حضرت محمد مصطفی (ص)

حضرت محمد مصطفی (ص)

حضرت محمد مصطفی (ص)

20 صفحه

ولادت

حضرت رسول صلی الله علیه و آله در سالی که معروف به عام الفیل است دیده به جهان گشود. پدرش عبدالله در بازگشت از شام در شهر یثرب (مدینه ) چشم از جهان فرو بست و به دیدار کودکش محمد نایل نشد. همسر عبدالله ، مادر «محمد» آمنه دختر وهب بن عبد مناف بود.

بنابر رسم خانواده های بزرگ مکه «آمنه» پسر عزیزش ، محمد را به دایه ای به نام حلیمه سپرد تا در بیابان گسترده و پاک و دور از آلودگیهای شهر پرورش یابد.

در سن 12 سالگی بود که عمویش ابوطالب او را همراهش به سفر تجارتی به شام برد. در همین سفر در محلی به نام «بصری» که از نواحی شام، ابوطالب به «راهبی» مسیحی که نام وی «بحیرا» بود برخورد کرد.

حضرت محمد  (ص) در سن بیست و پنج سالگی با حضرت خدیجه که از زنان پاکدامن و محترم و بزرگوار بود ازدواج کرد . حضرت فاطمه (س) بانوی بزرگ اسلام و جهان، از ثمرات این ازدواج مبارک می باشند.

 



خرید و دانلود حضرت محمد مصطفی (ص)


کسب درآمد عالی با فروش محصولات فروشگاه با پورسانت 40 درصد

کسب درآمد عالی با فروش محصولات فروشگاه با پورسانت 40 درصد

کسب درآمد عالی با فروش محصولات فروشگاه با پورسانت 40 درصد

 

 

 

سلام دوستان گرامی با بازاریابی و فروش محصولات این  فروشگاه به ازای هر محصول 40 درصد پورسانت دریافت کنید .

 

 

 

کسب درآمد عالی با فروش محصولات فروشگاه با پورسانت 40 درصد

 

 

 

 

کاری نداره که فقط کافیه با لینک زیر وارد سایت بشین و لینک محصولات فروشگاه رو در وب سایت ، وبلاگ یا شبکه های اجتمایی خودتون  کپی کنید و هرکسی که با لینک شما محصول رو خریداری کنه 40 درصد پورسانت دریافت میکنید . می تونین با صرف زمان خیلی کم و بدون هیچ سرمایه اولیه و بدون دردسر کسب درآمد کنید .

 

 

 

 لینک ورود به سایت

 

 

 

در ادامه فایلی رو براتون گذاشتم برا آشنایی بیشتر با کسب و کار اینترنتی میتونین ازش استفاده کنین.



خرید و دانلود کسب درآمد عالی با فروش محصولات فروشگاه با پورسانت 40 درصد


دانلود تحقیق نیروگاه بادی

دانلود تحقیق نیروگاه بادی

نیروگاه:
محلی برای تولید انرژی الکتریکی ! با یک تعریف ساده ولی به گستره یک شهر ! فکر میکنم بهترین تعریف از یک نیروگاه همین باشه !
به طور کلی در فلسفه انتقال انرژی هر چه منبع تولید کننده به بار نزدیکتر باشد تلفات نیز به مراتب پایینتر خواهد آمد ! اما با یک نگاه متوجه میشویم که اکثر نیروگاهها در خارج از شهرها قرار گرفته اند ! علت اصلی این امر وجود آلودگی و نیاز مبرم نیروگاه به فضای عظیم و منابغ آبی بالاست ! لذا معمولا نیروگاه را در خارج از شهر بنا میکنند .
معمولا در یک شبکه از چندین نیروگاه برای تامیین انرژی مورد نیاز استفاده میشود ! نیروگاهها انواع مختلفی دارند که کاربردی ترین آنها به شرح زیر است :

1) نیروگاه گازی--------------------------------------------------------------------------------------------به وسیله گاز بویلر آن داغ میشود
2) نیروگاه حرارتی---------------------------------------------------------------------------------------- به وسیله سوختهای فسیلی ایجاد حرارت میکند
3) نیروگاه سیکل ترکیبی---------------------------------------------------------------------------------- ترکیبی از نیروگاه گازی و حرارتی
4) نیروگاه برق - آبی-------------------------------------------------------------------------------------در پشت سد ها قرار گرفته و با نیروی آب توربین به حرکت در میاید
5) نیروگاه بادی-------------------------------------------------------------------------------------------چرخش توربین به کمک نیروی باد
6) نیروگاه اتمی-------------------------------------------------------------------------------------------ایجاد حرارت به کمک شکافت هسته
7) نیروگاههای نوین ( خورشیدی - زمین گرمایی - جزر و مدی )--------------------------------------- این دسته هنوز در طرحهای آزمایشی به تولید انرژی مشغولند

