عنوان پروژه : ایجاد و طراحی تولید سیستم کنترل الکترونیکی خودرو
شرح مختصر : این پروژه مربوط به درس صنایع کوچک رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی میباشد،صنایع کوچک به صنایعی که زیر 50 نفر پرسنل داشته باشد گفته می شود.این پروژه درطول 10 ماه کامل گشته و شامل تمام مراحل ایجاد و طراحی اولیه کارخانه به همراه جدول های هزینه ای، زمانی، سود وزیانی، روش و میزان تولید،مساحت و… میباشد.
فهرست :
در فصل اول این طرح به بررسی مقدار تقاضا، چه در گذشته و چه در آینده پرداخته میشود. از دیگر بحث هایی که در این فصل به ان پرداخته شده است مبحث طرح های نیمه تمام میباشد که اطلاع از طرح های نیمه تمام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که در اصل به دنبال شناخت رقبای آینده ی خود هستیم
فصل دوم مربوط به تجزیه و تحلیل فنی طرح میباشد که از مهمترین مباحث موجود در این طرح تعیین تعداد ماشین آلات مورد نیاز و همچنین تعیین نیروی کار کارخانه و نهایتا نمودارهای مربوطه است
فصل سوم مربوط به ارزیابی اقتصادی طرح میباشد که نهایتا به صورت سود و زیان و ترازنامه منجر میگردد
در فصل چهارم ارزیابی اقتصادی طرح مورد بررسی واقع میشود که در نهایت نسبت های مالی محاسبه میگردد
در فصل پنجم زمان بندی اجرای طرح مشخص میشود که حتی میتوان در این فصل از نمودار گانت نیز استفاده نمود
در فصل ششم توجه پذیری طرح است که مورد بررسی واقع میشود که چنانچه طرح توجیه پذیر نباشد چه اقداماتی نیاز است که انجام شود
فصل هفتم هم مربوط به منابعی است که در اجرای طرح از آنها کمک گرفته شده است
بخش اول: عمومی
محتویات بسته سوالات عمومی استخدامی بانک ها بشرح زیر است :
زبان و ادبیات فارسی
سوالات زبان و ادبیات فارسی آزمون جامع استخدامی
نمونه سوالات آزمونهای استخدامی-ادبیات فارسی
نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی بخش زبان و ادبیات فارسی
یک فایل پی دی اف حاوی 270 نمونه سوال به همراه پاسخنامه
الهیات و معارف اسلامی
جزوه الهیات و معارف اسلامی آزمون های استخدامی
یک فایل پی دی اف در 52 صفحه از نکات کلید مرتبط با الهیات و معارف اسلامی به صورت ساده و خلاصه که مختص آزمون های استخدامی گرداوری شده است، همانطور که گفته شد به طور متوسط بیش از 50% سوالات آزمون های استخدامی سازمان های دولتی را سوالات عمومی تشکیل می دهد، از این جهت مطالعه این فایل ها از اهمیت خاصی برخودار است، برای تسلط بر این بخش از سوالات عمومی توصیه می شود ابتدا این فایل را به دقت مطالعه کرده و سپس به سراغ تست زنی بروید
سوالات معارف اسلامی ویژه آزمونهای استخدامی
سوالات احکام و معارف اسلامی آزمونهای استخدامی
دانش قانونی، اجتماعی، سیاسی، تاریخی
نمونه سوالات علوم سیاسی و اجتماعی آزمونهای استخدامی
نمونه سوالات اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی آزمونهای استخدامی
ICDL
