دانلود برنامه کامل و جامع پرژه مهر سال96-95

دانلود برنامه کامل و جامع پرژه مهر سال96-95

                       باسمه تعالی

پرژه مهردبستان...............سال96-95  

فهرست(این برنامه شامل دو فایل ورد می باشد که فایل اول یک تقویم اجرایی جدید و زیبا از پرژه مهر بصورت ورد در 5 صفحهو فایل دوم شامل موارد زیر می باشد)

1-جلسه اولیه پرژه مهر با حضور کلیه کادر اموزشگاه و مفاد جلسه

2-تقسیم وظایف درجهت پیشبرد کارها

3-صدور ابلاغ برای اعضای ستاد

4-چارت سازمانی از ستاد پرژه مهر

5-تعریف گسترده از پرژه مهر و لیست کردن 15 اقدام مهم از کتب تا تعمیرات اموزشگاه(انجام تا پایان شهریور)

6-برنامه دوم، تدوین برنامه سالانه مدیر جهت کیفیت بخشی به وضعیت تربیتی واموزشی دانش اموزان(شامل33 اقدام)

6-نمونه صورت جلسه جهت امادگی بازدید بازرسان اداره از انجام پرژه در اموزشگاه

7-ارائه جدول کامل شده برنامه های فیزیکی اموزشی و پرورشی و مالی به عنوان برنامه پیشنهادی ستاد

8-گزارش و اطلاعیه برگزاری جشن شکوفه ها

9-گزارش نواخته شدن زنگ بازگشایی و مقاومت

10- اماده سازی و ارسال گزارش های تصویری و مکتوب به اموزش و پرورش

 

هرکدوم از ایتم ها و شماره های این پرژه شامل چندین برگ هستش که یک نمونه کار زیبا و متفاوت رو براتون گذاشتم



خرید و دانلود دانلود برنامه کامل و جامع پرژه مهر سال96-95


درود مستندات مدون ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی به شکل فایل WORD

درود مستندات مدون با عنوان: نقدر کتب دوره ابتدایی برای ارتقاء شغلی از خبره به عالی

فرم کلی همراه با فرم مستندات

ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی

ف

فرم خلاصه اطلاعات مربوط به کارمندان و مستند سازی <<ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی>>.. 5

 

<<ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی>>             <<فرم شماره: 2>>. 6

 

نقد و بررسی درس املاء و انشاء. 8

 

مقدمه. 8

 

الف- بعد آموزشی.. 9

 

ب-   بعد آزمونی.. 9

 

اهمیت املا: 9

 

لزوم املا: 9

 

چند اصل کلی در تعلیم درس املا: 10

 

جایگاه درس املا: 11

 

اصول و مبانی املاء. 11

 

نکات برجسته روش آموزش املای فارسی : 12

 

عمده‌ترین مشکل املایی دانش‌آموزان.. 13

 

ب. ضعف در حافظه‌ی دیداری: 14

 

ج. ضعف در تمیز دیداری.. 14

 

د. حساسیت شنوایی.. 14

 

ه. عدم دقت و توجه. 15

 

علل اشتباه نویسی در دندانه: 15

 

الگوی برنامه درسی املا: 17

 

1- انتخاب متن املا و نوشتن آن روی تخته‌ی کلاس و خواندن آن توسط دانش‌آموزان. 17

 

2- پاک کردن متن از تخته و قرائت آن توسط معلم و نوشتن آن توسط دانش‌آموزان. 17

 

3- تصحیح املا به صورت گروهی«توسط خود دانش‌آموزان». 18

 

4- استخراج فهرست خطاهای دیکته‌ای.. 18

 

5- تمرین، توضیح و آموزش بر مبنای عمده‌ترین غلط‌های املایی.. 18

 

راههای پیشنهادی برای تقویت املایی دانش آموزان ضعیف.. 19

 

دلایل ضعف انشا: 21

 

پیشنهادی برای تقویت و پربار سازی زنگ انشا: 22

 

داستان: 22

 

تلفیق درس هنر و انشا. 23

 

تمرینهایی جهت تقویت جمله نویسی و انشاء. 24

 

نقد و بررسی درس ریاضی.. 26

 

توصیف وضعیت موجود: 26

 

گردآوری اطلاعات (شواهد 1): 27

 

خلاصه یافته های اولیه: 27

 

نکاتی چند در باره آموزش ریاضی: 28

 

راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی: 30

 

چگونگی اجرای راه های جدید: 30

 

گردآوری اطلاعات ( شواهد2 ): 31

 

نتایج: 31

 

نتیجه گیری: 32

 

نقد و بررسی درس هدیه های آسمان.. 33

 

1-  مقدمه. 33

 

الف) محتوا چیست ؟. 33

 

ب) نقش محتوا در برنامه های جدید: 33

 

ج) نقش محیط: 34

 

د) نقش ارزیابی : 34

 

- شیوه ی نمره گذاری : 34

 

2- نحوه ی ارائه مطا لب دینی : 35

 

الف) مفاهیم تصاویر : 36

 

ب) پرسش ها : 36

 

ج) تکالیف : 37

 

نقد و بررسی درس بخوانیم وبنویسیم. 41

 

مقدمه. 42

 

بیان مسئله. 43

 

سؤالهای پژوهش... 44

 

روش پــژوهش... 45

 

جامعه و نمونه آماری.. 45

 

ابـزار اندازه گیـری.. 45

 

روایی و پایائی پرسـشنامه. 46

 

شیوه اجرا و مراحل انجام پژوهش... 46

 

یافته‌های پژوهش... 47

 

پیشنهادهای عملی جهت کار بست یافته ها 57

 

منابع فارسی.. 60

 

منابع لاتین.. 61

 



خرید و دانلود درود مستندات مدون ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی به شکل فایل WORD


مقاله باورهای مذهبی در شعر ( معاصر )

مقاله باورهای مذهبی در شعر ( معاصر )


لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:17

یکی از ویژگی های بارز شعر امروز ، استفاده از پشتوانه ی فرهنگی و مذهبی در شعر است ، که نشان دهنده ی تفکر و اندیشه ی شاعر می باشد . اگر چه باورهای مذهبی در شعر ، سابقه ی طولانی دارد و از آغاز سرایش شعر فارسی، بویژه در شعر شاعران بزرگ و صاحب سبکی همچون کسایی مروزی ، مولانا جلال الدین محمد بلخی ، حافظ شیرازی و محتشم کاشانی  و دیگران یافت می شود ، اما این مسئله در شعر شاعران بعد از انقلاب ارزش و اعتبار دیگری دارد ؛ و به کارگیری از عناصر فرهنگی ، اسلامی و ملی در شعر ، از نظر جامعه شناختی نیزط ارزش خاصی به شعر می دهد ، و بر این اساس می توان گفت (( شعر امروز نتنها بی ریشه نیست ، بلکه ریشه در اعماق فرهنگ و اجتماع ، و در مفهوم پیشرفته اش ، ریشه در خرده فرهنگ ترقی خواه نواندیش دارد ؛ و اگر شاعری از موضوع لاقیدی ، با اشعاری نامفهوم که از بار فرهنگی خلاق و پویا بی بهره است ، با زبانی غیر از زبان خود مردم با آنان سخن گوید ، باید تلخی این مکافات را بپذیرد که گفته و خواسته اش شنونده و اجابت کننده ای نداشته باشد .))

فهرست

 باورهای مذهبی در شعرمعاصر

 

 



خرید و دانلود مقاله باورهای مذهبی در شعر ( معاصر )


دانلود مقاله ،سمینار و پروژه مهندسی با موضوع "اصول سنتز نانوذرات به روش فرآیندهای سنتز هم‌رسوبی شیمیایی" به فرمت word

دانلود مقاله ،سمینار و پروژه مهندسی با موضوع

به نام یکتا خالق بی همتا

دانلود مقاله ،سمینار و پروژه کامل مهندسی با موضوع "اصول سنتز نانوذرات به روش فرآیندهای سنتز هم‌رسوبی شیمیایی " با فرمت WORD

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحات :  36 صفحه 

کاربرد فایل :تهیه و ارائه مقالات جهت همایش ها و سمینارهای علمی،ارائه سمینار کارشناسی ارشد، تهیه پروپوزال، پروژه پایانی دوره کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد ،تهیه گزارش کارآموزی ،پایان نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد،تهیه گزارش کار آزمایشگاه، پروژه، طرح پژوهشی دانشگاهی ، تحقیق ، مقاله نویسی ، تحقیقات کلاسی دانشجویی ،کافی نت ها

