مقاله سیستم طراحی پیشرفته

مقاله سیستم طراحی پیشرفته

دانلود مقاله سیستم طراحی پیشرفته 24 ص با فرمت WORD 

 

 

 

 

خلاصه:

ما یک خط جریان دو مرحله‌ای را در جایی بررسی می‌کنیم که اولین مرحله اجزاء برای مرحله جمع‌بندی در جهت پایین است. یک مدل برنامه‌نویسی اعداد صحیح که تصمیمات را در دو سطح طرح ریزی اجزاء مطرح شده ممتد می‌سازد. به منظور به حداقل رساندن هزینه‌های تولید و حمل و نقل و نگهدار است. این مدل در نمونه‌های ساخته شده براساس یک فرآیند Cutting واقعی با گزینه قطع کردن آزمایش شده است که به معنب احتمال ترکیب اجزا جهت بدست آورده و بخشهای ضروری است.

اجزای متدولوژی مطرح شده باعث اتحاد دو سطح از سلسله مراتب تصمیم گیری می‌شود. و محدوده‌های عملکرد در یک مدل طرح ریزی مترد بود، و یک متال از چگونگی یک عنصر از یک سیستم طرح ریزی پیشرفته را مهیا کرده که مقابل قابل طرح یزی است.



خرید و دانلود مقاله سیستم طراحی پیشرفته


دانلود مقاله شهر های دیجیتالی

دانلود مقاله شهر های دیجیتالی

مفهوم شهرهای دیجیتالی، ساختن صحنه ای است که در آن، مردم جوامع ناحیه ای می توانند به تبادل و مشارکت در دانش، تجربه و علایق متقابل بپردازند. (شهرهای دیجیتالی اطلاعات شهری را (چه دسترسی پذیر و چه در زمان واقعی) جمع آوری می کنند و فضاهای عمومی در اینترنت برای مردم که از این شهرها بازدید می کنند یا در آنها زندگی می کنند، ایجاد می کنند شهرهای دیجیتالی در حال گسترش در تمام جهان هستند) به چه دلیل فضاهای اینترنت، اطلاعات ناحیه ای، مردمی را که در این عصر جهانی شدن، زندگی می کنند به خود جذب می کنند؟ اینترنت، تجارت جهانی خود را آغاز نموده است ولی همین زمان ما را به ایجاد فضاهای اطلاعاتی غنی جهت زندگی روزمره قادر می سازد. تا زمانیکه اینترنت، جهان تجاری وتحقیقاتی را می سازد، زندگی ذاتاً به صورت محلی ادامه می یابد. تجارت به تشابهاتی احتیاج دارد تا رقابت های جهانی را ممکن سازد. در حالیکه زندگی نامتشابه منعکس کننده زمینه های فرهنگی متفاوت است. کوشش های شغلی، به پروتکل های استانداردی جهت غلبه کردن بر این تفاوت ها احتیاج دارد، ولی ما به هیچ استانداردی در زندگی نیاز نداریم. چنانچه تفاوتهایی وجود داشته باشد ما باید به حمایت از ارتباطات میان فرهنگی بپردازیم. پیشرفت سریع تکنولوژی اینترنت پیش بینی را نسبتاً غیر قابل اعتماد می سازد. شهرهای دیجیتالی همراه با کامپیوتر و تکنولوژی های وسایل ارتباطی تغییر می یابند. هیچ شهر دیجیتالی نمی تواند در وضعیت فعلی خود باقی بماند. در این شرایط ما شهرهای دیجیتالی گوناگونی را در سراسر جهان ملاحظه می کنیم. و سپس این معماری ها، هدفها و تکنولوژی ها جهت فهم بهتر وضعیت فعلی و آینده آن را مورد بررسی قرار می دهیم. ما ابتدا به شهر دیجیتالی در ایالات متحده آمریکا رجوع می کنیم. هنگامیکه شروع به جستجوی واژه شهر دیجیتالی می پردازیم، مثال های زیادی را توسط سایت America online می یابیم. AOL به صورت محلی بر خدمات شبکه ای پیوسته (on-line ) متمرکز شده که هزاران شهر را در بردارد و تعداد آنها رو به افزایش است. هر شهر دیجیتالی AOL حامل اطلاعات مربوط به صورت محلی، منابع جامعه ای، سرگرمی و تجارت می باشد. بر خلاف موتورهای کاوش معمولی که با هدف بازیابی اطلاعات در سراسر جهان ایجاد شده اند، شهرهای دیجیتالی بر اطلاعات محلی تکیه دارند. علاوه بر این خدمات اطلاعاتی، AOL ،  موقعیتهای تبلیغات محلی را برای تجارت اصلی که شامل بنگاههای معاملاتی، استخدام و سلامتی می باشد فراهم می نماید. شهرهای دیجیتالی AOL بعلت دنبال کردن کارآیی اقتصادی بسیار با یکدیگر مشابه هستند. در اروپا هر چند بیش از 100 کارشناس محلی در 8  سال اخیر، به ایجاد شهرهای دیجیتالی مختلف پرداخته اند. 

