فرمت ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 15
شامل:
مقدمه
بیان مسئله
پیشینه تحقیق
ضرورت و اهمیت موضوع
اهداف تحقیق
سوالات تحقیق
فرضیات تحقیق
روش تحقیق
منابع
دانلود کتاب Introduction to
Finite Element Analysis
Using MATLAB® and
Abaqus
2013
نوشته: Amar Khennane
فصول کتاب شامل:
1.Introduction
2.Bar Element
3.Beam Element
4.Rigid Jointed Frames
5.Stress and Strain Analysis
6.Weighted Residual Methods
7.Finite Element Approximation
8.Numerical Integration
9.Plane Problems
10.Axisymmetric Problems
11.Thin and Thick Plates
فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات31
مقدمه :
جهانی سازی و تغییرات فناوری، فرایندهایی که در پانزده سال اخیر سرعت یافته اند، باعث ایجاد یک اقتصاد جدید جهانی شده اند که با فناوری تقویت شده و سوخت (انرژی) آن بوسیله اطلاعات تامین و با دانش رانده می شود. ضرورت این اقتصاد جهانی مستلزم نوع و هدف موسسات آموزشی است. از آنجاییکه روند کنونی به سوی کاهش اطلاعات ناقص و دسترسی به اطلاعات صحیح رو به رشد است، مدارس دیگر نمی توانند شاهد صرف زمان برای انتقال یک مجموعه اطلاعات تجویز شده از معلم به دانش آموز در طی یک مقطع ثابت زمانی باشند، بلکه مدارس باید فرهنگ "آموزش برای یادگیری" را ترویج دهند. بعنوان مثال فراگیری دانش و مهارتهایی که آموزش مستمر را درطول حیات فرد ممکن می سازند.طبق گفته آلوین تافلر بی سواد قرن 21،کسانی نخواهند بود که خواندن ونوشتن نمی دانند بلکه کسانی هستند که نتوانند یادبگیرند یا یاد دهند.
نگرانی در مورد کیفیت و روش آموزشی با ضرور ت توسعه فرصتهای آموزشی آنهایی که بیشترین آسیب پذیری را براثر جهانی سازی دارند همزیستی دارد. عموما“ تغییرات جهانی سازی درکشورهای درحال توسعه،برروی گروههای کم درآمد، دختران و زنان و خصوصا“ کارگران کم مهارت، همچنین همه گروهها برای کسب و بکارگیری مهارتهای جدید فشار می آورد. سازمان جهانی کار نیازهای آموزشی وپرورشی در اقتصاد جدید جهانی را بعنوان "آموزش پایه برای همه "، "مهارتهای کاری برای همه" و "آموزش مادام العمر برای همه " تعریف می کند.
فناوری های اطلاعات و ارتباطات (ICT) شامل، رادیو وتلویزیون و همچنین فناوری های دیجیتال جدیدتر مانند کامپیوتر واینترنت، بعنوان ابزارهای بالقوه نیرومند و فعال کننده اصلاح و تغییرات آموزشی معرفی می شوند.
ICT های مختلف وقتی بطور مناسب بکار برده می شوند می توانند به توسعه دسترسی به آموزش کمک کرده و رابطه بین آموزش و کارگاههای روزافزون دیجیتالی را تحکیم کنند، همچنین کیفیت آموزش را با کمک ایجاد آموزش و یادگیری در یک پروسه فعال متصل به زندگی حقیقی بالا ببرند. بهرحال تجربه مطرح شدن ICT های مختلف در کلاس درس و دیگر مکانهای آموزشی درسراسر جهان در طی چند دهه گذشته بیانگر اینست که تحقق کامل منافع بالقوه آموزشی ICT ها خودکار نیست. یکپارچه سازی موثر ICT ها در سیستم آموزشی یک فرایند پیچیده است که نه تنها فناوری را درگیر می کند بلکه برنامه آموزشی و فن آموزش، آمادگی نهادی، شایستگی های معلم و سرمایه گذاری دراز مدت را هم درگیر می کند. درحقیقت چنان اهمیت حیاتی به موضوع می دهد که بدست آوردن فناوری آسانترین قسمت آن است.
فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 40 صفحه
مکان کارآموزی :
با توجه به توسعه وسایل الکترونیکی در جوامع امروز یکی از الزامات این است که دانشجویان رشته فنی مهندسی تحت نظر یک فرد متخصص در یک کارگاه تعمیراتی ، تعمیرات این وسایل الکترونیکی را فرا بگیرند. بنده در کارگاه فنی پویا الکترونیک2 تحت نظر سرپرست مربوطه جناب آقای عباسعلی قربانی یک دوره ی تعمیرات الکترونیکی را پشت سر گذاشتم. در این گزارش جمع بندی مطالبی را که طی این دوره آموزشی فرا گرفتم خدمت شما عرضه خواهم نمود.
شرح عملکرد و وظایف :
در طی این دوره موظف بودم دروسی را که قبلا به صورت تئوری آموخته ام این بار به صورت عملی به کار ببندم. عملکرد ما در این دوره به این صورت بود :
1)دوره کامل آشنایی با اصول عیب یابی
2)آشنایی با قطعات الکتریکی پر کاربرد و تست کردن آنها
3)آموزش شیوه صحیح لحیم کاری
4) آموزش تعویض قطعه معیوب از روی بردهای SMD
توجه :مرحله 3و 4 به صورت همزمان آموزش داده شده است. بنده سعی کردم تا هرکدام از این مراحل را به صورت یک فصل جداگانه را برای شما به عرصه تحریر در آورم.