نمونه سوالات ICDL آزمونهای استخدامی
نمونه سوالات مهارت های هفتگانه آزمونهای استخدامی
نمونه سوالات استخدامی کامپیوتر
یک فایل پی دی اف حاوی 200 نمونه سوال به همراه پاسخنامه
هوش و استعداد سنجی
نمونه سوالات هوش و استعداد تحصیلی آزمون های استخدامی
یک فایل شامل 340 سوال به همراه پاسخنامه
سوالات هوش آزمون های استخدامی
یک فایل شامل 340 سوال به همراه پاسخنامه
زبان انگلیسی
سوالات زبان انگلیسی آزمون جامع استخدامی
یک فایل شامل 264 سوال به همراه پاسخنامه
سوالات آزمون استخدامی زبان انگلیسی
یک فایل شامل 200 سوال به همراه پاسخنامه
دانش کامپیوتر
نمونه سوالات استخدامی کامپیوتر
سوالات چهارگزینه ای دانش کامپیوتر ویژه آزمونهای استخدامی
آمار
سوالات چهار گزینه ای آمار ویژه آزمونهای استخدامی
سوالات ریاضی و آمار آزمون استخدامی
سوالات ریاضیات و آمار ویژه آزمونهای استخدامی
بخش دوم: جزوات و نمونه سوالات تخصصی استخدامی بانک ها
جزوه دانش علوم بانکی - ویژه آزمونهای استخدامی بانک
آزمونهای استخدامی بانکهای دولتی و خصوصی یک منبع اختصاصی ثابت دارند و آن چیزی نیست جز دانش علوم بانکی. دانش علوم بانکی به چندین موضوع مختلف قابل تقسیم و تطبیق می باشد ولی در کل به دانشی اطلاق میشود که موضوع آن بانکداری با تقسیم بندیهای داخلی و خارجی ( ارزی ) و موضوعات حول و حوش آن می باشد. سرفصل این کتاب عبارت است از :
پول و بانک
تاریخچه بانکداری در جهان و ایران
بانکداری بدون ربا
تحولات بانکداری در ایران در ۵۰ ساله اخیر
حسابداری بانکها و صندوقهای وابسته به آن شامل صندوقهای اجاره ای
انواع سپرده ها و مباحث مربوط به آن
چک و قانونهای مربوط به آن
اوراق مشارکت
وکالت نامه ها
حساب مرکز
حواله ها
اوراق و اسناد تجاری
اموال منقوله
نمونه سوالات دانش علوم بانکی - 600 سئوال مهم دانش علوم بانکی
در آزمون های استخدامی بانک ها معمولاً سوالاتی با عنوان دانش علوم بانکی وجود دارد. برای پاسخگویی به این سوالات می توانید این نمونه سوالات را دانلود نمایید و آمادگی خود را افزایش دهید.جزوه استخدامی بانک ها، چک ، قانون چک، بانکداری دولتی و غیردولتی
یک فایل فشرده تشکیل شده از چهار فایل پی دی اف شامل انواع چک، قانون چک، قانون پولی و بانکداری و بانک دولتی و غیر دولتی در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران می باشد
جزوه پول و بانک
یک فایل پی دی اف حاوی موضوعات تاریخچه بانکداری در جهان، تاریخچه بانکداری در ایران، اهداف و وظایف بانک ها، تحول بانکداری در ایران، اسلامی کردن بانک ها و... ، در بخش اول که در پایان هر بخش سوالات مرتبط با مطالب آن بخش طراحی شده است این فایل حاوی 256 صفحه و چندین فصل می باشد
جزوه بانکداری بین المللی
یک فایل پی دی اف حاوی مطالبی در زمنه بانکداری بین الملی به طور مفصل که برای پاسخگویی به سوالات فایل بعدی که حاوی سوالات استخدمی بانکداری می باشد، مطالعه این فایل موثر می باشد .
