اقدام پژوهی چگونه توانستم رضا دانش آموز نیمه شنوای تلفیقی پایه پنجم را به درس ریاضی علاقه مند و در این درس موفق گردانم ؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم رضا دانش آموز نیمه شنوای تلفیقی پایه پنجم را به درس ریاضی علاقه مند و در این درس موفق گردانم ؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم رضا دانش آموز نیمه شنوای تلفیقی پایه پنجم را به درس ریاضی علاقه مند و در این درس موفق گردانم ؟بافرمت ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات25

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

چکیده  

درس ریاضی از جمله مهارتهای اساسی است که در زمرة دروس مهم و بنیادی دردوران تحصیل محسوب مـی شـود . تحقیقـات و مطالعات نشان داده اند که ارتباط پویایی بین رشد و توسعه جامعه و کاربرد ریاضیات وجود داشته است . حال آنکه وضعیت موجود مادر درس ریاضی حکایت از اُفت بالای تحصیلی در این درس دارد؛ و تعداد قابل ملاحظه ای از د انش آموزان با نمرة پایین و یا با کمک تبصره ها و چندین بار شرکت درامتحان به کلاس بالاتر ارتقاء می یابند . در دسترس نبودن آزمونهـای تشخیـصی مناسـب به منظور شناسایی مشکلات و رفع آنها در قالب برنامه ریزیهای درسی جدید این معضل راکماکان به قو ت خود باقی نگاه داشـته است . همچنین واقعیاتی چون عدم رضایت درونی شاگردان از درک مفاهیم پایه ای در درس ریاضی و ناتوانی آنـان در کـاربرد مفاهیم ،آموخته ها و اصول و قواعد ریاضی در زندگی تحصیلی ، شغلی و حتی زندگی روزمره ، بسیارتأثرانگیز است . اثرات پنهـان ناشی از این ناتوانیها عبارت است از تشویق و ترغیب دانش آموزان به یادگیری طوطی وار، از بین رفتن اعتماد بـه نفـس آنـان و ایجاد احساس ناتوانی که به ندرت می توان با آموزشهای بعدی این اثرات را از بین بـرد  بازرگـان ،1374  یکـی از راههـای پیشگیری از مشکلات مذکور، بررسی و شناسایی نقاط قوت وضعف دانش آموزان در درس ریاضی است . اینجانب حسین کاویانی آموزگار تلفیقی آموزشگاه استثنایی شهید مطهری یک شهرستان نهاوند تلاشم بر این است که در اقدام پژوهی فوق دانش آموز نیمه شنوای تلفیقی ام را به درس ریاضی علاقه مند نمودم و در این درس موفق گردانم.

توصیف وضع موجود

اینجانب حسین کاویانی مدت 9  سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم و هم اکنون در آموزشگاه استثنایی شهید مطهری یک  شهرستان نهاوند در سمت آموزگار تلفیقی در حال تدریس به دانش آموزان هستم. در بین دانش آموزانم فردی به نام رضا وجود داشت که در ردیف دانش آموزان نیمه شنوای تلفیقی قرار می گرفت وی علاقه زیادی به درس ریاضی نداشت و همواره سطح کیفی و علمی وی در این درس ضعیف بود و همواره از این درس گریزان بود. به همین دلیل بنده تصمیم گرفتم او را به این درس علاقه مند نموده و راهکار های مختلفی را برای ایجاد انگیزه و علاقه وی در درس ریاضی به مرحله اجرا در بیاورم. همانطور که می دانیم بیشتر افراد درطول دوران تحصیل، حداقل یک تجربه تلخ در درس ریاضی داشته اند . درهمین ارتباط برخی از محققین معتقدندبیش از50 درصد از دانش آموزان درجاتی از اضطراب ریاضی را تجربه می کنند . این دانش آموزان اغلب دچار تنش بوده و ازدرس ریاضی لذت نمی برند . این وضعیت می تواند فرصت های تحصیلی آنها را محدود سازد و آیندة حرفه ای شان را بطور جدی تحت تأثیر قرار دهد . در بحث از منشأء اضطراب ریاضی، به عوامل متعدد محیطی، ذهنی و شخصیتی می توان اشاره کرد که به تنهایی یا در یک رابطه تعاملی می توانند در ایجاد اضطراب ریاضی مؤثر باشند . ازجمله این عوامل، نقش معلم به عنوان یک عامل مؤثر بسیار مورد تأکید قرار گرفته است : معلمان بخصوص در مقطع ابتدایی به عنوان افرادی که بیشترین تعامل را با دانش آموز دارند و از قدرت تأثیر گذاری بالایی برخوردار هستند، می توانند در ایجاد یا تشدید اضطراب ریاضی مؤثر واقع شوند . در بسیاری از اوقات چنین به نظر می رسد که معلمان دارای اضطراب ریاضی دانش آموزان دارای اضطراب ریاضی تربیت می کنند . همچنین معلمانی که نگرش آنها نسبت به درس ریاضی منفی است، این نگرش را به دانش آموزان خود منتقل می سازند . روش تدریس معلم و تفاوت هایی که ممکن است وی بین دانش آموزان دختر و پسر خود قایل شود نیز ازجمله مواردی است که نقش مؤثر معلم را مورد تأکید قرار می دهد . نکته جالب توجه اینکه در بسیاری از موارد معلمان خاطراتی از اثرات منفی معلمان شان روی نگرش و اعتقاد فعلی شان نسبت به درس ریاضی نقل می کنند، درحالی که خود آنها این رفتارها را با دانش آموزان ادامه می دهند . به این ترتیب ” دور معیوب اضطراب ریاضی “ همچنان ادامه خواهد یافت .دانش آموز نیمه شنوای من نیز از موضوع اضطراب ریاضی رنج می برد و به دلیل مشکلاتی که داشت می بایست این اضطراب را به طرق مختلف در وی ریشه کن می نمودم.