رشته های مورد نیاز : مهندسی مواد، مهندسی متالورژی، مهندسی مکانیک،مهندسی شیمی،مهندسی پلیمر،نانو مواد،،مهندسی سرامیک،جوشکاری،مهندسی شیمی، صنایع شیمیایی،مهندسی معدن،مهندسی نفت،مهندسی بازرسی جوش ،مهندسی ساخت و تولید ، مهندسی برق ، مهندسی الکترونیک ،مهندسی برق قدرت ، کنترل ، مهندسی پزشکی ،  ، مهندسی عمران و سایر رشته های فنی و مهندسی که به مباحث مهندسی اصول سنتز نانوذرات به روش فرآیندهای سنتز هم‌رسوبی شیمیایی  نیاز دارند

خلاصه و سر فصل مطالب ارائه شده در این فایل ورد با موضوع اصول سنتز نانوذرات به روش فرآیندهای سنتز هم‌رسوبی شیمیایی به فرمت word :

ارائه دهنده :

mypro.sellfile.ir

اصول سنتز نانوذرات به روش فرآیندهای سنتز هم‌رسوبی شیمیایی

سنتز شیمیایی نانوذرات در برگیرنده روش‌های ترسیب محصول از محلولی حاوی پیش ‌ماده‌هاست. ترسیب محصول (و به صورت ویژه فرآیندهای سنتز هم‌رسوبی) بر پایه واکنش‌های رسوبی (جانشینی)، اکسایش-کاهش، گرماکافت، آب‌کافت،بسپارش وتراکم اتفاق می‌افتد. این واکنش ‌ها به‌صورت مختصر در این مقاله معرفی‌شده اند.

1- مقدمه‌:

در بسیاری از سنتزهای نانو ، هدف تهیه نانوذرات تک‌پخش (Monodisperse) است. همچنین یک روند سنتز زمانی ارزشمند است که تغییرات در اندازه (Size Variation) ذرات محصول کمتر از 5% باشد. نانوذراتی که گستره اندازه (Size Distribution) محدود دارند، خصوصیات همگن و ویژه‌ای را از خود نشان می‌دهند. تنها چنین نانوساختارهایی این قابلیت را دارند که به طور گسترده در محصولات صنعتی به کار روند. از این رو ارائه روش های سنتز نانومواد در مقیاس بالا (Large Scale) که منجر به تولید ذرات تک‌پخش و همگن می‌شوند بسیار قابل توجه است.

به طور کلی سنتزهای شیمیایی روش‌هایی را در بر می‌گیرند که شامل رسوب‌گیری (Precipitation) از فاز مایع (یا محلول) است. این روش‌ها در مقابل روش‌های مکانیکی سنتز نانومواد (معمولا رویکردهای بالا به پایین) و روش‌های فیزیکی (معمولا روش‌های سنتز از فاز گازی) قرار می‌گیرند. در برخی متون این روش ها با نام روش های سنتز تر یا مرطوب (Wet Synthesis Methods) و یا سنتز از فاز محلول (Solution Phase Synthesis) نام‌گذاری می‌شوند. می توان گفت که در این حالت گونه‌های محلول به فرم شیمیایی نامحلول (یا کم‌محلول) تبدیل می‌شوند. روش‌های شیمیایی سنتز نانومواد، از آن جهت که از رویکردهای پایین به بالا محسوب می‌شوند، توانایی مهندسی نانوساختار و همچنین اصلاح سطح (Surface Modification) را فراهم می‌آورند. همچنین روش‌های سنتز از فاز محلول همانند روش‌های فیزیکی (و برخلاف بسیاری از روش‌های مکانیکی)، علاوه بر نانوپودرها قابلیت ساخت لایه‌نازک (Thin Film) با فناوری‌نانو را نیز دارا می‌باشند. این در حالی است که روش‌های شیمیایی در مقایسه با روش‌های فیزیکی اساسا به امکانات ساده‌تر و ارزانتری نیازمندند که این خود یک مزیت عمده در مقیاس تحقیقات آزمایشگاهی و همچنین تولیدات صنعتی محسوب می‌شود.

روش های تخریب حرارتی   (Thermal Decomposition)، سولوترمال و هیدروترمال               (Solvothermal and Hydrothermal)، سنتز در میکروامولسیون (Microemulsion) یا مایسل معکوس (Reverse Micelle)، سل-ژل (Sol-Gel) و روش های ترسیب شیمیایی (Chemical Precipitation) از این دسته اند.

