کتاب آموزش زبان آلمانی Schritte international 5-6 Intensivtrainer به همراه فایل های صوتی کتاب
انتشارات: HUEBER
فایل PDF به صورت تمام رنگی و به صورت اسکن با کیفیت است.
تعداد صفحات : 71 صفحه -
قالب بندی : word
نظریه سیستمها به مفهوم عام خود در واقع کاملترین و جدیدترین چارچوب فکری است که بشر امروزی در راه کشف حقایق و تمیز خطا از صواب برای خود ساخته است . این منطق محصول عمر انسان متمدن است که مرحلة تکامل خود را از دوران قبل از میلاد شروع کرده است . اگر چه اصولاً پیشرفت نحوة تفکر : سیر تکاملی داشته است ، ولی به منظور توجیه موضوع از سه مرحلة جهشی به ترتیب زیر می توان سخن به میان آورد :
1ـ مرحلة منطق ارسطویی،
2ـ مرحلة منطق تجربی ،
3ـ مرحلة منطق سیستمی ،
منطق ارسطویی
منطق ارسطو یا طرز فکر ارسطویی خود در واقع سنتز یا ترکیب کاملی از منطق سقراط و افلاطون است . اساس کار سقراط ( اوایل قرن پنجم قبل از میلاد ) مبتنی بر استقرا بود ، یعنی در هر باب با بررسی موارد مختلف و جزئی تدریجاً به کلیات می رسید و پس از استقرا به شیوة قیاس می رفت که برعکس استقرا بررسی قضایا از کل به جزء است . اعتقاد بر این است که روش استدلال مبتنی بر تصورات کلی را سقراط به افلاطون و ارسطو آموخت و به همین علت است که او را مؤسس فلسفة مبتنی بر کلیات عقلی می دانند .
اساس فلسفة افلاطون ( اوایل قرن چهارم قبل از میلاد ) تقریباً در قطب مخالف طرز فکر سقراط است ، به این صورت که به نظر افلاطون محسوسات ظواهرند ، نه حقایق و گذرنده اند و نه باقی و علم (آگاهی ) بر آنها تعلق نمی گیرد ، بلکه علم به دنیای معقولات تعلق می گیرد ، به این معنی که چه مادیات مانند حیوان و جماد ، چه معنویات مانند عدالت ، ظلم و غیره اصل و حقیقتی دارند که به حواس درک نمی شوند و تنها عقل آنها را در می یابد و می توان آن را صورت یا مثال نامید و هر چیزی مثالش حقیقت دارد و آن یکی است ، مطلق و غیر قابل تعییر و فارغ از زمان و مکان و ابدی وکلی . بنابراین پدیده های اطراف ما که به ذهن میرسند پرتو یا انعکاس از مثل ( جمع مثال ) خود می باشند و نسبتشان به حقیقت مانند نسبت سایه است به صاحب سایه .
ارسطو ( 384ـ 323 قبل از میلاد ) با رد عقاید افلاطون کاملترین منطق دورة خود را ارائه داده و معروف است که ضمن رد نظریة افلاطون گفته
است :
« افلاطون را دوست دارم اما به حقیقت بیش از افلاطون علاقه دارم »
ارسطو به عنوان واضع منطق چنین ارائه طریق می نماید که چون زبان و سخن وسیلة بروز فکر و عقل انسان است ، می بایستی چگونگی الفاظ و دلالتهای آنها و ترکیبشان را برای جمله بندی معلوم کنیم تا از ابهام و اشتباه جلوگیری شود . سپستصور و تصدیق ، ذاتی و عرضی ، جزئی و کلی را مشخص نمود و ضمن ارائه معیارهای مفهومی از قبیل قضایای شرطیه و حملیه ، صغری و کبری و نحوة اخذ نتیجه وصورت بستن قیاس ، انواع برهان را تمیز داد و رموز جدل و سفسطه را باز نمود .
این محصول در قالب پی دی اف و 77 صفحه می باشد.
