کشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گیاهان دارویی و رویکرد بیماران به این شیوه درمان و همچنین وجود عطارها و اطباء سنتی در سطح شهرهای کوچک و بزرگ باعث شد تا ایجاد کارخانجات پیشرفته داروئی به عهده تعویق بیافتد و تولید داروهای شیمیایی در داخل کشور بسیار ناچیز بوده و اکثر داروهای مورد نیاز شبکه مصرف از طریق واردات تأمین گردد، تا قبل از پیروزی انقلاب بیشتر داروها از کشورهای آمریکا و آلمان وارد کشور میشد و معدود شرکتهای تولیدکننده دارو در کشور تحت لیسانس شرکتهای معروف کشورهای فوق به تولید دارو در داخل کشور با استفاده از فن آوری و اطلاعات آنها میپرداختند و کمترین کار تحقیقاتی در زمینه داروسازی و طرح ژنریک داخلی دارو انجام میپذیرفت.
مقدمه
بیان مسأله یا موضوع تحقیق
ضرورت انجام تحقیق
هدف از مطالعه موضوع
پیشینه تحقیق
فرضیات
تعریف عملیات متغیرها
ابزار گرد آوری دادهها
جامعه آماری
مراحل انجام تحقیق
تعریف مفاهیم
محدودیتها- موانع و مشکلات تحقیق
بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی
بخش 2: مباحثی در مورد مشتری
بخش سوم: بازاریابی
تحلیل یافتههای پرسشنامه ای
تبلیغات برای فروش
نتیجه گیری
پیشنهادات
توصیه به سایر دانشجویان
نمونه پرسشنامه
منابع
فایل حاضر به صورت word و شامل 132 صفحه و قابل ویرایش می باشد.