سوالات بانکداری آزمونهای استخدامی
حاوی 120 سوال چهار گزینه ای از استخدامی بانک های که برای پاسخگویی به سوالات این فایل توصیه می شود در ابتدا فایل اول را مطالعه کنید
بخش سوم: نمونه سوالات آزمون های بانک مهر ایران
سوالات تخصصی آزمون های استخدمی بانک ها
نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک مهر
یک فایل PDF دریافت می کنید که شامل 230 سوال است که در آزمون استخدام بانک مهر ایران آمده است:
- 25 سوال ادبیات فارسی + پاسخنامه
- 25 سوال معارف اسلامی + پاسخنامه
- 25 سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه
- 10 سوال تخصصی مشترک رشته های مدیریت (دولتی، بازرگانی، ضنعتی، مالی و بانکداری) + پاسخنامه
- 5 سوال ریاضی اختصاصی رشته بانکداری + پاسخنامه
- 45 سوال تخصصی رشته مدیریت + پاسخنامه
- 30 سوال تخصصی رشته حسابداری + پاسخنامه
- 30 سوال تخصصی رشته علوم اقتصادی + پاسخنامه
- 10 سوال تخخصصی رشته کامپیوتر + پاسخنامه
- 25 سوال تخخصصی رشته ریاضی و آمار + پاسخنامه
شما با مطالعه این سوالات گام بزرگی به سمت استخدام این بانک نزدیک شده و موقع آزمون چون با سوالات آشنا هستید، آسوده خاطر خواهید بود.
نمونه سوالات جدید آزمون استخدامی بانک ها
- 255 سوال کامپیوتر + پاسخنامه
- 200 سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه
- 293 سوال معارف اسلامی + پاسخنامه
- 330 سوال اطلاعات اجتماعی، تاریخی، سیاسی و قانونی + پاسخنامه
- 291 سوال زبان و ادبیات فارسی + پاسخنامه
- 298 سوال ریاضیات و آمار + پاسخ تشریحی
- 210 سوال هوش و استعداد تحصیلی + پاسخنامه
در این پست می توانید متن کامل این پایان نامه را با فرمت ورد word دانلود نمائید:
مقدمه
درجهان امروز که زندگی مدرن باعث افزایش وتنوع روابط فی مابین افراد گردیده وچهارچوب جدیدی را برای روابط افراد تعریف کرده است. حقوق اداری در جهت تنظیم این روابط خود را باشرائط تطبیق داده ونظامهای حقوق اداری خاص هریک از این گونه ارتباطات را به صورتی منسجم سامان داده است . آنچه دراین پژوهش مورد توجه قرارگرفته است ، مقررات حقوق اداری حاکم بر قراردادهای دولتی است که علاوه برآن که آثار فکری فراوان دارد حائز آثار عملی بی شمار است . بررسی این موضوع ازلحاظ جامعه شناسی حقوق اداری وتئوریهای تاریخ حقوق اداری ی آن [1] دید ومنظر تازه ای از این مبحث را روشن خواهد کرد . خلاصه آن که این موضوع ریشه دراین واقعیت دارد که نگاههای اندیشمندان وحقوق دانان در اثر گذشت وبسط تجربه های تاریخی به این مقوله معطوف گردید که کارکرد دولت از یک موجود حقوق اداری غیر مسؤل به یک موجود مسؤل جهت تأمین امنیت درمؤلفه های گوناگون آن واز یک دولت امنیتی جهت حفظ امنیت سیاسی واقتصادی (دولت – ژاندارم ) به یک دولت – رفاه تغییر یافته است . 1
وجود یک دولت رفاه مستلزم آن است که دولت تاحدودی خود به تأمین نیازها همّت بگمارد وپاره ای از اموری که عدم تصدی آن باعث خلل در ونظم وامنیت وآسایش آن جامعه می گردد را با اتکاء به قدرتی فائقه ناشی ازحاکمیت بردوش بگیرد . البته دراین قسمت بیشترین تأکید براین است که بخش خصوص ممکن است جهت جلب منفعت ، پاره ای ازامور را مورد توجه قرار ندهد واین عدم توجه باعث ضرر به حال مردم باشد. نیازهای از جمله آب ،برق ، گاز، تلفن ، خدمات جدید رایانه ای ، شرکت های هواپیمایی و… خود نمونه های بارزی ازاینگونه مواردمی باشند. آنچه گفته شد پیش در آمدی ذهنی جهت ورود به محتوای اصلی بحث بود واز این پس ما به مقدمات کلی تحقیق خواهیم پرداخت .
