فایل بصورت ورد (قابل ویرایش) و در 134 صفحه می باشد.
مقدمه
الف) بیان موضوع و انگیزه انتخاب آن
ب) سوالات
ج) فرضیات
د) سابقة پژوهش
ه) روش تحقیق
و) محدودیتها
ز ) خلاصه و چکیده
ح) عبارات اختصاری
بخش اول: دیه (تعاریف و مفاهیم و سابقه پیدایش)
فصل اول: تعریف دیه
مبحث اول: معنای لغوی دیه
مبحث دوم: معنای اصطلاحی دیه
گفتار اول: مفهوم فقهی دیه
گفتار دوم: مفهوم حقوقی دیه
گفتار سوم: مفهوم قانونی دیه
فصل دوم: سابقة پیدایش دیه
مبحث اول: سابقة پیدایش دیه درجهان
مبحث دوم: سابقة پیدایش دیه در اسلام
بخش دوم: حقوق جزای ایران
فصل اول: قبل از انقلاب اسلامی
مبحث اول: از آغاز تا انقلاب مشروطه
مبحث دوم: از انقلاب مشروطه تا پیروزی انقلاب اسلامی
فصل دوم: بعد از انقلاب اسلامی
مبحث اول: حاکمیت قانون راجع به مجازات اسلامی 1361
مبحث دوم: حاکمیت قانون مجازات اسلامی 1370
فصل اول: در قانون ایران
فصل دوم: کاربرد حقوقی دیه
مبحث اول: مجازات (جنبه کیفری) دیه
مبحث دوم: جبران خسارت
مبحث سوم: دیه از نظر سیاست کیفری ایران در حال حاضر
گفتار اول: قانونگذار
الف) مجازات مالی
ب) جبران خسارت
گفتار دوم: ماهیت ترکیبی (خاص) دیه
گفتار سوم: انعکاس ماهیت حقوقی دیه در آرای قضایی ایران
مبحث چهارم: خسارات زاید بر دیه
فصل سوم: مسئول پرداخت و مهلت پرداخت دیه
مبحث اول: جانی
مبحث دوم: ضمان عاقله
مبحث سوم: دولت (بیتالمال)
مبحث چهارم: مهلت پرداخت دیه
نتیجهگیری
پیشنهادات
فهرست منابع و مآخذ
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه28
فهرست مطالب موضوع : آفرینش
فهرست:
مقدمه:
آفرینش از دیدگاه قرآن
آفرینش از دیدگاه نهج البلاغه
آفرینش از دیدگاه فلسفی
آفرینش از دیدگاه بعد اجتماعی
آفرینش از دیدگاه زیست شناسی
آفرینش از دیدگاه تکاملی
آفرینش از دیدگاه قرآن و تکامل
آفرینش از دیدگاه باستان شناسی
نتیجه گیری
منابع
مقدمه:
آن خداوندی که در دل نور ایمان آفرید
در شب تاریـک بنگر مــاه تـابـان آفریـد
با ملائک گفت آن دم آدمی را سجده کن
حلوق لعنت از جهان از بهر شیطان آفرید
تیغ را بر حلق اسماعیل پیــغمـبر نـهاد
بعد از آن از بهر مؤمن عـید قـربان آفرید
حضرت داوود را آهـنگری داده به یاد
مور را ملک سخن از بهر سلیمـان آفریـد
آدم بیچاره را بنگر که بــهر گنــدمی
کرد بیرون از جنت پـیــر دهـقان آفــرید
آن که یوسف را از پدر کـرده جــدا
از برای مصر شورش هم به زندان آفرید
«سرآغاز دین،خداشناسی است؛باور داشتن او،و کمال باور داشتن خدا،شهادت به یگانگی اوست،و کمال توحید اخلاص،و کمال اخلاص،خدا را از صفات مخلوقات جدا کردن است.زیرا هر صفتی نشان می دهد که غیر از موصوف،و هر موصوفی گواه می دهد که غیر از صفت است،سپس کسی که خدا را با صفت مخلوقات تعریف کند او را به چیزی نزدیک کرده،و با نزدیک کردن خدا به چیزی،دو خدا مطرح شده،و با طرح شدن دو خدا،اجزائی برای او تصور نموده و با تصور اجزا برای خدا،او را نشناخته است.و کسی که خدا را نشناسد به سوی او اشاره می کند و هر کس به سوی خدا اشاره کند،او را محدود کرده،به شمارش آورد.و آن کس که بگوید«خدا در چیست؟»او را در چیز دیگری پنداشته است،و کسی که بپرسد«خدا بر روی چه چیزی قرار دارد؟»به تحقیق جایی را خالی از او
