مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباطات و بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباطات و بازاریابی رابطه مند

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباطات و بازاریابی رابطه مند فرمت فایل: word تعداد صفحات: 60   ارتباط فرایندی است که طی آن یک یا چند نفر به دنبال خبر،اطلاع،نقطه نظر ها،گرایشها وتجارب خود می پردازد(جیرانی مقدم،1386 ،ص15). ارتباطات،انتقال اطلاعات از فرستنده به گیرنده که برای هر دو قابل فهم وواضح باشد(قبادی،1387 ،ص16). 2-3-2)انواع ارتباطات ارتباطات به طور کلی بردو نوع است(جیرانی مقدم،1386 ،ص16): 1 - ارتباطات کلامی 2- ارتباطات غیر کلامی ارتباطات...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.