چیزهایی که سجده بر آنها صحیح است
میدونی که روی چه چیزایی می تونیم سجده کنیم؟
در این فایل سعی کردیم تا چیزهایی که سجده بر آنها صحیح است و برای کودکان مناسب است را به زبانی کودکانه ویرایش نموده و در محیطی گرافیکی و بصورت انیمیشن برای فرزندان دلبندتان گردآوری نموده ایم که پیشنهاد میکنیم حتما این فایل ارزشمند را که فقط در این سایت ارائه می شود ، دانلود بفرمایید.
این مجموعه با بهره گیری از صداهای آشنای کودکان در صدا و سیما و بصورت انیمیشن طراحی شده است. شما دوست خوبم به راحتی میتوانید فایل رو به فلش مموری کپی کنید و به تلویزیون های ال سی دی یا ال ای دی در هر ابعاد و اندازه ای که باشد وصل نمایید و از محتوی آموزشی آن استفاده کنید. همچنین می تونید فلش مموری رو به دستگاه گیرنده دیجیتال متصل کنید و تو تلویزیون های قدیمی تر هم مشاهده کنید.
اما موضوع به همین جا ختم نمیشه این فایل در انواع تبلت و تلفن های هوشمند هم قابل اجراست و می توانید بعنوان یک فایل آموزشی ارزشمند به کودکتان هدیه بدهید.
امیدوارم از این محصول خوشتون بیاد و التماس دعا
مناسب جهت اهدا جشن تکلیف - مساجد - مهدکودک ها - پیش دبستانی ها و مدارس
گارانتی محصول :
دوست خوبم : گروهی از جوانان فهیم و خلاق , با بهره گیری از اندیشه های نو و صرف هزینه های زیاد حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی خود را در این مجموعه گردآوری نموده اند و امید دارند تا شما دوست خوبم با تهیه نسخه اصلی این اثر، همواره در تولید محتوای کودکانه مشوق آنان باشید. بنابراین امیدواریم از این فایل آموزشی و فایل های آموزش وضو و نماز که اون ها هم بصورت انیمیشن و با همین کیفیت طراحی و آماده شده اند استفاده کنید و چنانچه بعد از دانلود فایل از کیفیت اون راضی نبودید به آدرس goolhayeasemani@gmail.com ایمیل بزنید تا در صورت عدم رضایت شما وجه پرداختی رو به حساب شما باز گردانیم.
شاد ، پیروز و سربلند باشید.
پایان نامه رشته برق- الکترونیک در 84 صفحه و قابل ویرایش تدوین شده است.
فهرست مطالب
عنوان فصل اولمفاهیم مربوط به شبکه ها و اجزای آنهامقدمه ۱ تاریخچه شبکه ۱-۱ مدل های شبکه ۱-۱-۱ مدل شبکه مبتنی بر سرویس دهنده ۱-۱-۲ مدل سرویس دهنده/ سرویس گیرنده ۱-۲ ریخت شناسی شبکه ۱-۲-۱ توپولوژی حلقوی ۱-۲-۲ توپولوژی اتوبوس ۱-۲-۳ توپولوژی توری ۱-۲-۴ توپولوژی درختی ۱-۲-۵ توپولوژی ترکیبی ۱-۳ پروتکل های شبکه ۱-۴ مدل OSI(Open System Interconnection) ۱-۵ مفاهیم مربوط به ارسال سیگنال و پهنای باند ۱-۶ عملکرد یک شبکه Packet – swiching فصل دومشبکه های بی سیم با نگاهی به Wi-Fi-Bluetooths مقدمه ۲-۱مشخصات و خصوصیات WLAN ۲-۲ همبندی های ۱۱، ۸۰۲ ۲-۲-۱ همبندی IBSS ۲-۲-۲ همبندی زیر ساختار در دوگونه ESS و BSS ۲-۳ لایه فیزیکی ۲-۳-۱ دسترسی به رسانه ۲-۳-۱-۱ روزنه های پنهان ۲-۳-۲ پل ارتباطی ۲-۴ خدمات توزیع ۲-۵ ویژگی های سیگنال طیف گسترده ۲-۵-۱ سیگنال های طیف گسترده با جهش فرکانس ۲-۵-۱-۱ تکنیک FHSS(PN-Code: persuade Noise Code) ۲-۵-۱-۲ تغییر فرکانس سیگنال های تسهیم شده به شکل شبه تصادفی ۲-۵-۲ سیگنال های طیف گسترده با توالی مستقیم ۲-۵-۲-۱ مدولاسیون باز ۲-۵-۲-۲ کدهای بارکر ۲-۵-۳ استفاده مجدد از فرکانس ۲-۵-۳-۱ سه کانال فرکانسی F1,F2,F3 ۲-۵-۳-۲ طراحی شبکه سلولی ۲-۵-۴ پدیده ی چند مسیری ۲-۶-۱ مقایسه مدل های ۱۱، ۸۰۲ ۲-۶-۱-۱ استاندارد ۱۱، b802 ۲-۶-۱-۱-۱ اثرات فاصله ۲-۶-۱-۱-۲ پل مابین شبکه ای ۲-۶-۲ استاندارد ۱۱،a802 ۲-۶-۲-۱ افزایش باند ۲-۶-۲-۲ طیف فرکانس تمیزتر ۲-۶-۲-۳ کانال های غیرپوشا ۲-۶-۲-۴ همکاری wi-fi ۲-۶-۳ ۸۰۲۱۱g یک استاندارد جدید ۲-۷ معرفی شبکه های بلوتوس ۲-۷-۱ مولفه های امنیتی در بلوتوس فصل سومامنیت در شبکه با نگرشی به شبکه بی سیم مقدمه ۳-۱ امنیت شبکه ۳-۱-۱ اهمیت امنیت شبکه ۳-۱-۲سابقه امنیت شبکه ۳-۲ جرایم رایانه ای و اینترنتی ۳-۲-۱ پیدایش جرایم رایانه ای ۳-۲-۲ قضیه ی رویس ۳-۲-۳ تعریف جرایم رایانه ای ۳-۲-۴ طبقه بندی جرائم رایانه ای ۳-۲-۴-۱ طبقه بندی OECDB ۳-۲-۴-۲ طبقه بندی شورای اروپا ۳-۲-۴-۳ طبقه بندی اینترپول ۳-۲-۴-۴ طبقه بندی در کنوانسیون جرایم سایبرنتیک ۳-۲-۵ شش نشانه از خرابکاری ۳-۳ منشا ضعف امنیتی در شبکه های بیسیم و خطرات معمول ۳-۳-۱ امنیت پروتکل WEP ۳-۳-۲ قابلیت ها و ابعاد امنیتی استاندارد ۸۰۲٫۱۱ ۳-۳-۲-۱ Authentication ۳-۳-۲-۲ Confidentiality ۳-۳-۲-۳ Integrity ۳-۳-۳ خدمات ایستگاهی ۳-۳-۳-۱ هویت سنجی ۳-۳-۳-۱-۱ Authentication بدون رمزنگاری ۳-۳-۳-۱-۲ Authentication با رمزنگاری RC4 ۳-۳-۳-۲ اختفا اطلاعات ۳-۳-۳-۳ حفظ صحت اطلاعات (Integrity) ۳-۳-۴ ضعف های اولیه ی امنیتی WEP ۳-۳-۴-۱ استفاده از کلیدهای ثابت WEP ۳-۳-۴-۲ استفاده از CRC رمز نشده ۳-۴ مولفه های امنیتی در بلوتوث ۳-۴-۱ خطرات امنیتی ۳-۴-۲ مقابله با خطرات ۳-۴-۲-۱ اقدامات مدیریتی ۳-۴-۲-۲ پیکربندی درست شبکه ۳-۴-۲-۳ نظارت های اضافی بر شبکه ۳-۵ Honeypot تدبیری نو برای مقابله با خرابکاران ۳-۵-۱ تعریف Honeypot ۳-۵-۲ تحوه ی تشخیص حمله و شروع عملکرد Honeypot ۳-۵-۳ مزایای Honeypot ۳-۵-۴ تقسیم بندی Honeypot از نظر کاربرد ۳-۵-۴-۱ production Honeypot ۳-۵-۴-۱-۱ prevention ۳-۵-۴-۱-۲ Detection (کشف یا شناسایی) ۳-۵-۴-۱-۳ Response (پاسخ) ۳-۵-۴-۲ Research Honeypot ۳-۵-۵ تقسیم بندی Honey pot از نظر تعامل با کاربر ۳-۵-۵-۱ Low Interaction Honeypot ۳-۵-۵-۲ Medium Interaction Honeypot ۳-۵-۵-۳ High Interaction Honey pot ۳-۵-۵-۳-۱ مزایای استفادهازHigh Interaction Honey pot ۳-۵-۵-۳-۲ معایباستفادهاز High Interaction Honey pot فصل چهارممفهوم GPRS با رویکرد IT ۴-۱ ویژگی های GPRS ۴-۱-۱ مواد لازم برای استفاده از GPRS ۴-۱-۲ ویژگی های سیستم سوئیچینگ پکتی ۴-۱-۳ کاربردهای GPRS ۴-۱-۴ اطلاعات مبتنی و قابل مشاهده ۴-۱-۴-۱ تصاویر ثابت ۴-۱-۴-۲ تصاویر متحرک ۴-۱-۵ مرورگر ۴-۱-۵-۱ پوشه های اشتراکی یا کارهای گروهی ۴-۱-۵-۲ ایمیل یا پست الکترونیکی ۴-۱-۶ MMS ۴-۱-۷ رتبه کاربرد محیط ۴-۱-۸ کارایی GPRS ۴-۲ مفهوم GSM ۴-۲-۱ توانایی GSM ۴-۲-۲ شبکه GSM ۴-۲-۳ شبکه GSM ۴-۲-۳-۱ سیستم سوئیچینگ ۴-۲-۳-۲ سیستم ایستگاه پایه ۴-۲-۴ سیستم پشتیبانی و عملیاتی فصل پنجم بررسی و مطالعه شبکه SMS و معرفی ابزاری برای کنترل توسط SMS ۵-۱ مطالعه نسل های مختلف موبایل ۵-۱-۱ مزایا و معایب MTS ۵-۱-۲ سیستم های سلولی و آنالوگ ۵-۱-۳ مشکلات سیستم های ۱V ۵-۱-۴ سیستم های نسل دوم ۲V ۵-۱-۵ سیستم های نسل ۲٫۵V ۵-۲ معرفی شبکه SMS و چگونگی انتقال SMS ۵-۲-۱ تاریخچه ساختار سرویس پیغام کوتاه ۵-۲-۲ فوائد سرویس پیغام کوتاه ۵-۲-۲-۱ Shart message Entities ۵-۲-۲-۲ سرویس مرکزی پیغام کوتاه (sms c) ۵-۲-۲-۳ Home Locatin Rigis – ثبات موقعیت دائم ۵-۲-۲-۴ ثبات موقعیت دائم (HLR) ۵-۲-۲-۵ مرکز سوئیچ موبایل ۵-۲-۲-۶ بازدید کننده (VLR) ۵-۲-۲-۷ محل اصل سیستم ۵-۲-۲-۸) محل موبایل (MS) ۵-۲-۳ اجزایی توزیع(مخابره) ۵-۲-۳-۱ اجزای خدمات ۵-۲-۳-۲ خدمات مشترکین ۵-۲-۳-۳ خدمات اطلاعاتی موبایل ۵-۲-۳-۴ مدیریت و توجه به مشتری ۵-۲-۴ مثال موبایل هایی که پیام کوتاه به آنها رسیده ۵-۲-۵ مثال موبایلی که پیام کوتاه ارسال نموده است ۵-۲-۶ ارائه مداری برای کنترل ابزار به کمک SMS در تلفن همراه نتیجه گیری پیوست منابع
فصل اول
مفاهیم مربوط به شبکه ها و اجزا آنها
مقدمه:
استفاده از شبکه های کامپیوتری در چندین سال اخیر رشد فراوانی کرده و سازمانها و موسسات اقدام به برپایی شبکه نموده اند. هر شبکه کامپیوتری باید با توجه به شرایط و سیاست های هر سازمان، طراحی و پیاده سازی گردد. در واقع شبکه های کامپیوتری زیر ساختهای لازم را برای به اشتراک گذاشتن منابع در سازمان فراهم می آورند؛ در صورتی که این زیرساختها به درستی طراحی نشوندع در طمان استفاده از شبکه مشکلات متفاوتی پیش امده و باید هزینههای زیادی به منظور نگهداری شبکه و تطبیق ان با خواسته های مورد نظر صرف شود.
