طرح تولید انواع آرد با درجات مختلف

طرح تولید انواع آرد با درجات مختلف

گندم از قدیمی ترین و پرمصرف ترین گیاهان زراعی جهان می باشد بطوریکه از سالیان بسیار دور و قبل ازآنکه بشر
به موارد مصرف سایر گیاهان از نظر تغذیه پی ببرد مهمترین منبع غذایی برای آنان بوده است .
اهمیت گندم بیشتر مربوط به خواص فیزیکی و شیمیایی موادی است که دانه آنرا تشکیل می دهد.
پروتئین گندم از لحاظ غذایی فوق العاده پر انرژی است بخصوص سبوس آن که دارای پروتئین زیادی است ونیز
می باشد. در کل گندم دارای سه بخش « A-C -E -B » شامل ویتامین های مختلفی از جمله ویتامین های گروه
کلی آندوسپرم (آردینه)، پوسته و جوانه (جنین یا گیاهک) میباشد.
آندوسپرم بزرگترین عضو دانه گندم است و 80 تا 83 درصد وزن و 65 تا 85 درصد حجم کل دانه گندم را تشکیل
می دهد. این قسمت عمدتا شامل پروتئین ( 70 درصد پروتئین دانه) و نشاسته می باشد.

در این مقاله به چگونگی تولید آرد از این محصول اشاره میشود و چگونگی ساخت آن اموزش داده میشود.

در زمن سود سالیانه این محصول در سال بیش لز 2000000000 میباشد.

نام محصول= هود
ویژگی محصول یا طرح= استفاده از فناوری نانو در ساخت محصول
ظرفیت پیشنهادی طرح (عدد)= 60,000
موارد کاربرد= کاربرد جهت مکش دود و غبار آشپزخانه
مواد اولیه مصرفی عمده (مقدار داخلی یا خارجی)= گالوانیزه، استیل، موتور فن، نانو فیلتر
mc مداره



خرید و دانلود طرح تولید انواع آرد با درجات مختلف


آموزش تعمیر دانگل بی اس تی bst و حل مشکل کار نکردن و یا سوختن (تعمیر دانگل bst )

آموزش تعمیر دانگل بی اس تی bst و حل مشکل کار نکردن و یا سوختن (تعمیر دانگل  bst  )

 

 

 

 

 

 

 

آموزش تعمیر دانگل بی اس تی bst و حل مشکل کار نکردن و یا سوختن (تعمیر دانگل  bst ) این آموزش برای اولین باز از سایت جنوب جی اس ام .

 

شاید برای شما تعمیرکاران عزیز پیش آمده باشد که دانگل شما از کار افتاده باشد و یا به زبان عامیانه تر بگم که سوخته است.

در این موارد زمانی که دانگل را به کامپیوتر وصل میکنیم هیچ علایمی ندارد و یا چراغ قرمز رنگ به صورت خیلی کم نور و یا خاموش در میاید

این روش به صورت تضمینی میباشد .

 

این روش بالای 50 بار تست شده است

بدون هزینه اضافی

 



خرید و دانلود آموزش تعمیر دانگل بی اس تی bst و حل مشکل کار نکردن و یا سوختن (تعمیر دانگل  bst  )


پایانامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه نظری منطقه 11 تهران سال 85-84

پایانامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه نظری منطقه 11 تهران سال 85-84

شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:134

فهرست و توضیحات:

فهرست مطالب                                                                                             صفحه

چکیده

مقدمه

فصل اول : کلیات پژوهش

بیان مسئله .................................... 2

اهمیت وضرورت موضوع پژوهش ...................... 3

اهداف پژوهش ................................... 6

فرضیه های تحقیق ............................... 7

متغیرها........................................ 8

تعاریف نظری وعملیاتی متغیرها .................. 9

الف ) تعاریف نظری ............................. 9

ب) تعاریف عملیاتی ............................. 11

 

