فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات120
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه.................................................... 1
فصل یکم – داده کاوی ...................................... 2
1-1- مقدمه ای بر داده کاوی ................................ 2
1-2- چه چیزی سبب پیدایش داده کاوی شده است ؟ ............... 4
1-3- فرآیند داده کاوی .................................... 7
1-4- مراحل کشف دانش ....................................... 8
1-5- داده کاوی و انبار داده ها ........................... 13
1-6- خلاصه سازی و به تصویر در آوردن داده ها................. 15
1-7- مدل های پیش بینی داده ها ............................. 16
1-7-1- Classification .......................................... 16
1-7-2- Regression ............................................ 16
1-7-3- Time Series.......................................... 17
1-8- مدل ها و الگوریتم های داده کاوی ...................... 17
1-8-1- Decision trees ...................................... 17
1-8-2- Rule Induction ...................................... 20
فصل دوم – روش های کاهش داده ها
2-1- کاهش داده ............................................ 21
2-2- ابعاد مجموعه داده های بزرگ............................ 22
2-2-1- زمان محاسبه ......................................... 24
2-2-2- دقت پیشگویانه/توصیفی................................. 24
2-2-3- ارائه مدل داده کاوی.................................. 24
2-3- کاهش ویژگی ها......................................... 26
2-4- تجزیه و تحلیل عنصر اصلی............................... 41
2-5- کاهش مقادیر .......................................... 46
2-6- گسسته سازی ویژگی :تکنیک Chimerge...................... 52
2-7- کاهش موارد (حالات)..................................... 60
فصل سوم- مدیریت ارتباط با مشتری
3-1- تجریه و تحلیل......................................... 67
3-2- توضیح داده ها......................................... 68
3-3- تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده.................... 70
3-4- شمای مدل.............................................. 75
3-4-1- مدل های برگشت منطقی.................................. 76
3-4-2- Rdial Basis Function Network................................ 79
3-4-3- مدل های درخت رده بندی................................ 81
3-4-4- مدل های نزدیکترین همسایگی (Nearrest-neighbour............. 88
3-5- مقایسه ی مدل.......................................... 89
فصل چهارم-آجاکس
4-1- معرفی اجاکس........................................... 95
4-2- Httprequest آجاکس..................................... 97
4-3- شی XMLHttpRequest..................................... 97
4-4- ارسال یک درخواست به سرور.............................. 98
4-5- مقایسه معماری Asp.net AJAx Extensionsوsp.net2........ 100
4-5-1- معماری Asp.net AJAX Extention........................ 100
4-5-2- معماری sp.net2..................................... 100
4-6-1- کنترل UpdatePanel.................................... 102
4-6-2- راه اندازها.......................................... 104
4-6-2-1- راه اندازغیرهمگام.................................. 104
4-6-2-2- راه انداز PostBack ................................ 104
4-6-3- Timer................................................ 104
4-6-4- UpdateProgress....................................... 105
فصل پنجم – سیلورلایت
-1- سیلورلایت چیست؟........................................ 108
-2- Does Dom به چه معناست؟................................ 112
-3- توضیحاتی در مورد نسخه سیلورلایت ....................... 113
-4- نصب سیلورلایت plug-in.................................. 115
-5- دریافت Silverlight SDK................................ 119
فصل ششم- توضیحاتی در رابطه با پروژه
6-1- معرفی معماری سه لایه................................... 123
6-2- ایجاد متدهای insert، update، delete به صورت سفارشی .......... 126
6-3- ایجاد کلاسهای BLL ..................................... 130
6-3-1-1- افزودن کارمند به لیست کارمندان..................... 132
6-3-1-2- ویرایش پروفایل کارمند............................. 132
6-3-2- OrdersBLL............................................ 133
6-3-2-1- ایجاد پروسیجر WickerBasket ....................... 133
6-3-2-2- افرودن پروسجر به DataSet و ایجاد TableAdapter.......... 134
6-3-3- استفاده از WickerbasketTableadapter در OrderBLL ............ 137
6-3-3-1- افزودن به سبد خرید................................. 137
6-3-3-2- حدف از سبد خرید.................................... 137
6-4- طراحی لایه ی ارائه...................................... 138
6-4-1- صفحه اصلی (HomePage)................................. 138
6-4-2- صفحه عضویت مشتری.................................... 142
6-4-3- صفحه کالاهای موجود................................... 143
6-4-4- صفحه نمایش سبد خرید................................. 145
6-4-5- صفحه پرداخت هزینه................................... 146
6-4-6- صفحه ورود کالا....................................... 148
6-4-7- صفحه ثبت اپراتور.................................... 148
6-4-8- ارزیابی مشتری با روش رگرسیون......................... 149
6-5- DataBase.............................................. 153
6-5-1- جدول مشتری..........................................
6-5-2- جدول اپراتور.........................................
6-5-3- جدول سفارشات........................................
6-5-4- جدول محصولات......................................... 156
6-5-5- جدول غرفه ها.........................................