در زمان طراحی یک شبکه سوالات متعددی مطرح می شود:
- برای طراحی یک شبکه باید از کجا شروع کرد؟
- چه پارامترهایی را براید در نظر گرفت؟
- هدف از برپاسازی شبکه چیست؟
- انتظار کاربران از شبکه چیست؟
- آیا شبکه موجود ارتقاء می یابد و یا یک شبکه از ابتدا طراحی می شود؟
- چه سرویس ها و خدماتی بر روی شبکه ارائه خواهد شد؟
به طور کلی قبل از طراحی فیزیکی یک شبکه کامپیوتری، ابتدا بید خواسته ها شناسایی و تحمل شون، مثلا در یک کتابخانه چرا قصد ایجاد یک شبکه را داریم و این شبکه باید چه سرویس ها و خدماتی را ارائه نمایند؛ برای تامین سرویس ها و خدمات مورد نظر اکثریت کاربران، چه اقداماتی باید انجام داد؛ مسائلی چون پروتکل مورد نظر برای استفاده از شبکه، سرعت شبکه و از همه مهمتر مسائل امنیتی شبکه، هر یک از اینها باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. سعی شده است پس از ارائه تعاریف اولیه، مطالبی پیرامون کاربردهای عملی ان نیز ارائه شود تا در تصمیم گیری بهتر یاری کند.
روستا و روستا نشینی در ایران از جایگاه و اهمیت بسیار برخوردار است. عدم توجه به این فضاهای روستایی، بی توجهی به توان و امکانات تولیدی نواحی روستایی؛ از نظر طبیعی و نیروی انسانی پرتوان این نواحی میباشد (مطیعی لنگرودی، 1382:20).
در تاریخ گذشته سرزمین ما، روستا به عنوان سکونتگاه اولیه بشر اینگونه تعریف گشته است:« پهنهای جغرافیایی که معیشت اکثر سکنه آن از طریق داد و ستد متقابل انسان با عوامل تجدید پذیر طبیعی حاصل میشود». (حسینی ابری، 1383:2).
سابقه و قدمت روستا نشینی در ایران طی مطالعات و تحقیقات علمیو باستان شناسی بعمل آمده، عمر روستانشینی را به پنج هزار سال قبل از میلاد برآورد مینماید (هومن، 1373: 56).
بررسی علمیروستا اگرچه به عنوان زمینه تحقیقاتی از دیرباز مورد توجه بوده است، تنها در دهههای اخیر مورد توجه قرار گرفته است (سعیدی، 1384:1)
بدون شک روستاهایی که عمده فعالیتهایشان بر امر کشاورزی متکی است، جایگاه خاصی را در اقتصاد کشور دارا میباشند (قره نژاد، 1369: 54) برخی روستاها دارای کارگرد عمدتاً صنعتی، برخی کشاورزی و در مواردی سکونتگاهی و یا اداری میباشند. نیازهای هر یک از این روستاها متفاوت و شیوه اداره امور آنها نیز مختلف است. با این همه تولید محصولات کشاورزی اساسی ترین وجه از کارکردهای اقتصادی هر روستا و یا منطقه روستایی را تشکیل میدهد (طالب، 1374: 10)
کشاورزی نخستین و قدیمیترین فعالیت اقتصادی به شمار میرود و تاریخ شناخت آن طولانی تر از سایر رشتههای اقتصادی است (صدرالاشراقی، 1365:53).