چکیده
در عصر حاضر پیشرفت سریع و همه جانبه در تجارت و فناوری همراه با فضای فشرده رقابتی، تغییرات سریع محیطی را رقم زده است. در چنین شرایطی سازمان ها به منظور دستیابی به سود بیشتر باید به بهبود کارایی و اثربخشی عملکرد خود بپردازند. در حالی که بسیاری از سازمان ها با حجم وسیعی از اطلاعات مواجه هستند برخورداری از اطلاعات دیگر یک مزیت نخواهد بود بلکه استفاده بهینه از این اطلاعات دغدغه بسیاری از آنهاست، به همین دلیل سیستم های اطلاعاتی به عنوان یک ابزار تعیین کننده در راستای منافع شرکت ها به کار گرفته می شوند. در دهه های اخیر سیستم یکپارچه سازمانو مدیریت ارتباط با مشتریان نقش اساسی در کسب و کارها را بازی می کنند. به همین خاطر توجه بسیاری از تحقیقات بر ERP، CRM و ارتباط بین آنها متمرکز شده است. اگر چه اکثر این مطالعات جنبه ی نرم افزاری این ارتباط را مورد توجه قرار داده اند، اما سیستم ERP چقدر به مدیریت ارتباط با مشتریان به عنوان یک استراتژی کمک می کند؟ چقدر به کارگیری این سیستم، که بسیار هزینه بر است، بر وفاداری مشتری که ضامن سود بلند مدت سازمان است، اثر دارد؟ در این پژوهش رویکرد جدیدی برای توضیح ارتباط بین ERP و CRM معرفی می شود؛ هدف اصلی تحقیق، ارزیابی اثر سیستم یکپارچه سازمان بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک فاکتورهای مدل RFM می باشد. متدلوژی تحقیق، روش تحلیل سلسله مراتبی است و ارزیابی به صورت مطالعه ی موردی در صنعت خودروسازی انجام گرفته است. نتایج به دست آمده از مطالعه ی موردی نشان می دهد، سیستم ERP بر مشتریانی که بیشترین ارزش مبادله با سازمان را دارند، بیشترین اثر را گذاشته است.
اهداف و سوالات تحقیق
هدف اصلی: هدف اصلی این پژوهش ارزیابی تاثیر به کارگیری سیستم ERP در عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس شاخص های مدل FRM در شرکت تامین قطعات ایران خودرو (ایساکو) می باشد.
اهداف فرعی: اهداف فرعی تحقیق عبارتند از:
هدف فرعی 1: تعیین اهمیت و اولویت خرده سیستم های ERP مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان نسبت به هم در اثرگذاری بر عملکرد CRM.
هدف فرعی 2: تعیین میزان و چگونگی اثر خرده سیستم های ERP مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان بر روی هر یک از شاخص های عملکردی CRM نسبت به هم
هدف فرعی 3: تعیین میزان و چگونگی اثرپذیری طبقات مختلف مشتریان وفادار از این خرده سیستم ها نسبت به هم بر اساس فاکتورهای مدل RFM در سازمان مورد مطالعه می باشد.
سوالات اصلی تحقیق:
در سازمان مورد مطالعه چگونه سیستم ERP از طریق خرده سیستم های مرتبط با CRM بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان اثرگذار است؟در سازمان مورد مطالعه اثر خرده سیستم های مذکور بر طبقات مشتریان وفادار بر اساس سه فاکتور مدل RFM به چه نحوی می باشد؟1-6 ساختار گزارش تحقیق
این تحقیق در پنج فصل به شرح زیر تنظیم شده است:
فصل اول، در این فصل تبیین موضوع، ضرورت انجام، اهداف و رند کلی تحقیق مد نظر قرار گرفته است.
فصل دوم: در این فصل به مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرداخته شده است.
