پاورپوینت"بازاریابی و مدیریت بازار " 268 اسلاید

پاورپوینت"بازاریابی و مدیریت بازار " 268 اسلاید

تعریف بازاریابی و مدیریت بازار عوامل تشکیل بازار 1- عرضه کننده 2- تقاضا کننده 3- نیاز یا احتیاج 4- قدرت خرید هدفهای رفتاری بازار رقابت کامل •اطلاعات در این بازار به طور وسیع در اختیار همگان قرار دارد و افراد از وضع بازار و قیمتها اطلاعات کافی و لازم را دارند. •کالاهای عرضه شده در بازار یکسان، متحدالشکل و همگن بوده و هیچ برتری نسبت به هم ندارند. •و در نهایت با توجه به شرایط فوق هیچ موسسه ای در بلندمدت سودی بیش از سود معمول و متعارف در...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.