 

2- روش ترسیب شیمیایی  (Chemical Precipitation Synthesis) :

می‌توان گفت که روش ترسیب شیمیایی، اصلی ترین و جزء اولین‌ها در میان روش‌های شیمیایی ساخت نانوذرات است. این روش گاه................

ادامه ...............

فایل فوق العاده کامل این سمینار ،پروژه و مقاله مهندسی به فرمت ورد را با موضوع اصول سنتز نانوذرات به روش فرآیندهای سنتز هم‌رسوبی شیمیایی می توانید پس از تکمیل خرید و پرداخت در سایت بانک و ارجاع مجدد به این سایت با فرمت word  در36 صفحه کامل در اختیارداشته باشید 



خرید و دانلود دانلود مقاله ،سمینار و پروژه مهندسی با موضوع


دانلود پایان نامه رشته زیست شناسی شانه دار ژله ای دریای خزر

 دانلود پایان نامه   رشته زیست شناسی  شانه دار ژله ای دریای خزر

 دانلود پایان نامه   رشته زیست شناسی  شانه دار ژله ای دریای خزر با فرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات  80

چکیده:
یکی از مشکلات مهمی که اکوسیستم دریای خزر را تحت تأثیر قرار داده و ذخایر موجودات مختلف را بشدت کاهش داده ورود شانه‌دار Mnemiopsis leidyiبه این دریا بوده بطوریکه تراکم آن در فصول گرم سال به یک کیلوگرم در هر مترمربع می‌رسد. ورود شانه‌دار مذکور باعث تغییر تراکم ارگانیسمهای مختلف از جمله پلانکتونها، موجودات بنتیک و میکروبها شده است. به لحاظ اهمیت این ارگانیسمها در زنجیره غذایی، بررسی تأثیر شانه دار فوق بر این موجودات، لازم و ضروری به نظر می‌رسد.
به منظور بررسی تأثیر Mnemiopsis leidyiبر جمعیت باکتریها، تیمارهای مختلفی از ارگانیسمها از جمله زئوپلانکتون، Mnemiopsid leidyi،Beroe ovata (شانه‌داری که برای مبارزه بیولوژیک با Mnemiopsisleidyiانتخاب شده است) در تانک‌های 100 لیتری تهیه گردید. در کنار تیمارهای فوق از نمونه کنترل (فاقد سه الگانیسم فوق) نیز استفاده گردید. برای هر یک از نمونه‌ها سه تکرار در نظر گرفته شد. نمونه‌ها، در زمانهای مختلف، در محیط نوترینت آگار تهیه شده از آب دریا، کشت داده شده و تعداد باکتریها در یک میلی لیتر مشخص گردید.
نتایج نشان داد که بیشترین تعداد باکتریهای جدا شده مربوط به تیمار حاوی زئوپلانکتون،
Mnemiopsis leidyi و Beroe ovata (cfu/ml 105 × 5/3) و کمترین تعداد نیز مربوط به تانک حاوی زئوپلانکتون و کنترل بوده است (cfu/ml 104 × 1/1). بهترین زمان برای رسیدن به این تراکم 20 ساعت بوده است.  
علت افزایش باکتریها در مجاورت شانه‌داران، وجود لایه ژله‌ای و پلی ساکاریدی در سطح بدن بوده که باعث جذب باکتریها می‌گردد. میکروارگانیسمهای مختلف از جمله باکتریها، از پلی ساکارید بعنوان منبع کربن و انرژی استفاده می‌کنند. بنابراین افزایش تعداد Mnemiopsis leidyi ارتباط مستقیمی با افزایش باکتریها در دریای خزر خواهد داشت.

واژگان کلیدی:
باکتریها، زئوپلانکتون، Mnemiopsis leidyi
فصل اول
کلیات بحث

شانه دار ژله ای چیست؟
شانه داران گروهی از جانوران آبزی (پلانکتون ها) هستند که در سراسر اقیانوس های جهان پراکنده اند، از خصوصیات تغذیه آنها میل بسیار زیاد به تغذیه است؛ در مورد غذا بسیار حریص و سیری ناپذیر هستند و گوارش آنها بسیار سریع است، آنها توان بسیار بالایی برای تولید مثل و بقا دارند، تعداد تخم ها در یک زمان بسته به دسترسی به غذا و درجه حرارت 3000 - 2000 تخم در هر روز است و مدت تبدیل تخم به لارو 21 ساعت از زمان تخم ریزی است. حال تصور کنید بدون هیچ مانعی با چه سرعت وحشتناکی در حال ازدیاد هستند. در دریای خزر تا عمق 50 متری دیده شده اند و بیشترین تراکم آنها در عمق 20 متری است.  
جالب است بدانید که اندازه ی این شانه دار از کف دست هم کوچکتر است!