بدین منظور در این رساله کوشش میگردد با شناخت کامل از وضعیت روستاهای دهستان اترک و ارائه راهبردها، گامیهرچند ناچیز به سوی توسعه روستایی با تأکید بر توسعه کشاورزی برداشته شود.
1-1-بیان مسئله:
مرحله اول هر تحقیق علمی، انتخاب، تحلیل و تبیین مسئله تحقیق با موضوع تحقیق است (حافظ نیا، 1377:2) بیان مسئله باعث ایجاد هدف برای تحقیق میشود. در هر کار تحقیقی، مهم است که ما به دقت بدانیم محقق چه میخواهد بکند و چه کاری نمیخواهد انجام دهد. برای درک محقق از مسئله تحقیق، ضروری است که او دقیقاً معانی اصطلاح بکار برده شده در بیان مسئله و مسائل فرعی را بداند (بیرجندی و همکار، 1382:27) از طرفی « اولین مرحله یک تحقیق علمیاحساس وجود یک مشکل است. به این معنی که پژوهشگر در کار خویش با مانع و با مشکلی روبرو گردیده است که در حل آنها ابهام دارد (نادری و همکار، 1379: 51)
طرح مسئله تحقیق چهارچوب نظری شخص محقق است که بر مبنای پرسش آغازی صورت دقیقتری پیدا میکند و پاسخ به آن شکل میگیرد (کیوی، 1378:111)
عدم برنامه ریزی در نواحی روستایی و ضعف امکانات زیستی، سبب مهاجرتهای شدید روستا – شهری گردید و هر ساله تعداد کثیری از جمعیت روستایی، بویژه جمعیت غیر ماهر و بدون امکانات تولیدی نواحی روستایی به سوی شهرها مهاجرت مینمایند (مطیعی لنگرودی، 1382: 20).
اشتغال در روستاها به عنوان یکی از عوامل اصلی توسعه روستایی سبب جذب نیروهای کار در روستا گردیده و زمینه مهاجرت را کاهش میدهد (رهنما، 1375: 20) بخش کشاورزی دارای توانمندیهایی است که علاوه بر قدرت جذب تولیدات و ثمرات فعالیت سایر بخشها، مناسب ترین و وسیع ترین زمینههای استقلال اقتصادی را فراهم میکند (آسایش، 1372: 67)
بنابراین در تحقیق حاضر اصلی ترین سوال عبارتست از: آیا احداث سر توانسته است به توسعه کشاورزی منطقه کمک نماید، به عبارت دیگر تأثیر سد بر شاخص اصلی توسعه یعنی کشاورزی و افزایش درآمد چگونه است ؟
1-2-ادبیات تحقیق:
در راه انجام هر تحقیق یکی از مهمترین مراحل، آگاهی نسبت به پیشینه تحقیق است
(تقدیسی زنجان، 1379:7) پیشینهی تحقیق یعنی آشنایی با منابعی که قبل از تحقیق مورد نظر، ارائه شده است که شامل کلیه کتابها، مقالات و نوشتههایی که به نوعی به موضوع مورد بحث پرداخته است. بررسی پیشینه تحقیق، پژوهشگر را با روش تحقیق که دیگران برای انجام دادن پژوهش مشابهی بکار گرفتهاند آشنا میکند و فوراً نسبت به نقاط قوت و ضعف روشهای بکار گرفته شده آشنا میکند (سرمد و همکار، 1382: 68).