عیب یابی مدارات الکتریکی
در طی این دوره کاراموزی در خصوص عیب یابی می خواهیم یک جمع بندی از تکنیک های عیب یابی تمامی انواع ابزارهای الکترونیکی را شرح دهیم .بدون توجه به اینکه که درباره چه مداری صحبت می کنیم،یک روش منطقی برای پیدا کردن و تصحیح یک ایراد وجود دارد و ان این است که،برای مثال در هر ابزار یا سیستمی باید بدانید که چگونه وسیله ای را مورد بررسی قرار دهید تا بفهمید که هر مدار به طور عادی چگونه کار می کند.
اگر وسیله از نوع ابزار الکترونیکی یا سرگرمی خانگی است،مانند تلویزیون یا مانیتور،ویدیو،دوربین و غیره،ورقه های اطلاعاتی آن (نقشه ها) معمولا در دسترس هستند.
هر چند این ورقه ها،توصیف های کاملی را که در جزوه های فنی ارائه می شوند در خود ندارند،ولی اطلاعات مختصر و مفیدی را در خود دارند (نمودار شماتیک،عملیات آزمایش و تنظیم،شکل موج ها،ولتاژها و اطلاعات مقاومتی و غیره) که برای این نوع وسیله ها کافی و دقیق است.در صورت نداشتن ورقه های اطلاعاتی،اغلب ابزارهای سرگرمی خانگی با یک نمودار شماتیک همراه هستند که بعضی از شکل موج ها،اطلاعات مقاومت و ولتاژها را در خود دارند.
بدون توجه به این که چه اطلاعاتی در دسترس هستند،قبل از اقدام به تعمیر دستگاه،اطلاعات باید به طور کامل مطالعه شود.در موارد نادر،اطلاعاتی برای خواندن وجود ندارد.
ادامه...
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه11
فهرست مطالب
اعتیاد، بلای خانمانسوز
انواع اعتیاد
اعتیادات مجاز
اعتیادات مجاز عبارتند از:
اعتیاد
تریاک و مشتقات آن
علل مختلف اعتیاد عبارتند از:
انواع مواد
هروئین
کوکائین
آمفتامینها
حشیش
ال.اس.دی. LSD
اثرات دارویی مواد مخدر
ویژگیهای فرد معتاد
کوکائین از برگ کوکا به دست میاید. کوکا بوتهای است از جننس اریتروکسیلوم که دارای برگهای ساده و همیشه سبز است. برگ کوکا دارای دو نوع تانن است و از مدتها پیش در آمریکای جنوبی و مکزیک افراد فقیر برای رفع گرسنگی آن را میجویدهاند. اما کوکائین سمی و خطرناک است نه برای رفع گرسنگی بلکه برای اثر محرکی که دارد مورد استفاده قرار مییگرد. کلریدات کوکائین دارای اثر بیحس کننده موضعی است و از این خاصیت آن برای تسکین درد و بیحس کردن موضع برای عمل جراحی استفاده میشود. کوکائین محرک قشر مغز و دستگاه عصبی مرکزی است. مصرف آن سبب تهییج و بیخوابی میشود و به توهم و هذیان میانجامد. هر چند کوکائین از نظر فیزیولوژیک اعتیادآور نیست اما از لحاظ روانی شخص را به نبال خود میشکاند و استفاده از آن همان عواقب فردی و اجتماعی را که مواد اعتیادآور دارند به بار می آورد.
افرادی که کوکائین مصرف میکنند ابتدا احساس سرخوشی و نشاط میکنند و خود را سعادتمند و نیرومند و توانا به انجام کارهایی که به طور معمول قادر به انجام آنها نیستند میپندارند. حالت تحریکی، بیقراری، اضطراب، ترس، پرحرفی، بیخوابی، هیجان و توهم و گیجی پس از مرحله اول گریبانگیر فرد میشود و قدرت واهی او رو به زوال میرود. از این رو شخص به مصرف مجدد دارو میپردازد و دایره معیوب ادامه پیدا میکند. فرد کوکائینی معمولا دچار توهمهای حسی و هذیان است و گاه حنی دوستان خود را نیز به جا نمیآورد
چند دقیقه پس از تدخین یا یکی دو ساعت پس از خوردن حشیش مرحله تحرکی آغاز میشود که طی آن فرد احساس خوشی انبساط خاطر میکند. تحت تاثیر حشیش کنترل رفتار مختل میشود و پرحرفی، قهقهه و حس پرواز در بیمار پیش میاید. ادراک فرد از زمان و مکان مختل می شود و اختلالهای حسی نیز پیش میآید. شخص دچار توهم و و تصورات واهی میشود ، محیط خود را غیر از آنچه که هست میبیند ، دستهای خود را پر و بال میبیند و حوض خانه را دریا. از این رو حشیش را باید ماده خطرناکی تلقی کرد که اگرچه از نظر فیزیولوژیک وابستگی ایجادنمیکند اما چون وابستگی روانی به آن سبب میشود که فرد به طرف استفاده مداوم سوق داده شود باید به طور جدی با آن مبارزه کر