The Grand Prix Attack is one of White’s most enterprising weapons against the Sicilian Defence, and a favourite among club players and Grandmasters alike. This is an opening that must be treated with both caution and respect. Over the past few years Grandmaster Gawain Jones, arguably the world’s leading expert on the variation, has used the Grand Prix Attack to defeat a number of world class opponents, which demonstrates that underestimating its potential can cause casualties even at the highest level. This DVD will provide you with a comprehensive repertoire that explores all of Black’s ideas against the Grand Prix set up. My recommendations include a number of lines which are relatively unexplored by theory, and I have analysed them extensively. With these surprises under your belt, you will be well placed to deliver the devastating blows that the Grand Prix Attack is famous for!”
• Video running time: 6 h 41 min (English)
• With interactive training including video feedback
• Exclusive database with 50 essential games
• Including CB 12 – Reader
زمان فیلم در حال اجرا: 6 ساعت و 41 دقیقه (انگلیسی)
• با آموزش تعاملی از جمله بازخورد ویدیو
• پایگاه داده اختصاصی با 50 بازی ضروری است
• از جمله CB 12 - خواننده
سیستم مورد نیاز
حداقل: پنتیوم III 1 گیگاهرتز، 1 گیگابایت RAM، ویندوز ویستا، XP (سرویس پک 3)، کارت گرافیک DirectX9 با 256 MB RAM، درایو DVD-ROM، ویندوز مدیا پلیر 9، شطرنج 12 / فریتز 13
برنامه. توصیه می شود: PC پردازنده اینتل Core i7، 2.8 گیگاهرتز، 4 GB RAM، ویندوز 7 یا ویندوز 8، DirectX10 کارت گرافیک (یا سازگار) با 512 MB RAM و یا بهتر، 100٪ سازگار با کارت صدا DirectX10، ویندوز مدیا پلیر 11، درایو DVD-ROM و اتصال به اینترنت برای فعال سازی برنامه.
به درخواست زیاد کاربران عزیز این فیلم در فروشگاه قرار گرفت آموزش کامل باز کردن فیلم های جدید ویدئوییchessbase-CBFT1-فایل پچ را در مسیر نصب چس بیس 12 کپی کنید وبا run as اجرا کنید
2- پورت را در پوشه مخفی streams در مسیر زیر کپی کنید: به فیلم آموزشی مراجعه کنید
این مسیر پنهان میباشد
C:\Documents and Settings\"User"\Local Settings\Application Data\ChessBase\Streams جایگزین کنید.
موفق باشید
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:10
فهرست مطالب
اجرای احکام جزائی
گفتار اول: سازمان قضاوتی ایران
گفتار دوم: انواع مجازات
بند اول: اجرای قصاص
بند دوم: اجرای رجم
بند سوم: اجرای صلب
بند چهارم: اجرای حدود
بند پنجم: اجرای دیه
بند ششم: اجرای حبس
بند هفتم: اجرا حکم شلاق
بند هشتم: اجرای حکم جزای نقدی
بند نهم: اجرای حکم تبعید یا اقامت اجباری
بند دهم: اجرای حکم محرومیتهای اجتماعی
گفتار سوم: نحوه اجرای محکومیتهای مالی در بخش کیفری (مثل دیه، جزای نقدی و رد مالی و ...)
بند اول: جزای نقدی
بند دوم: رد عین مال
بند سوم: در سایر محکومیتهای مالی
گفتار اول: سازمان قضاوتی ایران
در حال حاضر به موجب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قوا را در اصل57 برشمرده است. یکی از قوا، قوه قضائیه است که وظایف آن در اصل 156 بیان شده است. این قوه دارای تشکیلاتی است تا بتواند وظایف خود را که به موجب قانون اساسی برعهده دارد، اجرا نماید. از تشکیلات این قوه (زیرمحموعه یا وابسته)
سازمان ثبت اسناد و املاک کشورسازمان زندانها و اقدامات تامینی کشورپزشکی قانونیسازمان قضایی نیروهای مسلحروزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایراندانشکده علوم قضائیسازمان تعزیرات حکومتی دادگستری جمهوری اسلامی ایراندادسراهاعمومی انقلاب دادستانی کل کشوردادگاههابدویتجدیدنظردیوانعالی کشورمیتوان نام برد که به موجب قانون اساسی یا قوانین عادی وظایفی را برعهده دارند، اما از آنجایی که رسیدگی به جرائم واقع شده در صلاحیت برخی از تشکیلات است و چون اصل بر این است که اعمال و رفتار اشخاص جرم نباشد، مگر مواردی که قانون معین نموده است، فلذا آنچه به عنوان جرم میباشد، در قوانین مجازات اسلامی تعیین گردیده است. صلاحیت رسیدگی نیز تعیین شده است، چون در این مجموعه پیرامون اجرای احکام جزائی میپردازیم. از بخش صلاحیتها گذر میکنیم و صرفاً به مجازات و نحوه اجرای آن میپردازیم.
