مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند و پاسخ مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند و پاسخ مصرف کننده

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند و پاسخ مصرف کننده فرمت فایل: word تعداد صفحات: 60   برند قرن­هاست که در اطراف ما به عنوان وسیله­ای برای تشخیص کالاهای یک تولیدکننده از تولیدکننده دیگر وجود دارد. کلمه برند ریشه در کلمه اسکاندیناوی برندر[1] دارد. در واقع در آن زمان برند وسیله­ای برای تشخیص صاحبان اصلی حیوانات به حساب می­آمد؛ و صاحبان حیوانات با سوزاندن تن آنها به شکل یک علامت ویژه، آنها را علامت­گذاری می­کردند؛ در...

دانلود نمونه سوال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.