خرید و دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم رضا دانش آموز نیمه شنوای تلفیقی پایه پنجم را به درس ریاضی علاقه مند و در این درس موفق گردانم ؟


تحقیق در مورد فقر در روستا

تحقیق در مورد فقر در روستا

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه41

فهرست مطالب

مقدمه............................... 3

 

- ابعاد مفهومی ونظری فقر............ 5

 

تجریه وتحلیل فقر.................... 5

 

کاهش فقر............................ 9

 

سیاستهای کاهش فقر................... 11

 

هزینه های عمومی وکاهش فقر........... 15

 

شاخصهای فقر در مناطق روستایی در سطح ملی  18

 

شاخصهای فقر روستایی در سطح خانوار... 21

 

شاخصهای جدید دراندازه گیری فقر...... 22

 

استراتژی فقر زدایی در کشورهای مختلف 23

 

پیشنهادات و انتقادات ............... 25

 

نتیجه گیری ......................... 27

 

منابع .............................. 28

 

 


مقدمه

 

فقر حیات اجتماعی را به مخاطره می افکند و کرامت انسانی را تهدید می کند. در روایات اسلامی، نگرانی پیشوایان دین با این ممضون بیان شده که بعید نیست که فقر به کفر بیانجامد. در عمل، جهان امروزه به طور مرتب با این پدیده مواجه است و در حالی که هدف اصلی جامعه بشری، حفظ شرافت و عزت نفس انسان هاست، فقر مادی و به همراه آن فقر فرهنگی افراد را در برابر یکدیگر یا در برابر یک نظام و یا حتی ملت‌ها را در مقایسه با سایر ملت ها به ذلت می کشاند.

 

بحث درباره فقر به شکل جدی یکصد سال پیش توسط روانتری مطرح شد که بیشتر به نیازهای غذایی و سایر نیازهای اولیه اشاره داشت. در دهه 60 سطح درآمد موضوع محوری بحث فقر و به تدریج با تکامل مفاهیم مربوط به آن، نهایتاً به بحث فقر انسانی و فقر قابلیتی در سال های اخیر منتهی شده است. در واقع، طی دهه های گذشته مبارزه با فقر در صدر برنامه های توسعه کشورهای مختلف قرار داشته و موفقیت های قابل ملاحظه ای نیز به دست آورده است.

در ایران نیز موضوع فقر و مبارزه با آن سابقه ای طولانی دارد، در گذشته مقابله با این پدیده شوم به صورت سنتی و خودجوش و بر اساس تعالیم انسانی صورت می گرفته است. مروری بر تاریخ اجتماعی و فرهنگ کشور نشان می دهد که همواره جوامع محلی در میان خود تشکل هایی را داشته اند تا بتوانند نیازهای افراد تنگدست منطقه خود را رفع کنند. اما با گذشت زمان و تکامل ساختارهای اقتصادی- اجتماعی معرفی نظام‌های پیچیده تر حمایت



خرید و دانلود تحقیق در مورد فقر در روستا


آموزش اتوکد سیویل سه بعدی، جزوه آموزشی محاسبه حجم عملیات خاکبرداری و خاکریزی با نرم افزار AutoCAD Land Desktop

آموزش اتوکد سیویل سه بعدی، جزوه آموزشی محاسبه حجم عملیات خاکبرداری و خاکریزی با نرم افزار AutoCAD Land Desktop

 

 

 

 

 

 

 