گفتار دوم: انواع مجازات
مطابق ماده 12 قانون مجازات اسلامی، مجازات پنج قسم است:
حدود 2. قصاص 3. دیات 4. تعزیرات 5. مجازاتهای بازدارندهماده 13 ق.م.ا: حد، به مجازاتی گفته میشود که نوع و میزان و کیفیت آن در شرع تعیین شده است.
ماده 14 ق.م.ا: قصاص، به مجازاتی گفته میشود که جانی به آن محکوم میشود و باید با جنایات او برابر باشد.
ماده 15 ق.م.ا: دیه مالی است که از طرف شارع برای جنایت تعیین شده است.
ماده 16 ق.م.ا: تعزیر، تادیبی و یا عقوبتی است که نوع و مقدار آن در شرع تعیین نشده و به نظر حاکم واگذار شده است. از قبیل حبس و جزای نقدی و شلاق که میزان شلاق بایستی از مقدار حد کمتر باشد.
ماده 17 ق.م.ا: مجازات بازدارنده تادیبی یا عقوبتی است که از طرف حکومت به منظور حفظ نظم و مراعات مصلحت اجتماع در قبال تخلف از مقررات و نظامات حکومتی تعیین میگردد، از قبیل: حبس، جزای نقدی، تعطیلی محل کسب، لغو پروانه و محرومیت از حقوق اجتماعی و اقامت در نقطه یا نقاط معین و منع از اقامت در نقطه یا نقاط معین و مانند آن.
لینک دانلود " MIMI file " پایین همین صفحه
تعداد صفحات : " 39 "
فرمت فایل : " word "
فهرست مطالب :
تاریخچه آکوستیک
تاریخچه آکوستیک معماری
مقدمه
بخش اول: دوره ی یونانی-رومی (650 پیش از میلاد تا 400 میلادی)
یونانی ها
رومی ها
بخش دوم: دوره اولیه مسیحی (400 تا 800 میلادی)
بخش سوم: دوره ی رومانس (800 تا 1100 میلادی)
بخش چهارم: دوره گوتیک (1100 تا 1400 میلادی)
بخش پنجم: دوره رنسانس ( 1400 تا 1600 میلادی)
بخش ششم: دوره باروک (1600 تا 1750 میلادی)
بخش هفتم: دوره کلاسیک ( 1750 تا 1825 میلادی)
آغاز علم جدید
کلاسیسیسم
بخش هشتم: دوره رومانتیک (1825-1900)
آغاز دوره آکوستیک مدرن
قرن بیستم
کلیاتی از صوت
تاریخچه
تولید صوت
ارتباط صوت و ارتعاش
آکوستیک در یک فضا
بخشی از فایل :
تاریخچه آکوستیک معماری
در این سلسله مقالات می خواهیم به تاریخچه ی آکوستیک در معماری بپردازیم. البته این بخش بندی تاریخی بر پایه ی بخش بندی تاریخ اروپاست و خیلی خوشحال خواهم شد اگر کسی یا کسانی بتوانند چنین تحقیق و دسته بندیی را برای تاریخ ایرانی-شرقی انجام دهند. نکته ی دیگر آنکه، تاریخ معماری آکوستیک، چیزی جدای خود تاریخ معماری نیست و از این رو، دوره های تاریخیش همان دوره های تاریخی معماری است: دوره ی یونانی ها و رومی ها، مسیحیت اولیه، رومانس، گوتیگ، رنسانس، باروک، کلاسیک، رمانتیک و بالاخره دوران مدرن و قرن بیستم. هر کدام از این دوره های فرهنگی، معماری و آکوستیک معماری مختص خود را نیز دارند.