6-5-6- جدول پرداخت.......................................... 157
6-5-7- جدول پرداخت هزینه................................... 158
6-5-8- جدول متطقه.......................................... 158
6-5-8- جدول Admin.......................................... 158
فصل هفتم-نتیجه گیری........................................ 160
منابع...................................................... 161
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:32
فهرست مطالب
حجـاب
مقدمه
واژة حجاب
ارتباط حجاب با زیبایی
فطری بودن حجاب
حجاب حقالله یا حقالناس
چهار اساس برای نظام خلقت
آیا بیحجابی باعث استهلاک نیروها میشود؟
حجاب زیبا کننده یا زشت کننده؟!
چرا حجاب در مردان مانند زنان موجب شخصیت نمیباشد؟
همزیستی فرهنگها زمینهساز شبهات
یا ایها النبی قل لازواجک و بناتک و نساء المؤمنین یدنین من جلابیبهن ذلک ادنی ان یعرفن فلایؤذین و کان الله غفورا رحیما.[1]
ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو که خویشتن را به چادر فرو پوشند. این برای آنکه آنها (به عفت و حریت) شناخته شوند تا از تعرض (هوسرانان) آزار نکشند، بسیار بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.
پوشش بانوان از مسائل مهمی است که از جنبههای گوناگون قابل بررسی و ملاحظه است. امروزه پرداختن به مسئله حجاب بدون درنظر گرفتن ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، روانشناختی و ... ما را در جهت شناخت دقیق واقعیتهای مربوط به آن یاری نخواهد کرد.
از طرفی با سیطرة نبی فرهنگ غرب از جمله فرهنگ برهنگی در سایه تبلیغات گستردة رسانهای مسائل و شبهات گوناگونی دربارة حجاب مطرح شده است. این تبلیغات و شبهه افکنیهای مغرضانه و شیطانی برضد حجاب تا آنجا پیش رفته و مؤثر واقع شده که گروهی برهنگی و بی بندباری را برای زن یک ارزش و نشانة تمدن انگاشتهاند و حجاب و عفاف و پاکدامنی را نماد عقبماندگی و جهالت و خلاصه یک ضد ارزش معرفی کردهاند. این وقاحت تا به آن حد رسیده که کشورهایی که خود را سردمدار فرهنگ و تمدن امروز غرب میدانند و کشور خود را مهد آزادی و دموکراسی معرفی میکنند از حضور دختران و زنان محجبه در محل تحصیل و کار جلوگیری میکنند و از آنان میخواهند تا از پوشش خود دست بردارند. بنابراین بر آن شدم تا قدمی در جهت تحکیم حجاب و عفاف بردارم.
واژة حجاب
پیش از اینکه استنباط خود را در این باره ذکر کنیم لازم است یک نکته را یادآوری کنیم. آن نکته اینست که معنای لغوی حجاب که در عصر ما این کلمه برای پوشش زن معروف شده است چیست؟ کلمة حجاب هم به معنی پوشیدن است و هم به معنی پرده و حاجب. بیشتر استعمالش به معنی پرده است. این کلمه از آن جهت مفهوم پوشش میدهد که پرده وسیلة پوشش است، و شاید بتوان گفت که به حسب اصل لغت هر پوششی حجاب نیست، آن پوشش حجاب نامیده میشود که از طریق پشت پرده واقع شدن صورت گیرد. در قرآن کریم در داستان سلیمان، غروب خورشید را اینطور توصیف میکند: «حَتَی تَوارَت بِالحِجابَ»[2] یعنی تا آن وقتی که خورشید در پشت پرده مخفی شد. پردة حاجز میان قلب و شکم را «حجاب» مینامند.
در دستوری که امیرالمومنین علیهالسلام به مالک اشتر نوشته است میفرماید: فَلا تُطَوَلَنَ احتِجابَکَ عَن رَعیتِکَ.[3] یعنی در میان مردم باشد، کمتر خود را در اندرون خانه خود از مردم پنهان کن؛ حاجب و دربان ترا از مردم جدا نکند، بلکه خودت را در معرض ملاقات و تماس مردم قرار بده تا ضعیفان و بیچارگان بتوانند نیازمندیها و شکایات خود را به گوش تو برسانند و تو نیز از جریان موربی اطلاع نمانی.
۱. سوره احزاب، آیه ۵۹
۱. سوره ص، آیه ۳۲.