فصل سوم: در این فصل به تشریح روش تحقیق و روش گردآوری اطلاعات پرداخته شده است.
فصل چهارم: در این فصل ضمن معرفی سازمان مورد مطالعه، طرح ریزی تحقیق انجام می شود و به حل مساله ی پژوهش از طریق روش تحلیل سلسله مراتبی پرداخته و در نهایت نتایج محاسبات، تجزیه و تحلیل و با کمک اطلاعات حاصل نتیجه گیری شده است.
فصل پنجم: در آخرین فصل از فصول پنچ گانه این تحقیق، پس از بیان نتایج حاصل و ارائه پیشنهادهایی بر اساس آنها، محدودیت های تحقیق عنوان شده است.
تعداد صفحات 132 word
پرسشنامه منظور بررسی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت
پرسشنامه بررسی اثر سیستم ERP بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان
فهرست مطالب
فصل اول- 1
کلیات تحقیق- 1
1-1 مقدمه 2
1-2 تبیین موضوع تحقیق- 3
1-3سابقه و ضرورت تحقیق- 3
1-4 اهداف و سوالات تحقیق- 9
1-5 مفروضات تحقیق- 10
1-6 ساختار گزارش تحقیق- 10
فصل دوم 11
پیشینه ی تحقیق- 11
2-1 مقدمه 12
2-2 مروری بر ادبیات تحقیق- 13
2-2-1 سیستم یکپارچه منابع سازمان (ERP)
2-2-1-1 منابع ERP- 16
2-2-1-3 اجزاء تشکیل دهنده ی ERP- 20
2-2-1-4 عوامل موفقیت و شکست ERP- 21
2-2-1-5 ERP و مهندسی مجدد فرآیندها (BRP)
2-2-1-6 یکپارچگی ERP با SCM و CRM (نسل جدید ERP)
2-2-1-7 شرکت های ارائه کننده ی سیستم های ERP- 31
2-2-2 مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
2-2-2-1 مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک تکنولوژی- 38
2-2-2-2 مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه استراتژیک-- 40
2-2-2-3 عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان- 40
2-2-2-4 مزایای مدیریت ارتباط با مشتریان- 42
2-2-2-5 CRM و وفاداری مشتریان- 43
2-2-3 مدل وفاداری RFM-
2-2-4 جمع بندی و تحلیل شکاف- 56
فصل سوم 65
روش تحقیق- 65
3-1 مقدمه 66
3-2 روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
3-2-1 استخراج وزن ها از ماتریس سازگار 70
3-2-2 استخراج وزن ها از ماتریس ناسازگار 70
3-3 نوع تحقیق و جامعه آماری آن- 72
3-4 روش تحقیق- 72
3-5 متغیرهای تحقیق- 74
3-6 روایی و پایایی- 75
3-6-1 روایی/اعتبار 75
3-6-2 پایایی- 75
فصل چهارم 78
طرح ریزی تحقیق و تحلیل نتایج- 78
4-1 مقدمه 79
4-2 معرفی سازمان مورد مطالعه 80
4-3 طرح ریزی تحقیق- 84
4-3-1 تشکیل درخت سلسله مراتبی تحقیق- 84
4-3-2 تشکیل ماتریس تصمیم و تعیین اهمیت (وزن) معیارها و زیرمعیارها 89
4-3-3 ترکیب ضریب اهمیت گزینه ها (ترکیب وزن ها) 97
4-4 یافته های تحقیق- 98
4-4-1 تبیین نتایج تحقیق و تحلیل آنها 99
4-4-2 نتیجه گیری- 104
فصل پنجم جمع بندی و ارایه پیشنهادات- 111
5-1 مقدمه 112
5-2 جمع بندی و ارائه ی پیشنهادات- 112
5-3 محدودیت های تحقیق- 114
منابع- 116
منابع فارسی- 116
منابع انگلیسی- 118
پیوست ها 120
پیوست 1- 120
پیوست 2- 122
پیوست 3- 123
Abstract 124
فهرست اشکال
شکل (2-1): مفهوم سیستم ERP. 16
شکل (2-2): منابع ERP. 18
شکل (2-3): اطلاعات ورودی به پایگاه داده ERP. 18
شکل (2-4): مدل یکپارچگی در نسل جدید ERP. 30
شکل (2-5): ارتباط بسته های سیستم.. 31
شکل (2-6): سهم بازار شرکت های ارائه کننده ی ERP. 34
