنیم، می‌بینیم که همه چیز جهانی شده است. علم و صنعت و اخلاق و دین و ... جهانی شده است. پس عملاً همان طور که افکار در سطح دنیا گسترش پیدا کرده است و جهانی شده، طبیعتاً هنر هم در جهت جهانی شدن پیش می‌رود.

پس هنر در انزوا، یک نوع سرخوردگی و عقب‌افتادگی است. طبیعتاً همان طور که در مسابقات فوتبال تیم ایران با تیم‌های جهانی بازی می‌کند و بنابراین باید بهتر بازی کند، ما هم زمانی که بحث مالی با افزایش قیمت نفت مطرح شد، فکر کردیم که اگر بتوانیم بودجه‌ای تأمین کنیم و این موزه را بین‌المللی کنیم، خیلی خوب است.

پس طبیعتاً ما خودمان را حقیر نمی‌پنداشتیم و فکر می‌کردیم که بتوانیم هنرمندان ایرانی را در موزه، در سطح هنرمندان بین‌المللی شناخته‌شده غرب قرار دهیم و مطمئن بودیم کم‌کم نسل‌های جوان خودشان را به آن سطح می‌رسانند.

قبلاً گفتید موزه‌های اروپا از دنیای مدرن عقب‌تر بودند؛ بنابراین آیا مجموعه‌ی ما نسبت به موزه‌های اروپا تمایزی داشته؟ آیا این موزه نسبت به موزه‌هایی که قبل از این ساخته شده و با آثاری که در آن بوده، تفاوت قابل اهمیتی داشته است؟

در درجه اول موزه‌های اروپایی مقداری سنتی و عقب بودند. موزه‌های آمریکایی پیشرفته‌تر بودند و محیط آن بازتر بود و آثار جوان‌ها را جمع‌آوری می‌کردند. ما هم آن سیاست را در پیش گرفتیم. معمولاً کسی به موزه‌های راکد نمی‌رفت؛ چون هیچ اتفاق جدیدی در آن‌جا نمی‌افتاد.

موزه قدیمی، موزه مرده است. کسانی که این آثار را به وجود آورده‌اند، هم سفارش‌دهندگان و هم سازندگانشان، همه مرده‌اند. این طبیعتاً هیچ نوع دینامیزم و تحرک موزه زنده را ندارد. در صورتی که موزه‌ای که مربوط به هنرهای معاصر است، در قرن خودش است و الان هم قرن ۲۱ را منعکس می‌کند.

اگر بخواهیم راجع به موزه خودمان صحبت کنیم، در ایران ما کاری کردیم که البته موزه‌های خارجی نمی‌کردند و هنر ملی خودمان را جمع‌آوری کردیم و آن‌ها را شانه به شانه‌ی هنر خارجی گذاشتیم.

موزه‌های اروپا آثار ابتدایی قرن را داشتند و مجموعه موزه ایران بیشتر متمرکز روی هنر بعد از جنگ آمریکا است و شاید می‌توان گفت که این ویژگی موزه ما بوده. درست است؟

در آن زمان هنر آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم دراروپا نادر بود و یک مقدار هم غرورهای ملی بود و موزه‌دارهای اروپایی قبول نداشتند که آمریکا از نظر فرهنگی بر اروپا برتری پیدا می‌کند. روی این اصل برای قبول کردن آثار هنری آمریکا مقاومتی بود.

ما کاری که کردیم، (این بود که) توانستیم این‌ها را با قیمت نازلی جمع‌آوری کنیم. ولی اگر بعداً به آینده نگاه کنیم، می‌بینیم که موزه‌های اروپایی خیلی بعد از ما فهمیدند که مجبورند آثار آمریکایی هم جمع‌آوری کنند.

توجه نکردن به هنر باعث منزوی شدن می‌شود

کامران دیبا یکی از معماران صاحب سبک ایرانی است. بخشی از مهمترین و معروفترین سازه‌های او، موزه هنرهای معاصر ایران، فرهنگسرا و پارک نیاوران و پارک شفق است. وی علاوه بررشته معماری تحصیلاتی نیز در جامعه شناسی دارد و این امرویزگی هائی به دریافتش ازمعماری برای جامعه ی ایرانی داده است که کارهای او را از جهت شکل و محتوا شاخص می سازد.

در دوران فعالیتش در ایران، فقط به ایجاد بناهائی پرداخت که کار برد اجتمائی ومردمی دارند. به تلفیق سنت‌های بومی با نیازهای جامعه بشری مدرن علاقمند بود و این حس را در انواع طرحها و سازه‌هایش به ثبت ‌رساند. کارهای او به خاطر ترکیب معماری مدرن با سنت‌های آشنای بومی، امضای منحصر بفردی دارند. موزه‌ی هنرهای معاصر یکی از معدود ساختمان‌های ایرانی‌ست که دارای این ویژگی‌‌هاست.

موزه در آمریکا - به عنوان پیشروترین موزه‌های دنیا - به چه صورتی شروع شده بود و بعد چه ایده‌هایی برای ساخت موزه های خودمان از این تحولات برای شما حاصل ش



خرید و دانلود تحقیق درباره مبانی نظری معماری