دانلودطرح توجیهی تولید شمع با شعله های رنگی

 

 

 

 

 

 

 

فایل ورد "قابل ویرایش واماده پرینت"تعداد صفحه:9

 

مقدمه

در زمان قدیم مردم از سوزاندن فتیله پنبه­ای (روغن دان) جهت روشنایی استفاده می­کردند. ولی ساخت شمع از زمان جنگ جهانی دوم شروع شد و  بدنبال آن در هر شهر و روستا از شمع استفاده می­کنند. شاید عجیب به نظر برسد که بگوییم با ارزانی برق، هنوز صنعت شمع سازی به حیات خود ادامه می­دهد. که البته این ادامه حیات بیشتر مربوط به استفاده فانتیزی این محصول در اماکن، مجالس، رستورانها، کافی شاپها، جشنها و ... است. در حال حاضر این صنعت به یک صنعت سودآور خانگی تبدیل شده و هزاران نفر در سراسر جهان، با ابتکارات جالبی که در ساخت شمع بکار می­برند، امرار معاش می­کنند.

بررسی جایگاه صنعتی

با توجه به سرمایه گذاری ثابت خیلی کم و سود زیاد این صنعت و همچنین با توجه به فروش زیاد شمع، جاذبه­های این صنعت بدلیل تلفیق با هنر و زیبایی، روز به روز در حال افزایش است. بطور کلی شمعها توسط واحدهای کوچک و حتی خانگی با ظرفیتهای کم تولید می­شوند. در صورت توسعه و افزایش کیفیت در بسته بندی، می­توانند از نقطه نظر صادرات نیز بسیار سود آور باشند.

کاربرد و موارد مصرف

شمع­ها را جهت فروش بیشتر می­توان در اندازه­ها، رنگ­ها، طراحی­های گوناگون و حتی با شعله­های رنگی متفاوت تولید نمود. شمع­ها بدلیل جلوه خاصی که دارند، اهمیت زیادی در برگزاری مراسم خاص دارند.



خرید و دانلود دانلودطرح توجیهی تولید شمع با شعله های رنگی


دانلود تحقیق تاریخچه عکس های هوایی یا فتوگرامتری

دانلود تحقیق تاریخچه عکس های هوایی یا فتوگرامتری

 به پیدایش علم عکاسی و صنعت هوا نوردی باز می گردد. اولین گزارش کتبی اختراع عکاسی به آکادمی علوم فرانسه در سال 1839 مربوط می شود اولین گزارش قطعی پرواز به 17 دسامبر 1903 به وسیله برادران رایت نسبت داده
می شود اولین عکس های هوایی که توسط بالن گرفته شده به سال 1858 در فرانسه ، 1860 در آمریکا و 1886 در شوروی سابق مربوط می شود.

تاریخچه عکس های هوایی در ایران: ظاهراً اولین پروژه عکس برداری از سال 1334- 1336 با مقیاس  که به عکس های  مرسوم است صورت گرفت اولین عکس های هوایی تهران به مقیاس  در سال 1335 تهیه گردید. عکس برداری هوایی دیگری با مقیاس  در سال 1334 شروع گردید که ظرف 10 سال این عملیات ادامه داشت مراجع رسمی و دارای کشور در ارتباط با عکس های هوایی شامل سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و سازمان نقشه برداری کل کشور می باشد.

سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح ــــــــــــــ     تهران – خ شریعتی – سرمعلم

سازمان نقشه برداری کل کشور ــــــــــــــ تهران میدان آزادی – خ معراج - سازمان هواشناسی و زمین شناسی

موارد استفاده از عکس های هوایی : 1- تهیه نقشه کاربری زمین ( جغرافیا ، منابع طبیعی )  2- کاربرد نظامی  3- برنامه ریزی شهری و روستایی ( شهرسازی)  4- زمین شناسی و معدن  5- محیط زیست 6- راه و ترابری  7- جامع شناسی  8- باستان شناسی  9- تعیین حدود املاک ( مسائل قضایی و دعوایی زمین)

ویژگی های دوربین:

اولین ویژگی این است که دوربین ها از حداقل بی نظمی در پخش نور بر خودار می باشند.تمرکز نور در مرکز عکس صورت می گیرد.

3- دقت در اندازه گیری فاصله کانونی با 1% میلی متر ()

4- توانایی صاف یا تسطیح نمودن یا پهن نگه داشتن فیلم ضمن عکس برداری

دوربین هایی که برای پردازش خیلی بالا استفاده می شوند دارای فاصله کانونی تا 150 سانتی متر است که برای دریافت عکس هایی با مقایس بزرگ ساخته شده اند بنابراین اجسام بسیار کوچک را در سطح زمین می توانند شناسایی کنند عکس برداری در ارتفاع پرواز کم با سرعت بسیار زیاد نیز همراه است فیلم در دوربین به طور پیوسته حرکت می کند دوربین شامل بدنه و قسمت محرکه بوده که با دست یا برق کار می کند دارای عدسی و فیلتر عدسی است که عدسی می تواند ساده و یا چند قطعه ای باشد دوربین ها دارای پلک و دیافراگم است که تنظیم مقدار و زمان نور را منعکس می کند مخزن فیلم با دو قرقره اصلی که فیلم با طول های متنوع که به طور متوسط 76 متر با گنجایش 270 قطعه  و فیلم و یا طول 120 متر وجود دارد.