وقتی وارد یک نیروگاه میشوید در وهله اول احساس ورود به یک شهر بزرگ به شما دست میدهد ! منطفه ای با ساختمانها و سازه های بسیار بلند اینجا در حقیقت همان مبدا تولید انرژی است در کشور ما تقریبا از اکثر نیروگاها استفاده میشود . به جز نیروگاه اتمی بقیه نیروگاهها همکنون در حال تولید و انتقال انرژی هستند . یکی از پرکاربرد ترین نیروگاهها در کشور ما نیروگاهای سیکل ترکیبی هستند :
این نیروگاه از ترکیب دو نیروگاه حرارتی و گازی تشکیل شده . نیروگاه سیکل ترکیبی به مراتب دارای راندمانی بالاتر از نیروگاه حرارتی است و یکی دیگر از مشخصه های خوب آن این است که خیلی زود وارد مدار میشود ! نیروگاه نکا در شمال کشور - نیروگاه شهید رجایی قزوین - نیروگاه شازند اراک - نیروگاه قم از این دسته نیروگاهها هستند ! بعد از نیروگاههای سیکل نوبت به نیروگاههای برق - آبی میرسه که به عنوان نیروگاههای استراتژیک هم از اونها یاد میشه ! تولید این نیروگاهها هیچگاه دائمی نیست و فقط بستگی به زمان خروج آب از دهانه سد دارد ! قدرت تولیدی این نیروگاهها معمولا پایین است و تناه برتری آنها این است که از نظر اقتصادی نیازی به هزینه کردن برای مواد اولیه ندارند ! و عملا با آب کار میکنند . به خاطر تولید ثابت آنها معمولا برای کنترل فرکانس شبکه از این نیروگاهها زیاد استفاده میشود ! بقیه نیروگاهها نیز کم و بیش در شبکه مورد استفاده قرار میگیرند به عنوان مثال مقداری در حدود 1.2 مگاوات توسط نیروگاههای بادی منجیل به شبکه تزریق میشوند و در آینده این مقدار بالاتر هم خواهد رفت .

 

 

 

شامل 39 صفحه Word



خرید و دانلود دانلود تحقیق نیروگاه بادی


اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن در قالب پژوهش را بررسی کنم

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن در قالب پژوهش را بررسی کنم

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

چکیده

این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس املا نویسی یکی از دانش آموزان پایه اول  می باشد.  با بررسی علل و علائم ضعف املا‌نویسی در دانش‌آموز متوجه شدم مشکل دانش‌آموز ناشی از حساسیت بیش فعالی و عدم تمرکز حواس و دیر آموزی و بی‌دقتی او می‌باشد. راه کارهایی جهت بهبودی و درمان این مشکل ارائه کردم که با اجرای این راه کارها تأثیر زیادی در بهبود املا دانش‌آموز مشاهده نمودم  ومتوجه شدم که کارهای انجام گرفته توانسته است تا حدود زیادی ازتکرار اشتباهات مکرر وی دراملا  و سایر درسها جلو گیری داشته باشد به طوری که : خود دانش‌آموز، خانواده، معلم و همکاران در مدرسه از بهبود مشکل املا نویسی دانش‌آموز ابراز خرسندی نمودند .

 در این زمینه جهت برخورد با مشکلات املا نویسی دانش‌آموزان پیشنهاداتی ارائه شده است.

این دانش آموز به لطف خداوند امسال مشکلاتش بسیار کم شده است، با دوستان و سایر همکلاسی هایش ارتباط برقرار می کند . مفاهیم و مطالب درسی را بهتر می آموزد و می توانم بگویم یکی از موفق ترین عرصه های کاری من در طول سنوات خدمتم همین کار و آموزش این دانش آموز بوده است.

درمان نارسا نویسی :

خطا ها و علل نارسا نویسی عبارتند از:

1- کج نویسی بیش از حد

2-راست نویسی بیش از حد

3- پرفشار نوشتن

4- نامرتب نویسی

5- فاصله گذاری بیش از حد

6- زاویه دار نویسی بیش از حد

1- علل کج نویسی بیش از حد: الف. بسیار نزدیک بودن بازو به بدن  ب. دور بودن خیلی زیاد نوک قلم از انگشتان ج. درست نبودن جهت حرکت قلم د. بسیار سفت گرفتن شست.

2- علل راست نویسی بیش از حد: الف. بسیار دور بودن بازو از بدن ب. هدایت قلم به تنهایی توسط انگشت سبابه ج. ناصحیح بودن جهت کاغذ.