این سمینار جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد کامپیوتر-نرم افزار طراحی و تدوین گردیده است. و شامل کلیه موارد مورد نیاز سمینار ارشد این رشته می باشد. نمونه های مشابه این عنوان با قیمت بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این سمینار را با قیمت ناچیز جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه به منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده از منابع اطلاعاتی و بالا بردن سطح علمی شما در این سایت قرار گرفته است.
چکیده
روشهای تشخیص الگو بصورت آماری ، نحوی و ساختاری مطرح میشوند. در روشهای
ساختاری تشخیص الگو ، از یک مجموعه نمادهای اولیه (سمبول ها) برای شناسایی الگوها استفاده
میشود. که این سمبول ها ، خود نیز از الگوها استخراج میشوند. پس از آن مجموعه نمادهای اولیه با
رشته مورد نظر مقایسه شده و فاصله ویرایشی بین آنها بدست میآید ، آنگاه سمبولی که کمترین فاصله
را با الگوی اصلی داشته باشد برنده این تطبیق است. ساختارهای دادهای که برای تشخیص ساختاری
الگو مورد استفاده قرار میگیرند ، رشتهها ، درختها و گرافها را شامل میشوند. کاربردهای تشخیص
الگوی ساختاری در شناسائی شئهای دو بعدی ، سه بعدی ، کاراکترها ، تشخیص گفتار ، شناسایی
لغات مشابه در بانک اطلاعاتی لغت نامه و شناخت اجزای ماشین مطرح میشود.
مقدمه :
این مطلب یک ایده متعارف برای تعداد متفاوتی از روشهایی است که جهت تشخیص الگو بکار
میروند و اهمیت ندارد که آن الگوها آماری ، ترکیبی یا ساختاری باشند. این یک مقایسه از الگویی
ناشناخته با یک عدد بطور نمونه یا با نمونه الگوی اولیه با استفاده از فاصله یا ( میزان ) شباهت یا تفاوت
است. یعنی هر الگوی ناشناخته را بصورت نمونه با یک رشته عددی تقریب زده و آن رشته را با رشته
عددی الگوی اولیه مقایسه می کنیم. ابتدا ارائه یک عدد از نمونههای اولیه که به کلاس مربوط به آن
نمونههای اولیه شناخته شده مرتبط است ، و سپس دسته بندی یک الگوی ناشناخته بوسیله تعیین
کردن بیشترین شباهت الگوی تصمیم گیری برای آن کلاس است که دست یافتنی است. پس برای هر
نمونه اولیه یک عدد در نظر میگیریم که آن عدد با کلاسهای این نمونههای شناخته شده در ارتباط
است و دسته بندی الگوهای ناشناخته بوسیله تعیین کردن بیشترین شباهت الگو و تصمیم گیری درباره
کلاس آن حاصل میشود.
در دسته بندی آماری ، نمونهها به وسیله عامل مشترک از یک تابع تصمیم گیری ارزیابی
شدهاند. پارامترها از یک احتمال توزیع شده نقاط ، در یک فضای ویژگی تعریف شده ، و مفهوم شباهت
نیز بر اساس فاصله تعریف شده است. و توابع تصمیم گیری در فضای n بعدی از اعداد حقیقی کار
میکنند. اگر ساختار الگو لازم باشد ، گرامرهای رسمی (قراردادی) یک مفهوم مفید هستند. تابع
متداول بصورت دستی یا بصورت اتوماتیک یک گرامر از یک بسته نمونه را نتیجه می دهد. بنابراین یک
الگوی ورودی ناشناخته به یک تجزیه کننده تحویل داده شده و مطابق با این گرامر تحلیل میشود. در
این روش نه فقط یک دسته بندی ، بلکه همچنین یک شرح ساختاری از الگوی ناشناخته میتوان فراهم
کرد. تحلیل گر نحوی میتواند مانند یک تابع ویژه برای تصمیمگیری شباهت ساختاری تفسیر شود.
مطابق ساختارهای دادهای متفاوت که برای تشخیص الگو مورد استفاده قرار میگیرند ، فقط رشته
گرامرها بررسی نمیشود ، بلکه درخت ، گراف و آرایه گرامرها در یک قاعده مهم تشخیص الگو فعالیت
دارند.