۲. نهجالبلاغه، نامة ۵۳
عنوان:چگونه توانستم دانش آموزان را به انجام ورزش صبحگاهی علاقه مند نمایم ؟
نوع فایل:ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه:30
قیمت:3000 تومان
چکیده
همانطور که می دانیم، هم گام با رشد فن آوری و علوم گوناگون، علم تربیت بدنی نیز وارد عمل شده و با رشد و بالندگی خود در جهت جلوگیری از صدمات و آسیب های ضعف حرکتی و هم چنین درمان بسیاری از بیماری ها، گام های بسیار مهمی برداشته است. علم تربیت بدنی، مباحثی هم چون فعالیت های حرکتی در جنبه های شخصیتی انسان را شامل می شود و به عنوان یکی از ارکان بسیار مهم تعلیم و تربیت مطرح است. تربیت بدنی در مدارس، با فعالیت های جسمانی و حرکتی سازمان دهی شده، می تواند به عنوان عامل بسیار مهمی در حفظ سلامتی و روند تکامل و رشد استعدادهای جسمانی ایفای نقش کند. تربیت بدنی، هم گام با گسترش فعالیت های حرکتی، پرورش جنبه های شخصیتی را، با اتکا به فعالیت های گروهی موجب می شود. در چند دهه ی اخیر، مقوله ی ورزش و تربیت بدنی و نقش آن در تندرستی و شادابی، یکی از مباحثی بوده که مورد توجه صاحب نظران علوم ورزشی قرار داشته و تحقیقات متعددی در این زمینه صورت گرفته است. نتایج به دست آمده دال بر این موضوع است که ورزش و فعالیت های منظم بدنی و سازمان یافته، عامل مؤثری در توسعه سلامتی و نشاط و شادابی تمام اقشار جامعه است و شادابی و نشاط دانش آموزان و نوجوانان که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند، تضمین کننده ی سلامت روحی و روانی جامعه ی آینده است. دست یابی به این مهم در سایه ی درس تربیت بدنی واجرای فعالیت های منظم ورزشی در مدارس و آموزشگاه ها ممکن می شود و ورزش صبحگاهی نیز می تواند به عنوان یکی از فعالیت های سازمان یافته که بی نیاز از امکانات پیشرفته و فضای ورزشی مجهز است، اجرا شود. ورزش صبحگاهی از نظر مدت زمان اجرایی ، وقت چندانی نمی گیرد، بنابراین می تواند در برنامه ی روزانه ی مدارس ، بدون این که خللی در روند کلی کار مدارس ایجاد کند، جای گیرد اینجانب آرزو گیوی در اقدام پژوهی حاضر تصمیم بر این گرفته ام که ورزش صبحگاهی را در آموزشگاهم به صورت پویا و فعالی به اجرا درآورم.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:16
فهرست مطالب:
خاکهای سیلتی
خاکهای ماسهای
خاکهای اسکلتی
افق های خاک
خاک سطح الارض (خاک فوقانی)
خاک تحت الارض (خاک تحتانی)
اجزای تشکیل دهنده خاک
خاک های سبک
خاک های متوسط
خاک های سنگین
تعیین بافت خاک به روش صحرایی (روش لمسی)
وزن مخصوص خاک
نوع خاک
حاصلخیزی خاک و عوامل مؤثر در آن
* تأثیر واکنش یا ph خاک
* تأثیر شوری
وجود کلوییدها در خاک
فعالیت موجودات ذره بینی
تناوب زراعی
آیش زمین
اهمیت خاک در رشد گیاهان
به طور کلی خاک از نظر تأمین آب و مواد غذایی برای گیاهان حائز اهمیت است. همچنین، محیطی است که ریشه گیاهان را در خود نگه می دارد. اکسیژن لازم برای گیاه توسط خلل و فرج خاک به گیاه می رسد و گاز دی اکسید کربن زاید به وسیله این حفرات از خاک خارج می شود خاک محیط رشد گیاه است و توسعه ریشه ها در آن باعث پایداری مستقیم ماندن گیاه می شود.
در حال حاضر خاک برای بسیاری مصارف مهندسی، از جمله دفن زباله ها و مواد زاید دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین تعریف خاک از نظر مهندسی راه و ساختمان با تعریف متخصصین کشاورزی متفاوت است.
نحوه به وجود آمدن خاک
در آغاز پیدایش، کره زمین به صورت توده مذابی بوده که با سردشدن تدریجی سطح خارجی آن سفت و سخت شده به صورت پوسته جامد (لیتوسفر) در آمده است، با گذشت زمان و تغییر و تحولات به وجود آمده در این پوسته جامد، سنگ های آذین، رسوبی و دگرگونی تشکیل شده است. این سنگ ها در مجاورت هوا و آب تحت تأثیر عوامل جوی و موجودات زنده و عوامل فیزیکی و شیمیایی، تغییراتی را متحمل شده، به تدریج خاک به وجود می آید. خاک حاصل در حال تکامل بوده، با گذشت زمان موادی به آن اضافه و یا خارج می شود. مثلاً آبیاری زیاد بخشی از مواد موجود در سطح خاک را به طبقات پایین تر می برد و یا در اثر تبخیر شدید در نواحی خشک بعضی از مواد محلول به سطح خاک می آیند. در نتیجه فعالیت های یاد شده به تدریج در خاک لایه ها و طبقاتی تشکیل می شود که ازنظر جنس، رنگ و ضخامت با یکدیگر تفاوت دارند. این لایه ها در خاک شناسی ، افق نامیده می شود. مجموع افق های خاک را نیمرخ خاک یا پروفیل خاک می گویند.