بررسی سوابق و ادبیات تحقیق یکی از مهمترین وظایف محقق است، کسب آگاهی درباره تحقیقات قبلی، بررسی ادبیات تحقیق خوانده میشود (حسن زاده، 1383: 78) هر تحقیق متضمن شناخت تحقیقات پیشین است. هیچ تحقیق در بدون سابقه صورت نمیگیرد. بنابراین هر پژوهش در تداوم پژوهشهای پیشین به انجام میرسد. پس باید در هر تحقیق، از تحقیقات پیشین در زمینه مورد نظر یاد کرد و سپس تحقیق خود را در تداوم منطقی آن جا داد. (ساروخانی، 1372:146) همچنین پیدا کردن ادبیات مربوطه ممکن است محقق را به جستجو برای یافته فهرستی طولانی از منابع جدید وا دارد و میزان شناخت او را در مسیر تحقیق افزایش دهد تا دامنهی اطلاعات خود را در مورد موضوع تحقیق گسترش داده و به نتایج منطقی تری دست یابد (اتسلندر، 1371:25).
-فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه 2
1-1- بیان مسئله. 2
1-2- پیشینه تحقیق. 2
1-3- فرضیات تحقیق 4
1-4- اهمیت موضوع تحقیق. 5
1-5- اهداف تحقیق. 5
1-6- روش تخقیق 7
1-7- مشکلات 9
منابع 10
فصل دوم: مباحث نظری توسعه روستایی
مقدمه. 14
2-1- تعاریف و مفاهیم روستا 14
2-2- مفاهیم و تعاریف توسعه 15
2-3- تفاوت رشد و توسعه 16
2-4- توسعه روستایی 17
2-5- اهداف توسعه روستایی. 18
2-6- برنامه ریزی توسعه روستایی. 19
2-7- کشاورزی و ضرورت توسعه آن. 20
2-8- نظریههای توسعه روستایی. 21
2-8-1- نظریه صنعتی کردن روستاها 21
2-8-2- ناحیه اگروپلیتین 22
2-8-3- نظریه توسعه همه جانبه روستایی (مکتب رهووت). 22
2-9- موانع توسعه روستایی. 23
منابع 24
فصل سوم: جغرافیای طبیعی
مفدمه 29
3-1- موقعیت و وسعت جغرافیایی مانه و سملقان. 30
3-1-1-موقعیت جغرفیایی، حدود و وسعت دهستان. 32
3-2- توپوگرافی منطقه مورد مطالعه 34
3-3- زمین شناسی 36
3-4- ژئومورفولوژی دهستان 39
3-5- آب و هوای دهستان اترک. 40
3-5-1- درجه حرارت (دما). 40
3-5-2- میانگین حداقل و حداکثر دما. 41
3-5-3- بارندگی 45
3-5-4- توزیع فصلی بارش. 47
3-5-5- نم نسبی 49
3-5-6- تبخیر و تعرق 50
3-5-7- یخبندان 52
3-6- طبقه بندی اقلیمی منطقه مورد مطالعه. 54
3-6-1- روش دومارتن. 54
3-6-2- روش آمبرژه. 56
3-6-3-آمبروترمیک. 58
3-6-4- هایتروگراف 60
3-6- منابع آب 62
3-6-1- منابع آبهای سطحی 62
3-6-2- منابع آبهای زیرزمینی. 63
3-7- خاکشناسی دهستان 64
3-8- پوشش گیاهی. 66
منابع. 69
فصل چهارم: ویژگیهای جمعیتی دهستان اترک
مقدمه 74
4-1- تعداد و توزیع جمعیت 75
4-2- تراکم جمعیت. 77
4-2-1- تراکم نسبی 77
4-2-2- تراکم بیولوژیک. 78
4-3- ترکیب جمعیت 80
الف- ترکیب جنسی جمعیت 80
ب- ترکیب سنی جمعیت. 82
4-4- سواد 88
4-5- فعالیت و اشتغال جمعیت 89
4-6- حرکات جمعیت. 90
4-6-1- ولادت 90