اینها مواردی از تعدادی از مثالهای آماده بسیار کوچک هستند که کاربردشان برای نتیجهگیری
دستوری است ، یا در جایی است که تمام توان یک پیشروی دستوری نیاز نیست. یعنی کاربرد این
مثالهای آماده بسیار کوچک برای استنتاجی بر اساس قواعد ، و یا استنتاجی در مکانی که نیازی نیست
از تمام توان قواعد استنتاجی استفاده کرد میباشد. اگر ساختار الگو مورد نیاز باشد ، با این حال ، شاید
تکنیک تطبیق ساختاری مفید باشد.
ایده پایهای تطبیق ساختاری ، به سوی بازنمایی مستقیم نمونههای اولیه است ، بخوبی الگوهای
ورودی ناشناخته ، که بوسیله معانی یک ساختار داده مناسب و بسوی مقایسه این ساختارها در ترتیبی
برای یافتن شباهت نمونه اولیه با یک الگوی ناشناخته ورودی حرکت می کند. این حرکت به جلو
نیازمند یک عدد قراردادی از شباهت بین دو ساختار ارائه شده است. تعدادی از برخی اعداد در برخی از
نوشتهها پیشنهاد شده است. آنها میتوانند به گروههای بزرگی طبق ساختارهای دادهای تقسیم بشوند
که برای تشخیص الگو استفاده شدهاند. بیشتر ساختارهای دادهای مهم ، رشتهای ، درختی ، گراف و
آرایهای هستند. وابستگی به دامنه مسائل خاص برای همه این ساختارهای دادهای میتواند بوسیله
ویژگیهایشان افزایش یابد.
با یک محاسبه پیچیده ، رشتهها خیلی کارآمد هستند ، از آنجائیکه بررسی میزان شباهت بین
رشتهها میتواند کاملا سریع انجام شود ، اگر چه رشتهها به تعداد نمایششان محدود هستند. در موارد
خیلی زیاد گرافها بیشترین قدرت رسیدن به بازنمایی الگوی ساختاری را دارند. اگر چه تطبیق گراف
بطور مفهومی نسبتا پیچیده است ، و به نسبت قیمت محاسبات ، گران است. بنابراین یک تعادلی بین
تعداد نمایهها و تعداد تکرارهایمان برای تطبیق نیاز است. اگر ما برای بازنمایی کلاس الگو از یک گرامر
استفاده کنیم ، یک تعادل ساده رعایت میشود.
دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم پرخاشگری را در محمد برطرف سازم؟
اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 32
فهرست مطالب
توصیف وضعیت موجود(تشخیص مسئله)
روش گردآوری اطلاعات و تجزیه تحلیل داده ها
شواهد یک
1-مصاحبه :
الف)مصاحبه بامادر محمد
ب)مدیر واحد آموزشی:
ج)معاون آموزشی:
د)معاون پرورشی:
ه)مشاهده بنده به عنوان آموزگار وی:
2- پرسشنامه:
جدول شماره 2:پاسخنامه بنده به عنوان آموزگار
جدول شماره 3: لیست نمرات محمد در نیمه اول سال تحصیلی
انتخاب راه حلهای ممکن
انتخاب راه حل مناسب ، اعتبار بخشی و اجرای راه حل
اهم راهکار های ارائه شده به شرح زیر می باشد:
نتیجه گیری و شواهد 2
جدول شماره 4:پاسخنامه مدیرو معاونان در اسفند ماه
جدول شماره 5:پاسخنامه آموزگار
جدول شماره 6:نمرات محمد در نیمه دوم سال تحصیلی
جدول شماره7:مشخصه آزمون آماری میانگین نمرات محمد در نیمه دوم سال تحصیلی
مبانی نظری پژوهش
دلایل و راههای درمان پرخاشگری
الف )علت ها
۱.الگوپذیری کودکان از والدین
۲. کودکان ناکام پرخاشگر می شوند
۳. اضطراب و پرخاشگری
۴. پرخاشگری، نشانهای از تضادهای درونی
۵. پرخاشگری و افسردگی
۶. پرخاشگری؛ بیماریها؛ مصرف دارو
۷. خشونت و مدرسه