شامل 26 صفحه فایل word قابل ویرایش



خرید و دانلود دانلود مقاله شهر های دیجیتالی


تحقیق در مورد تعریف انسان

تحقیق در مورد تعریف انسان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه57

فهرست مطالب انسان وروابط رابطه انسان با خود مقدمه خود شناسی

رابطه با خدا وخود :

 

مفهوم خود شناسی:

 

خود شناسی:

 

تعریف انسان ؟(انسان چیست)

 

پرآوازه است که تعریف انسان ازتعریف سایرموضوعات به مراتب پیچیده تراست زیراتمام موضوعات دیگر حول مدار انسان می چرخد ونهایتا در خدمت او در می آید.

 

اگر بخواهیم نظر شیخ نجم الدین وحتی اغلب عرفا را درباره انسان در یک جمله خلاصه کنیم باید گفت که انسان «یک موجود عشق ورز است.هم عاشق خالق است وهم معشوق او در عین حال حامل امانت عشق.»

 

اهمیت شناخت خود:

 

امیرالمومنین علی (ع)در موارد زیادی به اهمیت خود شناسی اشاره کرده است وهمگان را به آن می خواند وفردی را زیان کار می داند که در شناخت خود کوتاهی کرده است و از خود غفلت می کند:«والمغبون من غبن نفسه»«زیان کار واقعی کسی است که خویشت

 



خرید و دانلود تحقیق در مورد تعریف انسان


دانلود مقاله تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان

دانلود مقاله تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان

 

 مشخصات این فایل
عنوان: تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات :134

این مقاله در مورد تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان

1- زبان آموزی
زبان آموزی ورشد گفتار در80 سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و به ویژه درنیمه دوم قرن بیستم بطور دقیق تر مورد بررسی قرار گرفته است. زبان آموزی کودک به همراه توصیف وبررسی ساخت زبان وچگونگی کارکرد آن مورد توجه زبان شناسان می باشدس. یافته های مربوط به زبان آموزی، مراحل فراگیری زبان، تدوین دستور زبان کودک وارائه ویژگی های همگانی زبان از نتایج مهم این بررسی ها بوده است.
یافته های زبان آموزی همچنین در بررسی چگونگی گسترش مهارت های زبانی و نیز زبان پریشی مورد استفاده بوده است. به علاوه یافته های یاد شده درزمینه بررسی آموزش زبان دوم وهمچنین زبان خارجی وارائه فرضیه ها وروش های آموزش زبان دوم تأثیر به سزایی داشته است. زبان آموزی هم از لحاظ نظریه های یادگیری وهم از لحاظ بررسی مراحل رشد زبانی قابل توجه است. زبان آموزی درزمانی پس از یک سالگی شروع شده وتا 5 سالگی تقریباً به حالت ثابت نزدیک می شود. دوره زبان آموزی درحدود 5/3 به طول می انجامد.(مشکوه الدینی، 1376،ص 272)..... (ادامه دارد)

هدف پژوهش
زبان قسمتی از فرهنگ یک ملت است و شاید بتوان گفت که زبان خود فرهنگ ساز است و کودکان نیز به عنوان افرادی از این جامعه در بستر این فرهنگ قرار دارند. یکی از مهمترین و اصلی ترین روش های انتقال فرهنگی و به طور اخص انتقال مفاهیم زبانی از طریق رسانه های گروهی محقق می شود و در دسترس ترین رسانه گروهی برای کودکان تلویزیون است. شاید کودکان به دلیل عدم داشتن مهارت کافی در خواندن و نوشتن زودتر از دیگران تحت تأثیر برنامه های تلویزیونی از لحاظ زبانی قرار می گیرند..... (ادامه دارد)