دربخش اول درمورد قرارداد وارکان شناسی آن درنظم حقوق اداری عمومی سخن خواهیم گفت .
دربخش دوم که بخش اصلی ومحور اتکاء تحقیق است از مقررات راجع به قراردادهای اداری و مباحث پیرامون آن از جنبه مصونیت سخن خواهدرفت .
رویه دولت ها ، آرای دیوان ونظرات حقوق اداری دانان وموسسات معتبرحقوق اداری درقسمت تعیین قانون حاکم برقراردادهای دولتی وانواع روشهای آن ، مورد توجه قرارخواهد گرفت .
سپس به مسائل پیرامون مقررات حقوق اداری دراین ارتباط پرداخته خواهد شد وبه تعدادی از اصول آن چه در مرحله ایجاد وثبات وچه درمرحله نقض مورد توجه واقع خواهد گردید . دراین بخش هریک از منابع اصل حقوق اداری که معاهدات ، عرف واصول کلی حقوق اداری می باشند مورد توجه قرار گرفته است وتأکید خاص بر اصول کلی حقوق اداری درشکل گیری وچهارچوب این گونه قراردادشده است .
سپس انواع نظامهای حقوق اداری ی که قابلیت مراجعه به عنوان قانون حاکم را دارند معرفی شده و درمورد ویژگی هر یک بحث ونقدونظرصورت گرفته است .
درآخر نیز نتیجه گیری از مبحث که نتیجه مباحث را گردآوری وبه صورت خلاصه عنوان گردیده است. لازم بذکر است که این تحقیق علاوه برجنبه وآثار بین المللی تا حدود زیادی حائز مباحث داخلی بویژه مباحث حقوق اداری اداری ، اساسی ومدنی است ودراین پژوهش علاوه بر منابع بین المللی ازمنابع حقوق اداری داخلی نیز جهت تهیه مطالب استفاده گردیده است .
فرضیه :
در این مقاله فرضیه مورد بررسی قوانین حقوق اداری و مراحل اجرای آن میباشد.
انواع قرارداد
شرط اول : صلاحیت طرفین معامله :
دراین مبحث باید گفت که منظور از صلاحیت دراین عنوان صلاحیت انعقاد قرارداداست.دریک قرارداددولتی همانگونه که قبلاً ذکرشدطرفین دولت وشخص حقوق اداری خصوصی است .
درباب شخص حقوق اداری خصوصی چون بیشتر مربوط به حقوق اداری خصوصی وحقوق اداری بین الملل است بحثی به میان نمی آوریم اما درباب دولت باید به این نکته اشاره شود که منظورازدولت قدرت حاکم است که از یک طرف برطبق ضوابط حقوق اداری بین الملل 1 به رسمیت شناخته شده باشد ودر نتیجه شورشیان ازعداددولت خارج می گردند وثانیادر باب اینکه مقامات صلاحیتدار برای انعقاد قرارداد دولتی چه کسانی هستندبایدگفت که مقامات دولتی صالح جهت انعقادقراردادهامعمولا باتوجه به حقوق اداری اداری وروال مدیریتی هر کشور تعیین می گردند که به طور معمول بالاترین مقام دستگاه مربوطه است وبنابراین علاوه برمحتوای خود عقد ها صلاحیت افراد از لحاظ مطابقت با سیستم اداری کشور نیز مورد توجه است .
شرط دوم : قصد انشاء: معمولاً قرارداد های دولتی به صورت مناقصه یا مزایده برگزارمی گردندوهریک ازآنها قصداولیه خودرامبنی برشرکت درپروژه هاواینکه به صورت یکی از طرفین قرارداد دولتی در آید ابرازمی کند.