مقدمه
منشا موسیقی که احتمالا با کلمات موزون و خودساخته ی انسانهای اولیه ی قبایلی در کنار آتش آغاز شده بر کسی معلوم نیست. مدارک و شواهد نشان می دهند که ادوات اولیه موسیقی، 13 هزار سال پیش از میلاد نیز موجود بوده اند(ساندرز 68) اما درک شفاف موسیقایی و همخوانی منظم را به 3 هزار سال پیش از میلاد، هنگامی که "فوهی" فیلسوف چینی کتابی در مورد موسیقی نوشته نسبت داده اند(اسکادرزیک 54) که امکان دارد صحیح نباشد.
اولین مکان های عمومی انسان نیز احتمالا شکلی طبیعی داشته اند: جایی میان درختان انبوه و یا در شکاف کوه. به دلیل این که انسان بر روی دو پای خودایستاد و جهت وری ِ شنوایی و بینایی اش مستقیم به سمت جلو گشت، مکانهای عمومی اولیه نیز شکلی قطبی به خود گرفت. به شکلی نیم دایره که گوینده در مرکز آن می ایستد تا همه به طور یکسان او را ببینند و بشنوند. این شکل "معماری اولیه" به همان دلیل ساختار طبیعی بدن انسان است.
بخش اول: دوره ی یونانی-رومی (650 پیش از میلاد تا 400 میلادی)
یونانی ها
یونانی ها احتمالا به دلیل ساختار دموکراتیک حکومتشان برخی از اولیه ترین آمفی تئاترهای فضای باز را بنا نهادند. طرح نشیمن این آمفی تئاترهای روباز که معمولا بر روی تپه هایی رو به دریاست، به صورت بخشی از یک دایره است که بیشتر از 180 درجه می باشد.یکی از بهترین نمونه های این معماری، یک آمفی تئاتر یونانی-هلنی است که در "اپیداروس" در شمال پلوپونزی و در زمان ارسطو ساخته شده است.نشیمن ها با یک شیب تند به سمت پایین و مرکز ساخته شده اند که این کار دو مزیت دارد. یکی اینکه حضار به خوبی می توانند صحنه را ببینند و دیگری کاهش تضعیف صدا توسط زمین (grazing attenuation) است.
به نظر می رسد یونانی ها در موسیقی و رقص پیشرفته بوده اند. نقل شده است که در سال 250 پیش از میلاد گروهی چندصد نفره از همخوانان کر، قطعه ای با پنج موومان در ستایش پیروزی آپولون بر پیتون اجرا کرده اند ( رولاند و دیگران 48) مدارک دیگری نیز در دست است که نشان می دهد بازیگران تئاتر یونانی در اجراهایشان وسایلی قیفی شکل که کاربری بلندگو و ازدیاد جهتوری صدا را داشت در دست داشتند و از آنها استفاده می کردند. شگفت انگیز نیست که خطیب ماهر آن دوران یعنی دموستنس، ریگهایی در دهان می گذاشت و رو به دریا فریاد می زد و سخنرانیش را تمرین می کرد. شفافیت صدا در آمفی تئاترهای یونانی به دو دلیل وجود داشت: یکی سنگی بودن بنا و دیگری کم بودن ِ نویز جامعه ی دوره ی پیشا صنعتی.
آن چیزی که امروز در باره ی موج صوتی و انتشار صوت می شناسیم، ریشه اش به مدارس یونان باستان بازمیگردد. در آن زمان در مدارسی مانند "پایتاگوریا" که هندسه، جبر، فیزیک و سایر علوم تدریس می شد، صدا را به موجهایی که حاصل از برخورد سنگ به سطح آب است تشبیه کردند. ارسطو به ماهیتی به نام "رسانا" پی برد و انتقال گرما، موج یا هر چیز دیگری را مولفه ای وابسته به ماده ی انتقال دهنده دانست. همچنین دانشمندانی در مورد رابطه ی سرعت و فرکانس صدا، لرزش و انرزی صوت و ... تحقیقاتی انجام دادند. کتابی به نام "در باب آکوستیک" موجود است که نگارشش به ارسطو نسبت داده می شود.