نقطه نودال عدسی:

نقطه ای است بر روی محور اپتیک یا نورانی عدسی که شعاع های ورودی به سیستم عدسی پس از عبور از نودال اول یا اصطلاحاً جلویی دوربین از نودال دوم مرسوم به نودال عقب و به موازات خط ورود از عدسی خارج می شود.

شامل 29 صفحه فایل word قابل ویرایش



خرید و دانلود دانلود تحقیق تاریخچه عکس های هوایی یا فتوگرامتری


دانلود مقاله درباره Cool disk v2

دانلود مقاله درباره Cool disk v2

قسمت های برجسته و ترکیبات (features) :

Cool disk v2 برای کامپیوترهای جیبی و رومیزی یک وسیله ذخیره سازی می باشد. آن در درگاه usb برای انتقال داده ها با ظرفیت ذخیره سازی بالا ، اندازه کوچک و قابل حمل و ترکیبات secure اضافی استفتده می شود . با ویندوزهای xp / 2000 / me / 98 se / 98  و سیستم عامل رایانه های مکینتانش و linux سازگار است .

تامین محافظت بوسیله کلمه عبور

نیاز به منبع برق خارجی ندارد .با این سخت افزار به محض اتصال به درگاه USB می توان کار کرد .نصب و راه اندازی آن آسان است .فشرده شده است و اطلاعات را با فن نوری ذخیره و بازیابی می کند و دارای ظرفیت بالایی است .ویندوزهای xp / 2000 / me / 98 se / 98 و سیستم عامل رایانه های مکینتانس آنرا تحت حمایت قرار می دهند .با کلید محافظ در برابر نوشتن LED روی توان آن دلالت دارد و آنرا پردازش می کند .

نیازمندی های سیستم :

نیازمندی های سخت افزار :

سازگار با رایانه های IBM یا کامپیوترهای جیبی با گذر گاه پیاپی جهانی ( USB نسخه 1.1 یا 1.0 )

نیازمندی های سیستم عامل :

ویندوز xp / 2000 / me / 98 se / 98   و سیستم عامل رایانه های مکینتانش و لینوکس .

نصب درایور :

برنامه نصب برای ویندوزهای 98 se / 98  :

دو شاخه cool disk v2 را در پریز قرار ندهید .

دیسک را در درایو CD قرار دهید و « x : \ win 98 \ setup . exe » را اجرا کنید .( حرف x به موقعیت درایو فلاپی بر می گردد .)

« start » را کلیک کنید .

دو شاخه cool disk v2  را در داخل درگاه USB  قرار دهید و درایو آن به طور اتوماتیک نصب خواهد شد .

سپس در « my computer » آیکون جدیدی به نام « Removable disk » پیدا خواهید کرد . که این موقعیت cool disk v2 » را به شما نشان می دهد .

شامل 11 صفحه فایل word قابل ویرایش



خرید و دانلود دانلود مقاله درباره Cool disk v2


تحقیق در مورد درآمدی بر چگونگی جایگزینی روش‌های نوین آموزشی به جای روش‌های سنتی

تحقیق در مورد درآمدی بر چگونگی جایگزینی روش‌های نوین آموزشی به جای روش‌های سنتی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه43

چکیده
در این مقاله سعی شده است که علل تداوم تدریس به صورت سنتی و معلم محوری بررسی گردیده و همچنین روشهای نوینی جهت جایگزینی آنها ارائه گردد . در این مقاله مواردی نظیر :
الف) تأثیر برنامه و ساخت نظام آموزشی.
در بررسی ساختار نظام آموزشی هر کشور دو نظام کاملاً متمایز وجود دارد:
" نظام متکی بر اصالت مواد درسی
"نظام متکی بر رشد همه جانبه فرد.
با بررسی ویژگیهای این دو نظام معلوم می شود که نظام آموزشی کشور، نظام متکی بر اصالت مواد درسی است و از دیدگاه متخصصین علوم تربیتی نتیجه چنین نظامی الزاماً این است که معلمان ابتکار و آزادی عمل ندارند و نمی توانند به روشهای فعال آموزشی بپردازند.
ب ) عدم آشنایی معلمان با روشهای نوین آموزشی.
"اطلاعات پراکنده و محدود معلمان از روشهای فعال آموزشی
"عدم آگاهی معلمان از چگونگی سازماندهی کلاس و مدیریت زمان
" نبودن هیچ دوره آموزشی برای دبیرانی که علاقه مند به تغییر در شیوه های آموزشی خود هستند
مورد بحث قرار گرفته است .
در واقع در این مقاله سعی برآن شده تا روشهای متفاوت آموزشی ، روشهای نوین و پویای رفتاری و آموزشی ، ست مطالب



خرید و دانلود تحقیق در مورد درآمدی بر چگونگی جایگزینی روش‌های نوین آموزشی به جای روش‌های سنتی


پرسشنامه شایسته سالاری

پرسشنامه استاندارد شایسته سالاری مصلحی(1391) که شامل 51گویه و هشت مولفه مهارت های ارتباطی، تصمیم گیری،تشویق و نوآوری و تغییر،ارتباطات کاری،مهارت های رهبری ،مهارت های حرفه ای ، به کارگیری قابلیت های مثبت خود و دیگران،توسعه فعالیت های تیمی می باشد.



خرید و دانلود پرسشنامه شایسته سالاری