
این پکیج که توسط دپارتمان آموزش و پژوهش گروه طراحی محیطی در پاسخ به نیاز دانشجویان، متخصصان، مشاوران، پیمانکاران و کارفرمایان فعال در حوزه شهر و منظر (شهرسازی، معماری منظر، طراحی منظر و ...) گردآوری و تدوین گردید در نوع خود جامعترین مجموعه مطالعات در ارتباط با مبلمان شهری و پارکی در شهر ایران میباشد. با توجه به سیاستهای کلی گروه طراحی محیطی در گسترش و نشر تخصصی مطالب در بین جامعه متخصصین و مجریان شهری ، قیمت این پکیج علارقم زحمات فراوانی که تیم تخصصی برای آن کشیده است در حداقل میزان خود در نظر گرفته شده است. امید است است که مطالب این پکیج ضمن صرفه جویی در وقت متخصصان بتواند در پیشبرد اهدافشان بسیار مفید فایده باشد. همه فایلهای اسن مجموعه به صورت pdf و با کیفیت بوده و از بهترین منابع تدوین گردیده است. در ذیل سرفصلهای کلی این مجموعه ارزشمند آمده است و برای مشاهده کامل محتوی این پکیج می توانید از لینک فهرست کامل محتویات در ذیل فهرست آورده شده دانلود کنید:
1- مجموعه ها
1-1- مجموعه دستورالعملهای ساماندهی و اصلاح اثاثیه فضاهای همگانی(سازمان زیباسازی شهر تهران)
2-1- ضوابط و مقررات زیباسازی شهری(سازمان زیباسازی شهر تهران)
2- دفترچه های مستقل
1-2- عناصر مبلمان شهری- بولارد(راهبند-stopper) – معاونت برنامهریزی و توسعه شهرداری کرج
2-2- بیلبوردهای تبلیغاتی – سازمان زیباسازی شهرداری اهواز
3-2- بیلبورد - معاونت برنامهریزی و توسعه شهرداری کرج
4-2- عناصر مبلمان شهری- پرگولا
5-2- رنگ آمیزی مبلمان شهری -ایمان زارع گاریزی ، فاطمه پرتوی نژاد
6-2- جلد دوازدهم کتابهای سبز شهرداریها - طراحی فضاها و مبلمان شهری- سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور
7-2- عناصر مبلمان شهری – فلاورباکس(گلجای) - معاونت برنامهریزی و توسعه شهرداری کرج
8-2- عناصر مبلمان شهری – نشیمن - معاونت برنامهریزی و توسعه شهرداری کرج
9-2- مطالعات و طراحی روشنایی شهری برای شهر مشهد – معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد
10-2- مطالعات و طراحی آبخوری برای شهر مشهد- معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد
11-2- مطالعات و طراحی سطل زباله برای شهر مشهد- معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد
12-2- مطالعات و طراحی گلجای برای شهر مشهد- معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد
13-2- مطالعات و طراحی نیمکت برای شهر مشهد- معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد
3- پایاننامه ها
3-1- اصول طراحی مبلمان پارکهای شهری
3-2- بررسی مشکلات و نارساییهای مبلمان شهری با تاکید بر مسیرهای عابر پیاده
عناوین کامل مراجع و کتابچه های درون پکیچ

مجموعه ارائه شده حاوی اطلاعات بسیار مفید و جامعی از پوشش گیاهی با فرمت شیپ فایل (Shape file) می باشد. این مجموعه از پنج لایه GIS شامل لایه GIS پوشش مرتعی، لایه پوشش مناطق جنگلی، لایه آبراهه ها-رودخانه ها، لایه حوضه ها و زیر حوضه های آبخیز و نیز محدوده تقسیمات سیاسی (اخرین تقسیمات سیاسی وزارت کشور 93-94) استان کرمان می باشد.
لایه جی ای اسی GIS پوشش مراتع حاوی اطلاعات بسیار دقیق و به هنگامی است که در جدول اطلاعات توصیفی (Attribute Table) لایه، موجود می باشد. این اطلاعات شامل موارد زیر می باشند:
نوع گونه های گیاهی (Plant Species)وضعیت مرتع (Range Condition)تیپ های مرتعی (Range Types)ظرفیت مرتع (Range Capacity)درصد پوشش گیاهی و مرتعی (Vegetation Cover and Canopy)و دیگر اطلاعات مرتبط (کد های طبقه بندی استاندارد، مساحت و محیط هر پلیگون،لایه پوشش جنگلی محدوده ارائه شده نیز شامل اطلاعات جامعی می باشد که شامل:
نوع گونه های جنگلی (ّForest Species)فرم های جنگلی (Forest Form)درصد پوشش جنگلی (ّForest Cover and Canopy)و دیگر اطلاعات مرتبطهمچنین دو لایه تقسیمات حوضه های فرعی و اصلی آبخیز و نیز شبکه رودخانه ها و آبراهه های فرعی و اصلی نیز حاوی اطلاعات مفید می باشد که به عنوان اطلاعات پایه ارائه گردید. همچنین لایه محدوده سیاسی استان بر اساس اخرین تغییرات وزارت کشور (93-94) نیز ارائه شده است.