تاریخچه تلویزیون
تلویزیون از حدود 50 سال پیش در اختیار جامعه ایران قرار گرفت. برنامه های تلویزیونی در جنبه های گوناگون تفریحی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ودینی تأثیر بسزایی داشته است.
ما در تاریخ اختراع و تکامل تلویزیون با نامهای دانشمندان برجسته ای از قبیل: بِرد، فرانس ورث و زوریکین برخورد می کنیم که هر کدام به نوبه خود قدمهای مؤثری در این راه برداشته اند. تلویزیون بر اساس نظری در سال 1908 توسط یک دانشمند انگلیسی بنام کاپبل سونیگتن اختراع شد، ولی اجرای عملی آن تا بیست سال به طول انجامید. برای عملی کردن این طرح به طور کامل، لازم بود که از صحنه مورد نظر چهل هزار نقطه نورانی گرفته شود و میزان نور هر نقطه با امواج مخصوص پخش گردد و سپس در دستگاه های گیرنده با تجمیع مجدد نقاط مزبور در کنار هم تصویری مشابه صحنه مقابل دوربین فرستنده ایجاد شود...... (ادامه دارد)

ساختهای دستوری
یکی از عمده ترین موضوع های زبان شناسی بررسی وتوصیف چگونگی پیوند واژه ها برای پدیدآوردن جمله های بی شماردر هر زبان است. به این بخش از بررسی وتوصیف زبان معمولاًدستور زبان ویا به اصطلاح دقیقتر نحو گفته می شود. بر پایه تعریف بالا، موضوع دستور زبان به معنی خاص آن، بررسی چگونگی پیوند واژه هادر ساخت های دستوری جمله وروابط درونی وبیرونی موجود میان آنهاست. نقش ساخت ها وروابط دستوری در تنظیم وبیان اندیشه و نیز برقراری ارتباط زبانی میان سخنگویان هر زبان بسیار مهم است...... (ادامه دارد)

بررسی هایی که در فصل قبل در مورد تأثیر تلویزیون صورت گرفت نشان می دهد که تلویزیون به عنوان یک رسانه جمعی می تواند نقش مهمی در میان کودکان و نوجوانان بازی کند. این یافته ها ما را بر آن می دارد تا با دقت و حساسیت بیشتری در تهیه و تدارک محتوای کمی و کیفی برنامه های کودک و نوجوان تلاش کنیم؛ چرا که این برنامه ها با این تعداد مخاطب می تواندتأثیر بسزایی برفرهنگ کشور داشته باشد وزبان جزء اصلی ولاینفک هرفرهنگی می باشد.
برنامه های کودکان و نوجوانان، مجموعه های تلویزیونی و تبلیغات بازرگانی برنامه هایی هستند که بیشترین مخاطبان را در میان کودکان و نوجوانان دارا می باشند. این برنامه ها می توانند از لحاظ زبانی تأثیر گذار بوده و در نتیجه این بخش ها که بیشتر نیز مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار می گیرد، لاجرم تأثیرهای ماندگاری باقی بگذارد...... (ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان در پایین آمده است.