3- علل پرفشارنوشتن : الف. فشار دادن بیش از حد انگشت سبابه ب. استفاده از قلم نامناسب ج. نازک بودن بیش از حدّ قلم.

4- علل نامرتب نویسی: الف. نبودن آزادی حرکت ب. حرکت بیش از حدّ کند دست   ج. محکم گرفتن قلم د. نادرست یا ناراحت بودن وضعیت

5- علل فاصله گذاری بیش از حد : الف. پیشرفت بیش از حدّ سریع قلم به سمت چپ ب. حرکت بیش از حدّ و سریع جانبی

6- علل زاویه دار نویسی بیش از حد : الف. بیش از حدّ شل نگهداشتن قلم ب. حرکت بیش از حدّ کند قلم

اقدامات لازم برای ترمیم و درمان نارسا نویسی :

1- روان نویسی در اختیار دانش آموز قرار دهید تا خطوطی به دلخواه رسم کند.

2- یک وایت برد کوچک و قابل حمل و نقل در اختیار کودک قرار دهید تا به دلخواه روی آن نقاشی کند یا خطوطی رسم کند.

3- نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز باید صحیح باشد .

( مداد باید بین انگشت شصت و انگشت اشاره قرار گرفته و از بالای قسمت تراشیده شده گرفته شود . )

4- اگر انگشتان و عضلات کوچک و بزرگ دست، ضعیف یا کوچک هستند، از مدارهای باریکتر استفاده شود و مداد خیلی کوتاه نباشد.

فعالیتهایی برای تقویت عضلات کوچک و بزرگ دست :

الف. از کودک بخواهید کاغذهای باطله یا کاغذ روزنامه با دستهایش مچاله کند. ( بهتر است این فعالیت را، بیشتر با دستی انجام دهد که با آن می نویسد)

ب. با استفاده از قیچی، کاغذهای باطله را قیچی کند. ت. از او بخواهید تا زیپ، دکمه های لباس و بند کفش خود را باز و بسته کند. ث. در محلی که ماسه یا خاک نرم وجود دارد از او بخواهید به کمک یک چوب، با ماسه و خاک بازی کند.

5- یک سری خطهای موازی با فاصله کم و زیاد رسم کنید و از دانش آموز بخواهید تا وسط هر دو خط موازی، یک خط راست رسم کند.

 6- از دانش آموز بخواهید شکلهای نقطه چین را پر رنگ کند.

7- ابتدا اعداد و کلمات و حروف را به صورت کامل بنویسید و سپس در کنار آن همان اعداد و کلمات را به صورت ناقص بنویسید و از کودک بخواهید آنها را کامل کند.

8-دو نوار موازی هم را با فاصله مناسب به کاغذ بچسبانید و از کودک بخواهید تا بین آن دو نوار بنویسد.

تقویت هماهنگی چشم و دست :

تستهایی برای اطاکرمن یافتن از اینکه چشم و دست برتر کودک هر دو در یک طرف قرار دارد.

الف: یک توپ را در فاصله دو- سه متری کودک قرار دهید و از بخواهید تا بدود و توپ را شوت کند. آنگاه مشخص کنید که کدام پارا برای شوت کردن مورد استفاده قرار داده است.( همین پا، پای برتر است)

ب: ساعت مچی تان را به وی دهید تا امتحان کند که آیا صدای آن را می­شنود یا خیر آنگاه یادداشت کنید که از کدام گوش خود استفاده کرده است؟ چپ یا راست؟

پ: نخ و سوزن پلاستیکی به وی بدهید تا نخ را از داخل سوراخ سوزن عبور دهد ملاحظه کنید با کدام دست نخ را عبور می­دهد.

فهرست مطالب

چکیده. 4

مقدمه. 5

انواع اشتباهات املا نویسی :. 6

درمان نارسا نویسی :. 6

اقدامات لازم برای ترمیم و درمان نارسا نویسی :. 7

علل مهم نارسا نویسی :. 9

درمان وارونه نویسی و قرینه نویسی. 9

اهمیت و ضرورت بیان مسأله. 11

نارسا نویسی : 12

وضعیت مطلوب. 13

توصیف وضعیت موجود. 14

گردآوری اطلاعات و شواهد (1). 15

تجزیه و تحلیل داده‌ها. 18

انتخاب راه حل جدید به صورت موقت. 20

راه حل پیشنهادی ( رد یا قبول ). 20

گردآوری شواهد (2). 23

پیشنهادات. 25

منابع و مأخذ. 26



خرید و دانلود اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن در قالب پژوهش را بررسی کنم