4-6-2- مرگ و میر 91
4-6-3- مهاجرت. 94
4-7- بررسی تحولات جمعیتی. 95
الف- نرخ رشد طبیعی 95
4-8- برآورد و آینده نگری جمعیت 96
منابع 97
فصل پنجم: ویژگیهای اقتصادی دهستان اترک
مقدمه. 100
5-1- کشاورزی 100
5-2- انواع مالکیت اراضی کشاورزی 101
5-2-1- مالکیت خصوصی 102
5-2-2- مالکیت دولتی. 102
5-2-3- مالکیت وقفی 102
5-3- منابع تأمین آب کشاورزی 102
5-3-1- آبهای سطحی 103
5-3-2- چشمهها. 103
5-3-3- چاهها. 103
5-4- روشهای آبیاری 103
الف- آبیاری کرتی 104
ب- آبیاری نشتی. 104
5-5- زراعت. 104
5-5-1- گندم 105
5-5-2- جو 110
5-5-3- برنج. 114
5-5-4- گیاهان صنعتی. 115
5-5-4-1- پنبه 115
5-5-4-2- چغندر قند 117
5-5-5- هندوانه. 119
5-6- درآمد حاصل از زراعت 122
5-7- باغداری. 124
5-8- دامداری و دامپروری در دهستان اترک. 124
5-9- صنعت 129
5-10- خدمات 129
منابع. 134
فصل ششم: امکانات خدماتی دهستان اترک
مقدمه. 138
6-1- امکانات آموزشی. 138
6-2- امکانات بهداشتی و درمانی 139
6-3- خدمات زیربنایی 141
6-3-1- آبرسانی. 141
6-3-2- برقرسانی 141
6-3-3- راههای ارتباطی 142
منابع 147
فصل هفتم: سد شیرین دره و نقش آن در توسعه کشاورزی دهستان اترک
مقدمه. 150
7-1- تاریخچه سد شیرین دره. 150
7-2- موقعیت جغرافیایی سد شیرین دره. 150
7-3- سطح حوزه آبریز سد. 151
7-4- مساحت منطقه 151
7-5- اهداف سد 151
7-6- مشخصات سد و سرریز 151
7-6-1- مشخصات مخزن. 152
7-6-2- مشخصات سیستم انحراف. 152
7-6-3- احجام عمده عملیات اجرایی سد. 152
7-6-4- مشخصات آبگیرها 152
7-6-5- هزینه اجرایی سد. 153
7-7- نقش سد شیرین دره در توسعه کشاورزی منطقه مورد مطالعه 155
7-7-1- تغییر در نوع محصولات زراعی قبل و بعد از احداث سد در روستاهای نمونه. 155
7-7-2- تغییر در سطح زیر کشت و میزان محصولات زراعی قبل و بعد از احداث سد در روستاهای نمونه. 161
7-7-3- تغییر در وضعیت اشتغال روستائیان قبل از احداث سد. 162
7-7-4- تغییر در میزان درآمد روستائیان قبل و بعد از احداث سد در روستاهای نمونه. 168
7-7-5- تغییر در میزان مهاجرت روستائیان قبل و بعد از احداث سد در روستاهای نمونه. 170
7-7-6- تأثیر احداث سد در میزان رضایتمندی روستائیان از زندگی در روستاهای نمونه. 171
منابع 174
فصل هشتم: یافتههای تحقیق، آزمون فرضیهها و ارائه راهبردها
8-1- توصیف آماری یافتههای پرسشنامه
8-2- آزمون فرضیهها
8-2-1- فرضیه اول
8-2-2- فرضیه دوم.
8-3- ارائه راهبردها.
منابع و مأخذ
شامل 214 صفحه فایل word
نام محصول: تکلیف نشانه ی ب
درس: فارسی اول ابتدایی
فرمت: ورد 2010
حجم فایل: 314 کیلوبایت
شامل: 2 صفحه با تمرینات متنوع
مخاطبین: آموزگاران، اولیا و دانش آموزان پایه ی اول ابتدایی