منظور از خاکبرداری و گودبرداری عبارتست از برداشت خاک های محوطه، گودبرداری پی ساختمان ها و محل ابنیه فنی تأسیسات، برداشت خاک از منابع قرضه با وسایل، تجهیزات و ماشین‌آلات مورد تأیید تا تراز و رقوم های خواسته شده در نقشه‌های اجرایی و دستورالعمل های دستگاه نظارت. قبل از انجام هرگونه عملیات خاکی، پیمانکار موظف است کروکی محل اجرای عملیات را دقیقاً با حضور نمایندگان دستگاه نظارت و کارفرما، برداشت و صورت جلسه نماید و قبل از شروع عملیات و با توجه به برنامه زمان بندی پروژه و نحوه اجرای کار، نوع و تعداد ماشین‌آلات را به تأیید دستگاه نظارت برساند، اجرای هرگونه عملیات خاکی بدون تأیید کلی و مرحله‌ای دستگاه نظارت، به هیچ وجه مجاز نمی‌باشد. شروع و تداوم عملیات خاکی، باید طبق برنامه زمان بندی پیش‌بینی شده به طور پیوسته ادامه یابد، به علاوه پس از انجام عملیات خاکی در هر قسمت، باید عملیات بعدی ساختمانی، بلافاصله آغاز و به ترتیب پیش‌بینی شده در برنامه زمانی ادامه یابد...

جزوه آموزشی محاسبه حجم عملیات خاکبرداری و خاکریزی با نرم افزار AutoCAD Land Desktop، یک جزوه آموزشی مفید و کاربردی از نرم افزار طراحی رشته عمران و راهسازی است. همچنین به همراه جزوه نام برده شده شما می توانید 3 جزوه آموزشی نرم افزار اتوکد لند AutoCAD Land را نیز دانلود نمایید. مجموعه جزوات مشتمل بر 185 صفحه، به زبان فارسی، تایپ شده، به همراه تصاویر، با فرمت PDF، گردآوری شده است.

 

جهت خرید جزوه آموزش نرم افزار طراحی اتوکد سیویل سه بعدی AutoCAD Civil 3D به همراه 3 جزوه آموزشی نرم افزار اتوکد لند AutoCAD Land به مبلغ فقط 3000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!

!!!تخفیف ویژه برای کاربران ویژه!!!

با خرید حداقل 10000 (ده هزارتومان) از محصولات فروشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر برای شما کد تخفیف ارسال خواهد شد. با داشتن این کد از این پس می توانید سایر محصولات فروشگاه را با 20% تخفیف خریداری نمایید. کافی است پس از انجام 10000 تومان خرید موفق عبارت درخواست کد تخفیف و ایمیل که موقع خرید ثبت نمودید را به شماره موبایل 09365876274 ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی درخواست، کد تخفیف را به شماره شما پیامک خواهند نمود.



خرید و دانلود آموزش اتوکد سیویل سه بعدی، جزوه آموزشی محاسبه حجم عملیات خاکبرداری و خاکریزی با نرم افزار AutoCAD Land Desktop


دانلود مقاله ISI راه سریع برای پیدا کردن سیستم با GPGPU محاسبات برای انجام وظایف جایگزین در تعمیر و نگهداری کارخانه

موضوع فارسی :راه سریع برای پیدا کردن سیستم با GPGPU محاسبات برای انجام وظایف جایگزین در تعمیر و نگهداری کارخانه

موضوع انگلیسی :Fast Path Finding System with GPGPU Computing for Replacement Tasks in Plant Maintenance 

تعداد صفحه :10

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2014

زبان مقاله : انگلیسی

 

چکیده
سازنده کارخانه حفظ عملکرد گیاه با تشخیص سلامت و جایگزین قطعات بدتر شده است. کسب و کار تعمیر و نگهداری یکی از منابع درآمد مهم برای سازندگان به دلیل نرخ سود کسب و کار تعمیر و نگهداری گاهی اوقات می شود بسیار بالاتر از ساخت و ساز کارخانه جدید می شود. برای پاسخ این نیاز کسب و کار، یک سیستم پیدا کردن مسیر به صورت خودکار سریع برای کارهای جایگزینی مطرح شده است. سیستم متوجه عملیات برنامه ریزی تعاملی برای اندازه زیادی از داده ها از گیاهان و نباتات مدل 3D-CAD. این است که، الگوریتم بهینه حمل کردن / حمل در مسیر برای کارهای جایگزینی صورت خودکار، توسط یک پیکربندی برخورد نقشه وضعیت جزء جایگزینی در هر نقطه در یک حمل کردن / راه حمل در. از آنجا که ایجاد این نقشه ها را تعداد زیادی از مراحل محاسبه، آن است که توسط یک فرایند محاسبات موازی بر روی سخت افزار GPGPU پردازش شده است. و برخی از نتایج تجربی نشان داد که الگوریتم پیشنهادی است بیش از 200 برابر سریع تر از یک فرایند محاسبات سریال معمولی است. در نهایت، الگوریتم پیشنهادی متوجه عملیات برنامه ریزی تعاملی. امروز، این نتیجه تحقیقات شده است در سایت های مختلف نیروگاه استفاده شده است.



خرید و دانلود دانلود مقاله ISI راه سریع برای پیدا کردن سیستم با GPGPU محاسبات برای انجام وظایف جایگزین در تعمیر و نگهداری کارخانه