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:14
فهرست و توضیحات:
به عنوان یک کارآفرین ،هنر فروش را یاد بگیرید
جوامع امروز، بهویژه اقتصادهای در حال رشد، نیاز شدیدی به کارآفرینان توانمند احساس میکنند. در بسیاری از کشورها کارآفرینان موفق بهعنوان قهرمانان ملی شناخته میشوند. همهی کارآفرینان موفق، چه بدانند و چه ندانند، از اصولی پیروی میکنند که در کتاب "کارآفرینی: 21 قانون طلایی برای مدیران شرکتهای جهانی" به خوبی تشریح شدهاند. این کتاب را نویسندگان همین مقاله نوشتهاند. تا جایی که به فروش ایدهها، فرآوردهها و خدمات مربوط میشود، کارآفرینان در هر سطحی که باشند باید بر تکنیکهای فروش در عالیترین سطوح آن مسلط باشند. این مقاله شما را با زوایای پنهان هروش آشنا میکند.
مادرم داستان اولین تجربه فروش مرا بارها برایم بازگو کرده است؛ زمانیکه دو و نیم ساله بودم و جلوی منزلمان در کالیفرنیا، مثل مردهای بزرگ، یک دکه کوچک لیمونادفروشی سر پا کردم. اکنون که سالها از آن ماجرا میگذرد نمیتوانم ترازنامه مالی دقیقی از آن فعالیت ارائه دهم، ولی مادرم مطمئن است که من کاملا" اتفاقی و بدون نقشه قبلی این کار را انجام دادم. میخواهم بگویم فرد کارآفرین در هر سنی و در هر کسبوکاری که باشد باید چگونگی فروختن را بداند. به جرأت میتوانم بگویم هیچ کارآفرین موفقی را ندیدهام که از فروش ایدههایش ناتوان باشد. روند رو به رشد کنونی این است که مدیران عامل شرکتها در واقع مدیران فروش نیز هستند. بهطور کلی هر کس که تنها بتواند لیموناد، بستنی و پیتزا بفروشد یا اتاقهای یک هتل را کرایه دهد، موفق نمیشود. سر منشأ موفقیت، فروش ایده به شرکاء ، همکاران، صاحبان سرمایه و عموم مردم است. فروش یک توانایی است که مردم را وا میدارد تا از دیدگاه شما به قضایا نگاه کنند. نمیدانم اگر نمیتوانستم مردم را متقاعد کنم که مانند من بیاندیشند، امروز در چه موقعیتی بودم. شعار همیشگی من این است: "بیا اول روش مرا امتحان کنیم؛ اگر عملی نبود روش تو را امتحان میکنیم". برای مردمی که میخواهند ایده شما را بخرند و راه مورد نظر شما را امتحان کنند، باید منافعی وجود داشته باشد تا این کار را با رضایتخاطر انجام دهند. فروش یک هنر است که افراد را متقاعد میکند تا از یک موقعیت به نفع موقعیت دیگر صرفنظر کنند؛ این افراد ممکن است بانکداران، سهامداران و یا مشتریان یک رستوران باشند. چطور میتوانید به یک مشتری بقبولانید که تبلیغات تجاریاش را به شرکت شما بسپارد، در حالیکه شرکتهای مشهور دیگری وجود دارند که اسمهای معروفی را یدک میکشند؟ چطور یک رئیس بانک را متقاعد میکنید تا صدها میلیون تومان برای ساختن یک هتل در ساحل فلان رودخانه به شما وام بدهد؟ چطور یک جوان پرتلاش و زیرک را مجاب میکنید به جای اینکه به استخدام یک شرکت بزرگ بینالمللی در آید، کارمندی شرکت کوچک شما را با حقوق کمتر بپذیرد و دنبال کارهای اجرایی شما بدود؟ و بالاخره، چطور فرد خسیسی را که میخواهد برای شام پیتزا بخرد، وامیدارید تا آگاهانه 1000 تومان برای خرید مقداری سبزی و از این قبیل هزینه کند؟ افراد مهارتهای فروش بسیار متفاوت دارند. بعضی از مردم با این مهارتها بهدنیا میآیند، و دیگران باید آنها را یاد بگیرند. از دیدگاه برخی تحلیلگران، مهارت فروش پنج جزء دارد: 1. توسعه چشماندازها: تشخیص دهید که مشتری واقعا" چه میخواهد. 