شکل (2-7): مدلی پویا از رضایت مشتری.. 49
شکل (2-8): شش برداشت از مفهوم وفاداری.. 50
شکل (2-9): مدل شاخص رضایت مشتری اروپا 53
شکل (3-1): درخت سلسله مراتبی.. 68
شکل (3-2): مراحل تحقیق.. 74
شکل (4-1): درخت سلسله مراتبی تحقیق.. 88
شکل (4-6): اثر سیستم ERP در حوزه ی مدیریت ارتباط با مشتریان.. 105
شکل (4-7): اثر سیستم ERP بر عملکرد CRM در سازمان مورد مطالعه. 110
فهرست جداول
جدول (2-1): مطالعات پیشین.. 64
جدول (3-1): امتیازدهی به شاخص.... 69
جدول (3-2): جدول استاندارد شاخص R.I 71
جدول (4-1): وزن دهی به خرده سیستم های ERP. 89
جدول (4-4): وزن دهی اثر خرده سیستم مدیریت کیفیت بر شاخص های CRM... 90
جدول (4-5): امتیازات نمایندگی ها برای طبقه بندی آنها 92
جدول (4-6): خروجی اول نرم افزار SPSS. 93
جدول (4-7): میانگین هندسی امتیاز دهی مشتریان.. 94
جدول (4-8): خروجی دوم نرم افزار SPSS. 94
جدول (4-9): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. فروش – ک.د. پاسخگویی.. 95
جدول (4-10): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س.فروش- تصویر. 95
جدول (4-11): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. فروش –ک.د. محصولات... 95
جدول (4-12): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. لجستیک و ابنار- ک.د. پاسخگویی.. 95
جدول (4-13): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. لجستیک و انبار- تصویر. 96
جدول (4-14): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. لجستیک و انبار-ک.د. محصولات... 96
جدول (4-15): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. مدیریت کیفیت-ک.د. پاسخگویی.. 96
جدول (4-16): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. مدیریت کیفیت- تصویر سازمان.. 96
جدول (4-17): ماتریس تصمیم برای شاخه ی اثر خ.س. مدیریت کیفیت – ک.د. محصولات... 97
نمودار (4-2): درصد اثرگذاری خرده سیستم های ERP بر عملکرد CRM... 99
نمودار (4-2): درصد اثرگذاری خرده سیستم های ERP بر عملکرد CRM... 100
نمودار (4-3): اثرگذاری خرده سیستم ها بر شاخص های CRM... 101
نمودار (4-4): اثرگذاری خرده سیستم ها بر فاکتورهای RFM... 103
نمودار (4-5): میزان اثرپذیری فاکتورهای RFM نسبت به هم.. 103
آشنایی با مهارت همدلی
تقویت توانایی همدلی در دانش آموزآن
اهداف جزئی:
آشنایی با مهارت همدلی آشنایی با توانایی با ابراز همدردی آشنایی با ویژگی های شخصیتی مثبت و منفی دانش آموزان آشنایی با توانایی ها و یژگی های دوستان دانش آموز می آموزد که دیگران و خودش افرادی بی نظیر و خاص هستندشناخت ویژگی های فرد به دانش آموز کمک می کند نقاط ضعف خود را جبران و نقاط قوت خود را تقویت کنند.اهداف رفتاری:
دانش آموزان در پایان جلسه باید بتوانند:
مهارت همدلی را تعریف کننداز این مهارت چه چیزهایی یاد گرفتند این درس چه شناختی در فرد ایجاد کرده است و آن را توضیح دهنداز مهارت همدلی در چه مسائلی برای کمک به دوستان استفاده کنندچند نوع از ارتباطات و پیوندهای اجتماعی را نام ببریدبتوانند یک قصه در مورد مهارت همدلی بنویسند و آن را در کلاس قرائت کنند در مورد مهارت زندگی در کلاس با مثال صحبت کننددانش آموز باید بتواند با این مهارت به همکلاسی خود کمک کند.