فصل دوم :پیشینه تحقیق

پیشینه موضوع پژوهش درایران  ................... 13

پیشینه موضوع پژوهش در جهان .................... 14

مبانی نظری تحقیق............................... 17

تعریف هیجان ................................ 17

تعریف هوش .................................. 19

ریشه های تاریخی هوش هیجانی ................. 19

هوش هیجانی وبهره هوشی ...................... 23

آموزش هوش هیجانی ........................... 26

آیامی توان هوش هیجانی را آموخت وآموزش داد .. 27

برنامه های آموزشی که مستقیماً درمورد هوش هیجانی می باشند   28

رشد تنظیم هیجانی ........................... 30

عوامل موثر در قابلیت هیجانی ................ 31

نقش خود..................................... 31

مهارت های قابلیت هیجانی .................... 32

هوش هیجانی در محیط کار ..................... 34

هوش هیجانی وتفکر انتقادی ................... 39

تمایز بین احساسات سازنده ومخری ............. 42

استفاده از عواطف برای تعیین اهداف .......... 44

طبقه بندی هیجانی ........................... 45

انگیزش وهیجان .............................. 46

ترس هیجان .................................. 46

دلیل اهمیت عواطف چیست ...................... 47

چگونگی شکل گیری هوش هیجانی ................. 48

انواع هوش .................................. 51

مدل های هوش هیجانی ......................... 54

ویژگیهای آزمون هوش هیجانی .................. 55

آزمونی Eqi ................................. 57

زمینه های تاریخی هوش هیجانی ................ 61

نظریه سالوی ................................ 67

هوش هیجانی وهوشبهر بالا...................... 69

خلاقیت چیست ................................. 71

تعریف خلاقیت ................................ 72

مراحل خلاقیت ................................ 75

نظریه های خلاقیت ............................ 77

رویکردتداعی گری و رفتار گرایی .............. 78

رویکرد شناختی .............................. 79

رویکرد روان کاوی ........................... 80

رویکرد انسان گرایی ......................... 81

رویکرد روان سنجی ........................... 83

ویژگیهای افراد خلاق ......................... 84

موانع خلاقیت ................................ 86

موانع خلاقیت در مدرسه ....................... 86

محیط کلاسی مناسب برای پرورش خلاقیت ........... 88

نقش معلم درپرورش خلاقیت دانش آموزان ......... 90

 

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

مقدمه ......................................... 93

روش تحقیق ..................................... 93

جامعه آماری ................................... 93

نمونه  وروش نمونه گیری ........................ 93

ابزار جمع آوری اطلاعات ......................... 94

الف: آزمون هوش هیجانی بار-آن (Bar-on).................... 94

ب: ـآزمون خلاقیت عابدی ...................... 95

روش آزمون خلاقیت عابدی ......................... 95

چگونگی اجرای تحقیق ............................ 96

شیوه نمره گذاری ابزار اندازه گیری خلاقیت ....... 97

روش آماری ..................................... 97

روش تجزیه وتحلیل داده ها ...................... 97

 

فصل چهارم : تحلیل یافته های پژوهش

مقدمه :........................................ 99

شاخص های آماری مربوط به کل آزمودنی ها.......... 100

نمودار هوش هیجانی ............................. 101

نمودار خلاقیت .................................. 102

آزمون فرضیه اصلی .............................. 104

نمایش گرافیکی همبستگی هوش هیجانی با خلاقیت ..... 105

نتایج آزمون همبستگی ........................... 106

آزمون فرضیه های فرعی .......................... 107

یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات هوش هیجانی دختران وپسران ............................................... 108

یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات هوش هیجانی رشته های علوم انسانی با ریاضی وتجربی ........................ 109

یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات خلاقیت  رشته های علوم انسانی با ریاضی وتجربی............................. 110

یافته های مربوط به میانگین هوش هیجانی دانش آموزان پایه اول با دوم وسوم ...................................... 111

یافته های مربوط به میانگین خلاقیت  دانش آموزان پایه اول با دوم وسوم........................................... 112

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دختران( جدول 4-4)      113

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی پسران ( جدول 5-4) 113

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان پایه اول دبیرستان (جدول  6-4) ................................... 114

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان پایه دوم وسوم ( جدول 7-4) .......................................... 115

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان گروه تجربی وریاضی ( جدول 8-4) ..................................... 115

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان گروه علوم انسانی ( جدول 9-4) ..................................... 116

 

فصل پنجم : نتیجه گیری

مقدمه ......................................... 118

پیشنهادات

الف : پیشنهادات مبتی بر فرضیه های بررسی شده 121

ب: پیشنهادات برای تحقیقات بعدی ............. 122

ج: پیشنهادات جانبی ......................... 122

محدودیتها ..................................... 122

منابع فارسی ................................... 124

منابع انگلیسی ................................. 129

پیوست ......................................... 130

پرسشنامه هوش هیجانی بار آن ................... 131

پرسشنامه خلاقیت عابدی .......................... 134

بیا ن مسأ له

هوش هیجانی از سازه هایی ا ست که از طریق تظاهرا ت هیجانی و با درک وا نسجام بخشیدن به هیجا نها جلوه گر می شود . به نظر مایر وسا لووی[1] (1993) هوش هیجانی گونه ای هوش اجتماعی ا ست که توانایی برخورد با عواطف در خود و دیگران را در بر می گیرد.همچنین آ نان بر این باورند که هوش هیجانی قابلیتی ا ست که تفکر و اقدامات هر فرد را هدایت می کند .چنین برداشتی از هوش هیجانی این سوال را پیش می آورد که آیا هوش هیجانی با خلاقیت که یکی از انواع تفکر بوده و رفتاری است که از فرد سر می زند دارای همبستگی است یا خیر ؟

همچنین مساله دیگر آن ا ست که بسیاری از نظریه پردازان هوش هیجانی نظریه های خود را با ارزشیابی که از بزرگسالان به عمل آورده اند عملیاتی کرده اند و از ابزارهایی در این خصوص از آنها بهره گیری شده است مقیاس چند عاملی هوش هیجانی مایر و همکاران،(2000) مقیاس درک عاطفی بارنت[2] (1996) آزمون EQMAPکوپروساواف[3] (1997) و مقیاس هوش هیجانی شوتی[4]  و دیگران (1998) بوده است . با این همه بیشتر ابزا رها یی که برای بر آورد هوش هیجانی با جنبه های مختلف آ ن ساخته ا ست عمومأ برای گروه سنی بزرگسالان و گاهی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد (سالیوان 1999)[5].