2. یافتن یک روش: بازاریابی موقعیت از دیدگاه مشتری آغاز کنید. 3. پیامگذاری: به آنچه که میفروشید اعتقاد داشته باشید. 4. نزدیک شدن به معامله: به یاد داشته باشید که هدف شما فروش است، و هر کار دیگری اعم از مذاکره برای این هدف انجام میشود. 5. پیگیری: مطمئن شوید که مشتری راضی شده، تا دوباره هم به سراغ شما بیاید و از شما خرید کند. من این حرفها را زیاد نمیفهمم و ترجیح میدهم همه آنها را در یک فرمول طلایی دو واژهای خلاصه کنم: "اعتقاد به فرآورده"، و "جدیت". وقتی شما به چیزی اعتقاد ندارید، فروش آن برای شما خیلی مشکل میشود. بهعنوان مثال، من نماینده فروش هواپیماهای پایپو در تایلند هستم، و چون به کیفیت این هواپیماها اعتقاد دارم آنها را به سادگی میفروشم؛ زیرا سالهاست که با این نوع هواپیما پرواز کردهام و به این نتیجه رسیدهام که بهترین هواپیما در نوع خود هستند. بدون جدیت حقیقی و خالص هیچ کاری از پیش نمیرود. چند سال پیش خود را داوطلب احراز پست ریاست اتاق بازرگانی آمریکا در تایلند نمودم. روزهای اولی که در این اتاق استخدام شدم به من اعتنایی نداشتند و اجازه نمیدادند که زیاد در کارها دخالت کنم؛ چرا که از نظر آنها بهقدر کافی "کهنه کار" نبودم. رقیب من یک بانکدار از اهالی مانهاتان (آمریکا) بود که در تایلند فعالیت میکرد و از هر لحاظ، چه فردی و چه حرفهای، بسیار با کفایت بود. بههرحال احتمال موفقیت من برای احراز این پست بسیار ناچیز بود؛ اما شعار سادهای داشتم. شعارم این بود که سالهاست در تایلند هستم و تصمیم دارم بقیه زندگی خود را نیز در تایلند بگذرانم. رقیب من مهاجر پیری بود که احتمالا" تا چند سال دیگر از کار برکنار میشد. باید همه را متقاعد میکردم که چون تعهد بیشتری نسبت به تایلند دارم (بهدلیل سالهای اقامتم در آنجا و تصمیمی که برای ماندن داشتم) صلاحیت بیشتری برای ریاست اتاق بازرگانی دارم و بهتر میتوانم از عهدهی کارها برآیم. بانکدار مذکور مرد خوبی بود اما فکر میکنم در روز رأیگیری جدیت من کارساز شد و به راحتی در مقابل او پیروز شدم.

طرح لایه باز نمایشگاه اتومبیل
کاملا لایه باز
سایز: 120*300
رزولوشن: 300

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه14
فهرست مطالب
اجتماعی
بیکاری
رفاه اقتصادی خانواده
فقر مادی خانواده
رشد صنعت و پیشرفت تکنولوژی
ستیزه والدین
شیوه های تربیتی والدین
عدم آگاهی و بینش صحیح والدین
محرم وکاهش بزهکاری
نقش خانواده در مراقبت از نوجوانان
پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نوجوانی
مطالعات انجام شده در ارتباط با آسیب های اجتماعی، عوامل زیر را منشاء بسیاری از انحرافات اجتماعی قلمداد نموده اند. در این بخش هر یک از عوامل به اجمال مورد بررسی قرار می گیرد:
نابرابری های اقتصادی و اجتماعی
اختلافات طبقاتی هر جامعه، افراد را در موقعیت هایی قرار می دهند که نمی توانند نقش های اجتماعی مناسب خود را بیابند و موجب اختلاف در هنجارهای اجتماعی می شود. در نتیجه، ستیزه هنجارهای اجتماعی، تفاوت معیارها را به وجود می آورد و عدم تعهد به معیارها و تردید در اصالت آنها، عدم پایبندی به قوانین را ایجاد می کند که این به نوبه خود تضادهای اجتماعی را افزایش می دهد. درون این تضاد، کشش به سمت انحرافات اجتماعی وجود دارد.