شانه دار ژله ای از کجا می آید؟
تهدیدآمیزترین اتفاق برای اکوسیستم خزر، ورود شانه دار ژله ای Mnemiopsis Leidyi بومی آمریکای شمالی بود. این گونه به طور اتفاقی از طریق آب توازن کشتی های تجاری انتقال پیدا کرد. (آب توازن آبی است که به داخل مخازن کشتی های بزرگ برای برقراری تعادل از دریا پمپ می شود.) اولین بار دهه 1980 به دریای سیاه وارد و سبب تغییر کل اکوسیستم آن و از بین رفتن 24 محل اصلی ماهیگیری شد، از آنجا به دریاهای آزوف، مرمره، اژه و در نهایت خزر هجوم آورد و در سواحل جنوبی دریای خزر شرایط مناسبی برای رشد آن در سرتاسر سال فراهم بود.
آنها چگونه باعث نابودی گونه های دریای خزر می شوند؟
این موجود از زئوپلانکتون ها و تخم ماهی ها بلاخص کیلکا تغذیه می کند. در برنامه پایش مستمر برخی گونه های زئوپلانکتون بومی به کلی از نمونه گیری ها ناپدید شده اند و تأثیر آن بر خزر از سایر مناطق متأثر در اولین سالهای تهاجم ویرانگرتر بوده.
با توجه به منابع غذایی مشترک بین شانه دار ژله ای و کیلکا، جمعیت آن به شدت سقوط کرده و همچنین ماهیان خاویاری و فوک ها نیز که از کیلکا تغذیه می کنند در معرض خطر انقراض قرار گرفته اند.
دکتر غفار زاده، مدیر برنامه محیط زیست خزر دراین باره می گوید: داستان شانه دار، داستان غم انگیزی است، در دهه  90 تقریبا نسل ماهی آنچوی را در دریای سیاه نابود کرد، وقتی به آمار دریای سیاه می نگریم، سقوط وحشتناکی مشاهده می شود و این بلا سر کیلکای خزر هم آمده؛ سواحل جنوبی خزر متأسفانه زیستگاه مناسبی برای آنهاست و از نظر علمی به درجه تراکم بالایی رسیده اند، چنانچه دو منحنی برداشت کیلکا و رشد شانه دار ژله ای را کنار هم بگذاریم با هم درجه همبستگی فوق العاده بالایی دارند، البته نباید فراموش کرد که 8 - 7 سال پیش برداشت کیلکای ما هم شاید غیرمنطقی بوده، یعنی بیش از حدی که دریا توان بازسازی داشته و در واقع هر دو علت به این مسئله کمک کردند.  
سوء تغذیه و کاهش ذخیره چربی در بدن فوک ها باعث ضعیف تر شدن آنها در برابر بیماری ویروسی شده و ارتباط انکارناپذیری با حمله شانه دار ژله ای به ذخایر غذایی آن دارد. مطالعات نشان می دهد صید ماهی کیلکا از 95 هزار تن در سال 78 به کمتر از 16 هزار تن در سال 82 رسید؛ پس از آن گرچه شتاب روند کاهشی کمتر شد اما این بدان معنی نیست که نگرانی در مورد شانه دار هم کم شود، احتمال این وجود دارد که دوباره شاهد یک بحران جدید باشیم.  بین سال های 82 - 78 صید کیلکا توسط ماهیگیران ایرانی تقریبا 80 درصد کاهش داشته و حداقل ضرری معادل 20 میلیون دلار در سال را نشان می دهد. ارزیابی اقتصادی ضررهای ناشی از این امر دشوار ولی قطعا در روند رشد فعالیت های اقتصادی بسیار تأثیر منفی گذاشته است.
دریای خزر که از صید بی رویه ماهی آسیب دیده از انفجار ناگهانی شانه دار ژله ای در معرض خطر جدی تری قرار گرفته است.  



خرید و دانلود  دانلود پایان نامه   رشته زیست شناسی  شانه دار ژله ای دریای خزر