شرط سوم : رعایت شرایط شکلی : در قرارداد های دولتی چنانچه درمبحث پیش گفته عنوان گردید قرارداد های دولتی معمولاً به صورت مزایده یا مناقصه برگزار می گردند وطبق قانون محاسبات دارای شرایط شکلی هستند وچنانچه این شرایط شکلی رعایت نگردد منجر به ابطال قرارداد میشود . ابطال قرارداد دولتی ضمانت اجرای عدم تبانی وجلوگیری از فساد در این قراردادهاست . درایران مسائل پیرامون مزایده ومناقصه درقانون محاسبات مصوب18/ 6/1366 لحاظ گردیده است .
شرط چهارم : معلوم بودن موضوع عقد : این شرط از شرایط مهم ودرعین حال چالش برانگیر هم درحقوق اداری خصوصی وهم درحقوق اداری عمومی است . درحقوق اداری عمومی معمولاً باتوجه به همان ذات اقتدارگرایی که گفته شد درست جهت جلوگیری از بهم خوردن قرارداد ها شرطی را می گنجاند که بتواند میزان تعهدات را تاحدودی که خواست کم یا زیاد کند 1 که البته از میزان یک چهارم کل قراردادمطابق بند2ماده 10 آیین نامه معاملات فراتر نخواهدرفت.
شرط پنجم :قابلیت تملیک: معمولاً آنچه که دولت تحت یک قرارداد دولتی به آن متعهد می گردد جزء اموال عمومی است 2 (اموال بلاصاحب ، انفال ،منابع طبیعی ، معادن و… ) تملک آنها توسط شخص خصوصی به موجب اصل45قانون اساسی منوع است است . دریک قرارداد دولتی، شخص خصوصی طرف دولت تنها به راهبری ، مدیریت برمنابع و تأمین نیازها در حدود قرارداد می پردازد واموال که مورد قرارداد قرارمی گیرند معمولاً قابلیت خرید وفروش ندارند .
(ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
متن کامل را می توانید دانلود نمائید
چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه)
ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه
همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند
موجود است
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه8
به نام خدا
تربیت بدنی
آموزش درباره ساختار فیزیکی و پیشرفت بدن (بهبود بدن)، کارکرد فیزیکی و مکانیکی و استفاده بهینه (موثرترین) استفاده از آن است. این راه حل وقتی شروع میشود که کودک (نوزاد) الگوهای اساسی حرکت (تحرک) را یاد میگیرد که محرک (انگیزه) را برای بهبود (پیشرفت) بدن فراهم میآورد. بعداً در طفولیت با ظهور (پیشرفت) الگوهای حرکتی پیچیدهتر که منجر به بدست آوردن مهارتهای ورزش (قهرمانی) میشود، ادامه مییابد. مرحله نهایی این مراحل شامل آموزش عادات مثبت است که به نگهداری (حفظ) سطح فعالیت (تحرک) مساعد کمک خواهد کرد که موجب سلامتی و آمادگی در طول زندگی است.
برای نائل شدن به این هدف، لازم است که سطح فعالیت فیزیکی مخصوص (مقتضی) برای افراد حفظ شود. برای یافتن (فهمیدن) این سطح، مهم است که یک نفر فیزیک بدن خودش را بداند تا درباره ارتباط (رابطه) فعالیت فیزیکی و سلامتی آشنا شود (مطلع گردد) و سپس این دانش را (شناخت) برای ایجاد زندگی که کیفیت زندگی مساعد را فراهم خواهد آورد، بکار گیرد.
برنامههای تربیتبدنی
تربیتبدنی شروع میشود به محض اینکه کودک جستجوی محیط را آغاز میکند (به جستجوی محیط میپردازد) و یاد میگیرد با آن مواجه شود تا نیازهای فیزیکی و روانی خود را برآورد کند (راضی کند، ارضاء شود). بسیاری از تحقیقات اشاره میکنند (اذعان میکنند) که توسعه نرمال، چه چیزی باید باشد و چه نوع رفتاری در کمک به آنها موثرترین است که این میزان پیشرفت بدست نمیآید.