مقدمه           ....................................................................................  1
فصل اول: زبان آموزی           ........................................................ 4
     1- زبان آموزی   ........................................................................... 5
     2- نظریه های زبان آموزی        .........................................................         6
الف- نظریه شناخت گرایی     ......................................................         6
ب- نظریه شرطی شدگی رفتار زبانی        ..........................................      7
ج- نظریه ذاتی، ذهنی بودن زبان     ..............................................          11
د) ویگوتسکی و ارتباط اجتماعی      .............................................          13
     3- مهارتهای گفتاری     ......................................................................        16
     4- مراحل رشد گفتاری  .................................................................. 17
          الف- مرحله اول: پیش زبانی    ...................................................... 17
          ب- مرحله دوم: گفتار تکواژه ای   ................................................          18
          ج- مرحله سوم: گفتار دو واژه ای یا تلگرافی     ..................................      19
          هـ- مرحله چهارم: گفتار پیشرفتی    ................................................          20
          و- مرحله پنجم: تلفظ صحیح صداها              ............................................          20
     5 - گفتار ثابت     ...........................................................................  21
     6- مهارت شنیداری   ......................................................................  22
فصل دوم: تلویزیون و رشد مهارتهای گفتاری       ................................      25     
     1- هدف پژوهش ...........................................................................  26
     2- تاریخچه تلویزیون     ......................................................................        27
     3- تلویزیون و کودک     .....................................................................       28
   4- تلویزیون و اجتماع      ......................................................................       32
     5- تلویزیون و برنامه های آن ................................................................       34
الف- برنامه های کودک و نوجوان    ...............................................        36
ب- مجموعه های تلویزیونی                 .....................................................         38    
ج- تبلیغات بازرگانی               ...............................................................         40
     6- متغیرهای محتوای تلویزیون  ..........................................................         42
       7- شیوه های نظری   ......................................................................         44
          الف- نظریه کشت    ................................................................... 44
          ب- نظریه فراگیری اجتماعی   .......................................................         45
          ج- نظریه پالایش     ................................................................... 45
          د- نظریه یادگیری اجتماعی ..........................................................         46
          هـ- نظریه عدم بازداری     ..............................................................        47
          و- نظریه توجیه        ................................................................... 48
...... (ادامه دارد)

 



خرید و دانلود دانلود مقاله تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان


دانلود تحقیق سیستم تولید مجتمع غذایی رشته به رشته

دانلود تحقیق سیستم تولید مجتمع غذایی رشته به رشته

مجتمع غذائی رشته به رشته تولید کننده انواع ماکارونی واقع در کیلومتر 17 جاده سنتو مشهد ـ قوچان در سال 1357 تأسیس گردیده است ، مالکیت مجتمع غذائی رشته به رشته خصوصی بوده و ماشین آلات آن توسط شرکت ایتالیایی Braibanti نصب و راه اندازی شده است که کلیه مراحل تولید و بسته بندی محصول اتوماتیک می باشد . و با نام تجارتی رشته به رشته که کیفیت بالای آن موجبات رضایت مشتریان را فراهم آورده و در حال حاضر سهم عمده ای را در بازار فروش به خود اختصاص داده است و با عنایت به ضرورت استاندارد اجباری ، کلیه محصولات شرکت دارای پروانه کاربرد استاندارد ملی ایران می باشند . شرکت در راستای تحقق اهداف و فعالیت های خود مجوزها و پروانه های ذیل را از ارگانهای ذیربط اخذ نموده است .

    1ـ1ـ1ـ  ثبت شرکتها                                 1509

    1ـ1ـ2ـ  پروانه تأسیس صنایع                      ص 65        ردیف 7

     1ـ1ـ3ـ  پروانه بهره برداری صنایع                ص 25       ردیف 7

    1ـ1ـ4ـ  پروانه تأسیس نظارت                             

    1ـ1ـ5ـ  پروانه بهره برداری نظارت         مورخ      

    1ـ1ـ6ـ  پروانه ساخت :                                2791

    1ـ1ـ7ـ  پروانه کاربرد علامت استاندارد :          ....


ظرفیت تولید شرکت در حال حاضر 2500 تن در سال بوده که تماماً مشمول استاندارد اجباری می باشد و در برنامه طرح و توسعه شرکت در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت .

این مجتمع در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و با بیش از 2000 متر مربع زیر بنا مشتمل بر 1800 متر سالن های تولید و 220 متر اداری احداث گردیده است .

مدیر عامل : عبدالرحمان بهروش

مسئولین کنترل کیفیت : فرزانه خجسته ـ ابوالفتح حاج سیدی

آدرس : کیلومتر 17 جاده سنتو ـ مشهد قوچان روبروی شهرک صنعتی توس میلان ـ جنب شیشه ایمنی

تلفن ـ فاکس :

       6620244

       6100613

       6100713

 

شامل 23 صفحه فایل word قابل ویرایش بهمرات نمودار و چارت های مربوطه



خرید و دانلود دانلود تحقیق سیستم تولید مجتمع غذایی رشته به رشته