رومی ها
معماری رومی ها و آمفی تئاترهای هلنی متاخر، بسیار به معماری یونانی ها شباهت داشت با این تفاوت که نشیمن ها تا 180 درجه بسط داده شده بود. آنها همچنین یک استیج مجزا برای خوانندگان در پشت بازیگرها تعبیه کرده بودند (که به آنها اسکین می گفتند) همچنین یک آویز که روسا را از آفتاب محافظت می کرد. گروه کر بر روی یک دایره ی سنگی که بر روی زمین داشت می ایستادند. مثالی از این معماری در ترکیه با نام آسپندیوس وجود دارد. در مجموع، رومی ها مهندسین بهتری نسبت به یونانی های قدیم بودند.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:17
فهرست مطالب
امام موسی کاظم(علیه السلام)
پرتوی از سیره و سیمای امام موسی کاظم(علیه السلام)
سخن چینی درباره امام(علیه السلام)
صفات برجسته امام کاظم(علیه السلام)
چگونگی به امامت رسیدن آن حضرت:
شخصیت اخلاقی:
برخورد حاکمان سیاسی معاصر با امام:
زندان نمودن امام و چگونگی شهادت:
نجمه همسر امام:
فرزندان امام:
تأثیر علمی آن بزرگوار:
بعد از شهادت
سخنان برگزیده
حضرت امام موسی بن جعفر(علیه السلام)، معروف به کاظم و باب الحوائج و عبد صالح در روز یکشنبه 7 صفر سال 128 قمری در روستای «ابواء»، دهی در بین مکّه و مدینه، متولّد گردید.
نام مادر آن حضرت، حمیده است.
آن حضرت در 25 رجب سال 183 قمری، در زندان هارون الرّشید عبّاسی در بغداد، در 55 سالگی به دستور هارون مسموم گردید و به شهادت رسید.
مرقد شریفش در کاظمین، نزدیک بغداد، زیارتگاه شیفتگان حضرتش میباشد.
امام موسی بن جعفر همان راه و روش پدرش حضرت صادق(علیه السلام) را بر محور برنامه ریزی فکری و آگاهی عقیدتی و مبارزه با عقاید انحرافی، ادامه داد.
آن حضرت با دلائل استوار، بیمایگی افکار اِلحادی را نشان میداد و منحرفان را به اشتباه راه و روششان آگاه میساخت.
کمکم جنبش فکری امام(علیه السلام)درخشندگی یافت و قدرت علمیاش دانشمندان را تحت الشعاع خود قرار داد.
این کار بر حاکمان حکومت عبّاسی سخت و گران آمد و به همین دلیل با شیفتگان مکتبش با شدّت و فشار و شکنجه برخورد کردند.
از اینرو،امام کاظم(علیه السلام) به یکی از شاگردان معروفش به نام هشام هشدار داد به خاطر خطرهای موجود، از سخن گفتن خودداری کند و هشام هم تا هنگام مرگ خلیفه از بحث و گفتگو خودداری کرد.
ابن حجر هیتمی گوید:«موسی کاظم وارث علوم و دانش های پدر و دارای فضل و کمال او بود وی در پرتو عفو و گذشت و بردباری فوق العاده که در رفتار با مردمِ نادانِ زمان از خود نشان داد، لقب کاظم یافت، و در زمان او هیچ کس در معارف الهی و دانش و بخشش به پایه او نمیرسید.»امام کاظم(علیه السلام) در برابر دستگاه ظلم و ستم عبّاسی موضع سلبی و منفی را در پیش گرفت و دستور داد تا شیعیان در دعاوی و منازعات خود، به دستگاه دولتی روی نیارند و به آنان شکایت نبرند و سعی کنند با قرار دادن قاضی تحکیم در میان خویش، منازعات را فیصله دهند.
امام(علیه السلام) درباره حاکمان غاصب زمانش فرمود: «هر کس بقای آنان را دوست داشته باشد از آنان است و هر کس از آنان باشد وارد آتش گردد.» بدین وسیله آن حضرت، خشم و نارضایتی خود را از حکومت هارون پیاپی ابراز میفرمود و همکاری با آنان را در هر صورت حرام میدانست و اعتماد و تکیه بر آنان را منع میکرد و میفرمود: «برآنان که ستمکاراند تکیه مکنید که گرفتار دوزخ میشوید.»امام کاظم(علیه السلام)، علی بن یقطین، یکی از یاران نزدیک خویش را از این فرمان استثنا کرد و اجازت داد تا منصب وزرات را در روزگار هارون عهده دار گردد و پیش از او، منصب زمامداری را در ایّام مهدی بپذیرد.
خلاصه کتاب اندیشه اسلامی ۲
| تعداد نکات : ۲۰۲
| تعداد صفحات خلاصه : ۲۳
| مربوط به دانشگاه پیام نور و دانشگاه های سراسری
| نویسنده : سبحانی – محمدرضایی
| ناشر : دفتر نشر معارف