عواملی که به خشونت در مدرسه می انجامند، عبارت اند از:
روش هایی برای درمان پرخاشگری کودکان
مسلماً با شناسایی علت رفتار نادرست، میتوانیم در رفع آن موفق تر عمل کنیم:
بد دهنی کودکان
خلاصه
پیشنهادات
در پایان چند توصیه به آموزگاران محترم دارم:
منابع وماخذ:
توصیف وضعیت موجود(تشخیص مسئله)
درسال .. در مدرسه ابتدایی
محمد –دانش آموز پایه پنجم-پسر یازده ساله ای که قدی متوسط داشت با چهر ه ای سبزه و چشمانی تیز. سر و وضع او بسیار نامناسب و دارای اختلالات رفتاری و عاطفی بود.به گفته ی خودش در سال ... به همراه خانواده از روستا به شهر آمده و از این شهر هم خوشش نمی آمد . رابطه خوبی با دانش آموزان و همسایگان برقرار نکرده بود.سال گذشته با نمرات 10 و 12 قبول شده بود .نه درس می خواند ، نه اخلاق خوبی داشت. و در خانواده ای آسیب پذیر زندگی می کرد. پدر و مادرش تحت پوشش بهزیستی و در خانه های سازمانی بهزیستی سکونت دارند.او در یک خانواده پنج نفره ؛شامل پدر ، مادر ، یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر زندگی می کند. پدرش به علت موج انفجار در جبهه های جنگ ایران و عراق و همچنین تصادف با اتومبیل جزء بیماری های روان تحت پوشش بهزیستی می باشد.مادرش ، بی سواد و با کارگری در خانه های مردم مخارج زندگی را تامین می کند.برادر بزرگش در پایه سوم راهنمایی درس می خواند و به اظهار مادرش وضعیت تحصیلیش بد نیست و برادر کوچکش که در کلاس پیش دبستانی بود مورد رضایت مربی و اولیای مدرسه نمی باشد.
اوصاف او را در زنگ تفریح قبلی از زبان اولیای مدرسه شنیده بودم:«او هیچ کنترلی بر رفتار و زبان خود ندارد.رفتار و گفتارش در شان یک دانش آموز نیست،اصلاً به قوانین مدرسه احترام نمی گذارد،اکثراً نیم ساعت دیر به مدرسه می آید، هنگام تدریس درکلاس مشغول خوردن است، هم کلاسی هایش را اذیت و آزار می کند، دیگران را مسخره می نماید، بسیارگستاخ و بی ادب می باشد ،لباس هایش کثیف و نامرتب است،در زنگ های تفریح با دانش آموزان پایه های دیگر درگیر می شود و کتک کاری می کند،اعتراض دانش آموزان و حتی اولیای آنان زیاد شده است،عدم انجام تکالیف در منزل ،افت شدید تحصیلی ودفاتر و کتابهایش نامرتب و کثیف است.»
او دائم لبخند برلب داشت ولی از چهره اش پیدا بود که لبخند هایش مصنوعی و از روی درد است. ظاهرش همانطور که توصیف کرده بودند نشان می داد ولی پیش من رفتاری که نشانه ی بی ادبی و یا پرخاشگری باشد بروز نداد.مشاهده نمراتش صحت ادعای معلم را تایید می کرد.
اهم مشکلات او را بطور خلاصه می توان بدین شرح عنوان نمود:
رفتار و برخورد نامطلوب با سایر دانش آموزان
بی احترامی به معلم و اولیای مدرسه
نا آرامی و بی توجهی به کلاس درس
عدم رعایت قوانین مدرسه و کلاس
استفاده از کلمات زشت و ناروا در گفتار
مسخره کردن دیگران
سرو وضع نامرتب و کثیف
فرار از مدرسه هنگام درگیری با دانش آموزان
عدم انگیزه برای حضور در کلاس و انجام تکالیف
تعداد مشاهده:
466
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: shp
تعداد صفحات: 1
حجم فایل:11
کیلوبایت