تربیتبدنی در مدارس ابتدایی، به ارزیابی حرکات اساسی تاکید میکند. آن شامل نمودار فعالیتها (نرمشها) برای بهبود (پیشرفت) هماهنگی فیزیکی و پیشرفت (بهبود) است. برنامهها طوری طرحریزی شدهاند که به هر بچه اجازه میدهد انفرادی پیشرفت کند و ماکزیمم (بیشترین) فعالیت (تحرک) را فراهم آورد که حرکات و خلاقیت را خواهد پروراند. ورزشهای موزون و بازیهای (مسابقه) غیررسمی یک
در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :
مقدمه :
در زمانی که روان شناسان به اهمیت دوران نخستین کودکی از نظر رشد پی می بردند . علمای تعلیم و تربیت به یقین دریافتند که اثرات منفی آموزش تحمیلی بسته و یکنواخت در مدارس در حدی است که استعدادها و قدرتها را از بین می برد . نقش مدرسه به هیچچ وجه این نیست که نوارهای ضبط صوت تولید کند . بلکه بزرگترین وظیفه آن پرورش و توسعه قدرت تفکر و خلاقیت و تواناییهای و مهارتها یادگیری در انسان است .
کدک آنچه را بدان رغبت و شوق فهیمدن دارد و واقعاً یاد می گیرد . و جزء وجودی خود می کند . تنها این آموخته ها در رشد ذهنی و عاطفی و پرورش او موثر هستند . کودک آنچه را عمل و فعالیت شخصی می آموزد و درک می کند و یاد می گیرد و جز وجودی خود می کند . تنها این آموخته ها در رشد ذهنی و پرورش او موثر هستند . آموزش هرگز یک جنبه ندارد ،بلکه همواره جنبه عقلانی ، عاطفی ، اجتماعی و جسمی تواماً عمل می کنند . هر قدر محیط و نمای کودک متعادلتر ، آگاهانه تر ، غنی و در جهت شکوفایی کامل او باشد . هوش کودک بیشتر و خلق و خوی او متعادلتر است بحرانهای کودک در مراحل مختلف رشد خفیف ترند .
1- عنوان نام پروژه: پروژه کارآفرینی
2- محل اجرایی پروژه کارآموزی:
مهد کودک و پیش دبستانی ترنم
در تاریخ 3/7 وارد مهد کودک ترنم شدم بعد از معرفی خودم به مدیر مهد وارد کلاس آمادگی (1) شدم و شروع به کار کردن که کارها شامل این موارد می شد.
چون بچه ها در روزهای اول کتاب کار نداشتند خمیربازی می کردند، بچه ها را به همراه مربی به حیاط می بردم و با هم شعر می خواندیم و بازی می کردیم.
روز بعد مربی آمادگی (2) حضور نداشت و من به این کلاس رفتم و با بچه ها بازی یخ شو، آب شو را بازی کردیم و خیلی خوششان آمد. برای آنها کتاب قصة شنگول و منگول را همراه با تقلید صدا خواندم و از جمله کارهایی را که کردم دادن کتاب رنگ آمیزی و شیوه رنگ آمیزی را به آنها آموزش دادم.
برای عید سعید فطر به همراه مربی کاردستی درست کردم. دادن دفتر کار (شطرنجی) به بچه ها که از قبل شکل فصل پائیز را کشیده بودیم بچه ها انگشتانشان را به گواش آغشته کردند و به جای هر برگ انگشت شان را فشار دادند. با هم به صورت گروهی و فردی در مورد فصل پائیز شعر کار کردیم.
با بچه ها برای دیدن به سالن تلویزیون می رفتیم با توجه به میل بچه ها با هم به حیاط رفتیم و بازی گرگم به هوا را بازی کردیم. نقاشی کردن لباس های پائیزی و آموزش علامت استاندارد. تدریس در مورد کوچه، خیابان انجام شد که من در مورد اینکه چگونه از خیابان گذر کنند، یا خیابان چه جور جایی است. در مورد چراغ راهنمایی توضیح دادم و اینکه چه موقع رنگها تغییر کرد از خیابان گذر کنیم و اینکه باید به پلیسی که در خیابان هست احترام بگذاریم.
این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : 6