در میان ابزارهای که برای گروه جوانان قابل استفاده ا ست سیاهه هوش هیجانی بارآن[6](2000) می باشد. به هر حال هوش هیجانی به دلیل مزایایی چون ارتقا سطح اعتماد به نفس انعطاف پذیری همدلی همسازی با دیگرا ن و تأ ثیر آ ن بر عملکرد خلاقانه افراد مورد تأ یید   ا ست. چرنیس[7] (2000) و عاملی سازنده در حیات اجتماعی شخص تلقی می شود . لازاروی و فولکمن[8] (1984). در ایران در خصوص همبستگی و اثر گذاری هوش هیجانی و خلاقیت پژوهش چندانی انجام شده است


Foulkman



خرید و دانلود پایانامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه نظری منطقه 11 تهران سال 85-84


سمینار آماده: سیستم های حرارت مرکزی (فایل ورد و قابل ویرایش)

سمینار آماده: سیستم های حرارت مرکزی (فایل ورد و قابل ویرایش)

 

 

 

 

 

 

 

 

امروزه استفاده از روشهای عددی در محاسبات کامپیوتری اهمیت زیادی داشته و به عنوان ابزاری کارآمد در طراحی وسایل مهندسی به کار می رود. علم دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) به صورت یک ابزار توانا برای تحلیل رفتار جریان سیال و انتقال حرارت در سیستمهای با هندسه ناموزون و معادلات حاکم پیچیده برای محققان و مهندسان درآمده و در دهه گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است.

پیچیدگی معادلات حاکم بر مساله، تاثیر متقابل فیزیکی مختلف، گذرا بودن اغلب مسائل مهندسی، بالا بودن هزینه های مربوط به تجهیزات آزمایشگاهی و محدودیت استفاده از دستگاه های اندازه گیری در بسیاری از کاربردهای علمی از جمله دلایلی هستند که استفاده از روشهای تحلیلی و آزمایشگاهی را در مقایسه با روشهای عددی محدود می کند.

 

فهرست

مقدمه ................................................................................................................5

فصل اول

معرفی انواع سیستم های حرارت مرکزی ...........................................................6

حرارت مرکزی با آب گرم ...............................................................................6حرارت مرکزی با آب داغ ................................................................................7سیستم های حرارت مرکزی با بخار ................................................................8سیستم حرارت مرکزی با هوای گرم ................................................................9اجزاء سیستم حرارت مرکزی .........................................................................10

فصل دوم

سطوح گرم کننده رادیاتوری ...........................................................................17

روشهای گرمادهیرادیاتورهامدلهای خاص رادیاتورهارادیاتورهای ورقه ایتوان گرمایی و انتخاب سطوح گرم کنندهافت توان گرمایی در صورت استفاده از سطوح گرم کننده رادیاتوری

فصل سوم

فن کویل ........................................................................................................33

واحدهای فن کویلنوع و محل نصبانتخاب دستگاهسیم کشیکنترل ظرفیتتوزیع آب تبدیل وضعیت در سیستم های دو لوله ایسیستم چهار لوله ایتأمین هوای تازهسیستم های مرکزی تأمین هوای تازهکاربردها مزایا معایب

فصل چهارم

مقایسه توزیع دمای رادیاتور معمولی و فن کویل در یک فضای مشخص با استفاده از نرم افزار FLUENT .............................................................................44

نمایش توزیع دمای رادیاتورنمایش کانتورهای نواری از سرعتنمایش بردارهای سرعتمقایسه دما و سرعت در دو ارتفاع برای حالتی که رادیاتور در اتاق قرار داردنمودار هیستوگرام برای دمانمودار هیستوگرام برای سرعتنمایش توزیع دمای فن کویلنمایش کانتورهای نواری از سرعتنمایش بردارهای سرعتمقایسه دما و سرعت در دو ارتفاع برای حالتی که فن کویل در اتاق قرار داردنمودار هیستوگرام برای دمانمودار هیستوگرام برای سرعتمقایسه دما در ارتفاع 0.5 متر برای هر وضعیت (رادیاتور و فن کویل)مقایسه سرعت در ارتفاع 0.5 متر برای هر وضعیت (رادیاتور و فن کویل)مقایسه دما در ارتفاع 1.8 متر برای هر دو وضعیت (رادیاتور و فن کویل)مقایسه سرعت در ارتفاع 1.8 متر برای هر دو وضعیت (رادیاتور و فن کویل)

پیوست.............................................................................................................



خرید و دانلود سمینار آماده: سیستم های حرارت مرکزی (فایل ورد و قابل ویرایش)